Metamorfosen jullie jezelf weleens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Metamorfosen jullie jezelf weleens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 17:45

Ik zat me van de week te bedenken dat ik momenteel een metamorfose onder ga.....

Ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen. 1/3e van mijn totale doel.
Vandaag heb ik mijn wenkbrouwtjes weer lekker laten tattoeren die na 3 jaar wel aan vervanging toe waren. Dus mijn sprekende blik is weer goed aanwezig :D
Ik heb mijn nageltjes lekker laten doen. Dus heb weer een mooi setje kunstnagels :D
En volgende week vrijdag laat ik extensions zetten en verleng ik mijn haar van een bob lijn naar 50 cm (dus lengte onder aan de rug) En krijg ik wat meer kleur in mijn haar :D (nu saai donker, dan met hi lites)
Ik ben een paar keer onder de zonnebank waardoor ik een lekker zomers kleurtje heb.

Ik moet ook wel zeggen dat ik het helemaal zat was met mezelf :o
Voel me herboren :9

mijn ouders herkennen me niet meer terug als ze thuis komen uit spanje :Y)
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 30-07-09 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Equidea

Re: Metamorfosen jullie jezelf weleens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:46

Ja, ook veel afgevallen en van bruin naar blond haar gegaan.
Ik ben hier bijna incognito, oude kennisen herkennen me vaak niet meer...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:59

leuk man, ben benieuwd naar je nieuwe look :), vooral die extensions! ik doe alleen me haar soms opnieuw zwart verven, durf niet zo goed een andere kleur. en voor de rest, tsja nieuwe kleding kopen en dan een dagje lekker me gezicht scrubben en nagels lakken enzo. maar niet echt heeeel speciaal een metamorfose :o

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:15

Foto! :D
Haha, ben erg benieuwd naar je nieuwe look! En ook vooral naar je haar! :D

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:41

Ik heb vorig jaar mijn (schouder lange) haar helemaal kortgeknipt, echter korter dan kort. Vriendje vond het echt vreselijk := maar over het algemeen waren de reacties positief. Ik vond het zelf ook leuk(er) maar moest dan echt iedere 5/6 weken na de kapper om het bij te houden; en dat doe ik toch niet, dus nu is het weer gewoon lang.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:44

Ik ben recent 20 kg afgevallen en moet er nog 5 om op mijn streef te komen. Mijn gehele kledingkast is dus helemaal anders. Draag andere kleding omdat ik mezelf gewoon veel zekerder voel. Mijn haar is weer mooi lang aan het worden en vol met highlights. Licht is positiviteit voor mij.

Heb daardoor ook eindelijk eens een navelpiercing laten zetten, het staat nu netjes.

Heb dus zeker wel een metamorfose ondergaan het afgelopen jaar. Mensen moeten soms even goed kijken of wie ik nou ben.. :')

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 18:45

Dat heb ik vroeger ook al een keer gedaan, jeetje wat heb ik gehuild! wat vond ik het lelijk!!!!

Vond nu me bob al kort :+

Straks weer lekker lang haar :D

Zal wel voor en ja foto plaatsen :+

nanne wat goed! jij zit al op het dubbele van mij :P hoop dat ik ook snel op de 20 zit 8-)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:47

Als je eenmaal de knop omzet en er echt voor gaat, komt het helemaal goed!

Wat bij mij een goede drijfveer was, was het feit dat ik bijna 100 kg woog! :oo

94 om precies te zijn en ik wou koste wat het kost weg blijven bij die 100. Dat beangstigde me heel erg en dat was voor mij het moment om voor 100 % voor te gaan.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:49

Ik verander ongeveer 5 keer per jaar drastisch van uiterlijk...

Daar hoef ik gelukkig niet voor af te vallen, ik zoek mijn metamorfosen in gewaagde kapsels :)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:12

__Nathalie__ schreef:
Dat heb ik vroeger ook al een keer gedaan, jeetje wat heb ik gehuild! wat vond ik het lelijk!!!!

Haha bij de kapper zat ik heel dapper te zijn 'ja leuk, ja best leuk en zo' en toen ik thuis kwam echt zitten janken (en toen vriendjes-figuur kwam eten en het ook vreselijk vond, ik nog harder zitten janken) het moet gewoon even wennen 8-)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:15

oja meerdere malen gedaan

laat mensen wel eens een foto zien uit maart 2005
dan vragen ze of het mijn broertje is :+

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:19

Kristie schreef:
Ik heb vorig jaar mijn (schouder lange) haar helemaal kortgeknipt, echter korter dan kort. Vriendje vond het echt vreselijk := maar over het algemeen waren de reacties positief. Ik vond het zelf ook leuk(er) maar moest dan echt iedere 5/6 weken na de kapper om het bij te houden; en dat doe ik toch niet, dus nu is het weer gewoon lang.

Ik heb dat net vorige maand laten doen :+ , mijn lange haren (welja, totaan de sluiting van mijn bh) volledig laten afknippen, kort kort! Het is nu een cm of drie geloof ik! Het was een totaal impulsieve beslissing, dus niemand wist ervan! Iedereen reageerde gelukkig wel echt positief... (ben toen ook nog bij mijn ex langst geweest, die zijn reactie was "waarom heb je dat nu nooit gedaan toen wij nog samen waren" :Y) ). Moet nu alleen oppassen dat ik geen té oude mannen aantrek (30+), dat blijkt tegenwoordig nog al eens snel voor te vallen, nu mijn haren zo kort zijn... :+

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:25

Ik doe het regelmatig maar dan met mijn haar,het is nu weer knalrood,hiervoor was het paars daarvoor fuchsia.
Nu vind ik dit nog leuk en zolang ik dat leuk vind.......
Daarnaast is een vriendin van me een hele goede kapster en loop ik altijd met een leuke en aparte coupe rond.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:45

Nee ik heb dit nog nooit gedaan.
Ik heb zelf lang haar, en ben blond. Heb het nog nooit geverfd en wel 1 keer laagjes laten knippen. Daar heb ik zo'n spijt van gehad dat ik ze eruit heb laten groeien en het nu in zijn geheel weer lang heb.
Ik ben onlangs wel 7 kilo afgevallen. Maar dat was meer omdat ik zelf vond dat het nodig was. Een echte metarmorfose heb ik nooit gehad..