Worden jullie ook wellis lastiggevallen door allochtonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Worden jullie ook wellis lastiggevallen door allochtonen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:51

Hey meiden ik woon in een omgeving waar het best multicultureel is :P
Nou ben ik bijna 19 en doe meestal mn wenkbrauwen mooi epileren en loop er meestal niet heel bedekt bij. Maar krijg best veel aandacht van marokanen en antilianen enzo
dan geven ze een complimentje van zooo jij ziet er lekker uit :o
of hey dushi ! en dan dat ik even naar hun toe moet komen ofzo , wat ik nooit doe haha
Vaak vragen ze ook mn nr of msn , en die geef ik dan gewoon niet hoe mooi ze ook zijn want ik vind het gewoon brutaal en niet normaal hoe ze mij benaderen!
Meeste val ik bij donkere mannen in de smaak heb ik gemerkt :D

Maarja soms kan het wel een beetje eng worden als ze een stukje mee lopen of maar blijven vragen en een beetje opdringen.. Je voelt je dan toch een beetje onveilig zeker als er niet veel mensen in de buurt zijn :\
Laatst bijgewerkt door iefke op 01-08-09 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spelfout uit titel

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:53

Geloof me als je ouder wordt dan ben je blij met dit soort complimenten :D

Als je wordt lastig gevallen wordt het een ander verhaal. Probeer er niet op in te gaan, negeer het!
Laatst bijgewerkt door Bramasole op 30-07-09 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Worden jullie ook wellis lastiggevallen door alochtonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:54

Precies Less, ik zilde al zeggen - neuh, daar ben ik te oud voor :D

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:58

Wat is lastigvallen... zowel autochtone als allochtone sjakies proberen regelmatig op allerlei kansloze manieren mijn aandacht te krijgen. Lukt ze niet, maar goed.
Dit soort spreekt elk meisje wat er beter dan gemiddeld uitziet aan in de hoop dat er iemand bijzit die net zo kansloos is en erin trapt.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:59

haha ja meestal negeer ik het ook een beetje
maar soms moet ik toch wel lachen erom dat ze me op deze manier proberen te versieren hahah
maarja ik laat mn lach natuurlijk niet aan hun zien uiteraard :D

Ja echt lastigvallen vind ik met je mee lopen ongevraagt en toch vragen blijven stellen van geef me je nr nou

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:59

toevallig gisteren weer, stap om 01.00 uur de trein uit, loop naar huis (3 min, wel eng stukje) en jahoor, stopt er een auto naast mij, raampje open en: Hey schatje psss. Waren getinte jongens. Ik weet wel dat ze niks doen, maar vind het toch heel eng! Daarna keihard naar huis gerend, ben ik thuis, in donker portiek de trap op schiet er een kat langs mij heen, haha had het niet meer, bijna een hartaanval.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:03

DaanxBien schreef:
Nou ben ik bijna 19 en doe meestal mn wenkbrauwen mooi epileren en loop er meestal niet heel bedekt bij.

En dan vindt jij t raar dat je aandacht krijgt die soms te ver gaat?
Ach, zo lang het hier bij blijft is het niet heel erg. En trouwens, ook autochtonen doen dit hoor ;)
En mocht je het niet meer willen, dan weet je wat je te wachten staat: iets meer kleren aantrekken ;)
Laatst bijgewerkt door Juud87 op 30-07-09 14:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:03

ja dat ken ik helaas..
ik het begin was het nog wel leuk maar als je zoiets 10 keer op een dag hoort, is het echt niet leuk meer

ik zeg ook niks meer terug en krijg dan altijd de raarste verwensingen en scheldwoorden naar me toe..

tja.. is schijnbaar normaal voor die mensen.. :roll:

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:04

Juud87 schreef:
DaanxBien schreef:
Nou ben ik bijna 19 en doe meestal mn wenkbrauwen mooi epileren en loop er meestal niet heel bedekt bij.

Ach, zo lang het hier bij blijft is het niet heel erg. En trouwens, ook autochtonen doen dit hoor ;)
En mocht je het niet meer willen, da weet je wat je te wachten staat: iets meer kleren aantrekken ;)

wat is dit nou voor een bullshit?
iemand moet aandoen waar die zich lekker in voelt en bij de ene is dat een colltrui en bij de ander een hempje
maar dat geeft hun nog niet het recht om zo te doen

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 14:05

Juud87 schreef:
DaanxBien schreef:

En mocht je het niet meer willen, da weet je wat je te wachten staat: iets meer kleren aantrekken ;)

Nou ik loop niet altijd met lange mouwen en als ik bv een rokje draag dan heb ik een legging vind ik nogerg netjes . Maarja al heb je een spijkerbroek aan doen ze het nog ;)

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:08

Ik ken het ook, maakt niet uit hoe ik erbij loop. Woon in een hartstikke leuk multi wijkje maar al die opmerkingen enzo vind ik echt minder, zo kansloos ook. Verwachten ze nou echt dat ik erop in ga? Ik kijk ze nu ook gewoon niet aan als ik langsloop. Vind het wel jammer hoor, zodra ik in de binnenstad ben is het ook weer over.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:09

Rokje met legging is best netjes idd :j Alhoewel wanneer je dat draagt met glimmende pumps en truitjes met een duidelijke zichtbare decoleté en een blote buik maakt het wel snel 'hoerderig' ik zeg niet dat jij dit aan trekt hoor!!... Maar het geeft ze geen recht om zo naar je te reageren..

Het is lastig TS !! Hier valt het allemaal wel heel erg mee :P De boeren reageren er heel wat minder op, en als ze reageren wordt je dan uitgemaakt als slet :+ En bouwvakkers fluiten alleen _O-

Meestal negeer ik het gewoon, veel meer kun je toch niet doen ;)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:11

Ik snap eigenlijk nooit wat van die figuren hiermee willen bereiken. Staan ze in een groepje en dan roepen: Heee schatje, kom eens even...

Dit om een netjes voorbeeld te geven, want ik heb het ook wel eens gehoord dat het stukken verder gaat... (en nee, ik ben meestal niet schaars gekleed tenzij het 30 graden is, en dan is het kort maar imo wel netjes gekleed)

Maar verwachten ze nou echt dat er iemand omdraaid en zegt ow ja dat is goed, kom gaan we daar even een steegje opzoeken?

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:12

Eerlijk gezegd zie ik wel eens meiden van mjin oudste dochter haar leeftijd erbij lopen (18) dat ik denk tjonge jonge, ga je uit of ga je aan het werk vanavond.
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je jezelf zo neer zet, je geeft daarmee gewoon een vekeerde boodschap af.
dat je daardoor nog niet lastiggevallen hoeft te worden is en ander verhaal.
Ik heb 15 jar in Amsterdam gewoond met veel plezier maar als je kinderne krijgt wil je toch iets anders, nu wonen we in Zeeuws Vlaanderen, bewust omdat hier minder buitenlanders zijn sorry.
Ik heb 4 dochters en wil dat ze gewoon op kunnen groeien zonder dat ze op iedere hoek van de straat lastig gevallen door bepaalde groepjes hangjongeren.
Het is nu eenmaal zo kan er ook niet meer van maken, ook hier zijn allochtonen hoor maar toch hebben we er hier minder problemen mee, zijn veruit in de minderheid en passen zich ook geweldig aan, eerlijk is eerlijk.
Ieder heeft recht op zijn cultuur, ook als je in een ander land komt maar de overlast die bepaalde groepen veroorzaken gaat te ver.
Pvv staat niet voor niets zo hoog in de peiling, mensen zijn het gewoon beu.
(Ja ik heb ook op Geert gestemd pas met de Eu verkiezingen) Niet omdat ik een rascist ben maar wel omdat dit land problemen hebben die werkelijk de pan uitrijzen.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:16

LimaMambo: Daarom zeg ik: Iets meer bedekt.
Maar dat moet ieder voor zich bedenken hoeveel dat inhoudt. Ik weet natuurlijk niet hoe ze er bij loopt, maar als ik sommige mensen hier voorbij zie lopen denk ik ook van: Sjonge.. Maar ieder een eigen mening.

@DaanxBien:Dat blijkt niet uit je verhaal; wij lezen alleen: 'nogal onbedekt' en de rest van het verhaal, dus mijn conclusie was dat je er als volgt bij liep: ultra kort rokje met een diep decollete met een naveltruitje of iets dergelijk.
Ja, dan vindt ik het niet vreemd dat je dan nageroepen wordt en er wordt meegelopen. Snap je?

Niet dat ik vind dat dat niet mag, maar ieder zijn eigen kledingsmaak, maar soms zitten daar consequenties aan. Net als bijvoorbeeld altijd in wijde kleren hult. en onverzorgd eruit ziet dat dan juist bijna niemand kijkt ;)

Nogmaals: ik wil niemand kledingvoorschriften opleggen ;)

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:17

Ja ik ken het. En als je zelverzekert verder loopt heb je ineens kapsenis of ben je een prutsmuts....

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 14:19

Er staat in mn tekst niet heel bedekt
dus niet altijd compleet met lange mauwen maargoed..

Eppie das idd waarom veel mensen op geert hebben gestemt ja

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:19

Juud87 schreef:
LimaMambo: Daarom zeg ik: Iets meer bedekt.
Maar dat moet ieder voor zich bedenken hoeveel dat inhoudt. Ik weet natuurlijk niet hoe ze er bij loopt, maar als ik sommige mensen hier voorbij zie lopen denk ik ook van: Sjonge.. Maar ieder een eigen mening.

dus als ik een shirtje aan doe wat een beetje lager uitgesneden is dan normaal, is dat voor hun een vrijbrief om er wat van te zeggen? of erger: er aan zitten?

al loop ik in mijn nakie op straat, ze moeten gewoon hun mond houden en niet aan komen met: sooow wat heb jij een lekkere dikke tieten zeg blabla

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:21

Ik ken het! Ik negeer het altijd, en loop/fiets gewoon door. Vind het altijd een beetje irritant, en moet moeite doen mijn lachen in te houden :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:25

Wel is :') ???

Hahaha, 9 vd 10 keer eigenlijk.......... Maar nooit dat ze echt vervelend worden... Tenminste, gebeurd niet vaak.. Ze spreken me wel heel snel aan haha.. Maar ach, als het daarbij blijft vind ik het niet zo erg.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:36

Wat heeft het in hemelsnaam met allochtonen te maken :? ? Ik werk bij een bedrijf waar alleen maar 'kaaskoppen' werken. Die jongens hier doen precies hetzelfde als ze een nogal blootgeklede mooie meid zien, dat heeft niets met de huidskleur of buitenlandse afkomst van doen, en het is net zo irritant. Alleen, als je woont in een buurt met veel Marokkanen en/of Antillianen, tja, dan zullen het vooral die jongemannen zijn die reageren.

Ik vind het altijd een beetje flauw om mannen te verwijten dat ze reageren als een vrouw zich zo sexy kleedt. Da's net zoiets als de kat op het spek binden en hem verbieden er zelfs maar aan te ruiken.
Wil natuurlijk ab-so-luut niet zeggen dat een mooie vrouw (met sexy kleding) een man een vrijbrief geeft om de dame in kwestie te schofferen of zelfs te betasten :n , maar kom op, hé, je kunt wel je kleding een béetje aanpassen.

Onschuldig gefluit van de heren wanneer ze een mooie dame zien zou ik verder maar gewoon als compliment opvatten :j om daarna gauw door te lopen :)) .

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:39

Ik heb wel een tijdje last gehad van dit soort gedoe!
Zwaar irritant vond ik het en er was altijd ook 1 straat waar ik echt niet meer alleen door heen ging, tegenwoordig durf ik dat wel weer :P van mijn 15e tot begin 17e was dat zo'n beetje en het was welliswaar altijd van allochtonen (wil hier niet mee discrimineren maar het was gewoon zo!) Tegenwoordig nog wel heel af en toe dat ik er 'last' van heb, maar ik negeer het sowieso doe net of ik ze niet hoor!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:39

Gwen schreef:
Wat heeft het in hemelsnaam met allochtonen te maken :? ? Ik werk bij een bedrijf waar alleen maar 'kaaskoppen' werken. Die jongens hier doen precies hetzelfde als ze een nogal blootgeklede mooie meid zien, dat heeft niets met de huidskleur of buitenlandse afkomst van doen, en het is net zo irritant. Alleen, als je woont in een buurt met veel Marokkanen en/of Antillianen, tja, dan zullen het vooral die jongemannen zijn die reageren.

Ik vind het altijd een beetje flauw om mannen te verwijten dat ze reageren als een vrouw zich zo sexy kleedt. Da's net zoiets als de kat op het spek binden en hem verbieden er zelfs maar aan te ruiken.
Wil natuurlijk ab-so-luut niet zeggen dat een mooie vrouw (met sexy kleding) een man een vrijbrief geeft om de dame in kwestie te schofferen of zelfs te betasten :n , maar kom op, hé, je kunt wel je kleding een béetje aanpassen.

Onschuldig gefluit van de heren wanneer ze een mooie dame zien zou ik verder maar gewoon als compliment opvatten :j om daarna gauw door te lopen :)) .

uhmmm zelfs met een colltrui aan reageren ze nog hoor.. :roll:
kan mijn borsten er nou eenmaal niet afschroeven..

en ik heb het toch echt meer met buitenlandse personen.. terwijl er hier ook zat blanke jongens lopen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:41

Gwen schreef:

Ik snap je punt wel hoor :) . Maar eerlijk is eerlijk, allochtonen zijn vaak veel gedurfder, en hebben meer lef om je te versieren/aan te spreken.

Natuurlijk heb je tal van blanke die dat ook doen, maar toch wel minder dan allochtonen merk ik zelf heel erg persoonlijk. En dan heb ik hier in ZH, maar ook met stappen in Utrecht of Eindhoven..

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:44

Als ik me kleed in een normale lange broek en shirtje gebeurd me precies hetzelfde hoor. En ik woon idd in een wijk waar veel allochtonen wonen maar ik weet door de opmerkingen en blikken precies wanneer ik mijn wijkje uit ben en in de binnenstad of een andere wijk kom (Utrech).
Ik heb helemaal niks tegen allochtonen (en zou nooit Wilders stemmen) maar dat flauwe gedoe ben ik echt zat, en dat komt toch van allochtonen.

Gwen schreef:

Dit vind ik een beetje onzin, het is een man, een mens dus geen beest. Dan hoeft hij zich ook niet zo te gedragen. Sommige vrouwen lijken het er wel om te doen ja, daar houd ik ook niet van maar dan nog.
Laatst bijgewerkt door RoseK op 30-07-09 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt