Nou ben ik bijna 19 en doe meestal mn wenkbrauwen mooi epileren en loop er meestal niet heel bedekt bij. Maar krijg best veel aandacht van marokanen en antilianen enzo
dan geven ze een complimentje van zooo jij ziet er lekker uit
of hey dushi ! en dan dat ik even naar hun toe moet komen ofzo , wat ik nooit doe haha
Vaak vragen ze ook mn nr of msn , en die geef ik dan gewoon niet hoe mooi ze ook zijn want ik vind het gewoon brutaal en niet normaal hoe ze mij benaderen!
Meeste val ik bij donkere mannen in de smaak heb ik gemerkt
Maarja soms kan het wel een beetje eng worden als ze een stukje mee lopen of maar blijven vragen en een beetje opdringen.. Je voelt je dan toch een beetje onveilig zeker als er niet veel mensen in de buurt zijn

Alhoewel wanneer je dat draagt met glimmende pumps en truitjes met een duidelijke zichtbare decoleté en een blote buik maakt het wel snel 'hoerderig'
En bouwvakkers fluiten alleen 
???
? Ik werk bij een bedrijf waar alleen maar 'kaaskoppen' werken. Die jongens hier doen precies hetzelfde als ze een nogal blootgeklede mooie meid zien, dat heeft niets met de huidskleur of buitenlandse afkomst van doen, en het is net zo irritant. Alleen, als je woont in een buurt met veel Marokkanen en/of Antillianen, tja, dan zullen het vooral die jongemannen zijn die reageren.
, maar kom op, hé, je kunt wel je kleding een béetje aanpassen.
.
. Maar eerlijk is eerlijk, allochtonen zijn vaak veel gedurfder, en hebben meer lef om je te versieren/aan te spreken.