Ik ben hier al langzaam aan alles bij elkaar aan het scharrelen en de dozen aan het inpakken.
Mijn gehele uitzet gaat natuurlijk mee.
Toch erg fijn dat ik dit allemaal bij elkaar heb verzameld, als je het nu allemaal zou moeten aanschaffen... Scheelt dus ff lekker.
Maar nu ik langzaam aan de eerste dozen dicht kan doen vraag ik me toch af wat ik nu moet doen.
We gaan namelijk eerst nou verven en wat verbouwen. Nieuw laminaat en tapijt. Dus nog niet alles kan mee. Kleding lijkt me ook nog niet erg handig om gelijk alles mee te nemen (er is nog geen kleding kast) en ik moet toch ook nog vaak hier nog naar toe, slapen, eten e.d. ojah douchen niet te vergeten

Nou hopelijk hebben jullie nog wat tips of dingen die ik echt niet moet vergeten! haha
Of hebben jullie zelf leuke of minder leuke dingen mee gemaakt tijdens de verhuizing, daar ben ik natuurlijk ook hartstikke nieuwsgierig naar.
Of wel kom maar op

), op een gegeven moment ben je het helemaal zat en dan denk je, pfffff dat plintje daar dat komt wel.....nou 4,5 jaar later moet dat plintje er nog steeds komen en ik irriteer me er groen en geel aan!