HELP!! Het word me allemaal veel te veel, wat moet ik hierme

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

HELP!! Het word me allemaal veel te veel, wat moet ik hierme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 23:28

Ik weet het helemaal niet meer. Dit geintje is al maanden aan de gang, het was lachwekkend, maar nu word het zeker irritant. Ik probeer het zo overzichtelijk mogelijk te vertellen. Ik moet dit echt kwijt :n

Ik heb 9 maanden met mijn ex gehad. In mijn relatie hadden we altijd ruzie, het was nooit gezellig. Hij was zo kinderachtig. Er zijn zoveel slechte dingen gebeurd in die tijd, die ik nooit aan anderen heb verteld, of kunnen vertellen. Het ergste vond ik wel dit: op een dag kwam hij naar mij toe met de mededeling dat zijn vriend (waar ik het goed mee kon vinden) op mij geilde, achteraf was dit gewoon pure jaloezie van hem. Dus ik kapte het langzaam af met zijn vriend, toen hij op een avond aangeschoten van de drank voor mijn deur stond met die vriend, en het uitmaakte omdat ik praatte over zijn vriend en niet meer te vertrouwen was. Eigenlijk had ik het toen al meteen moeten afkappen, want zeg nou zelf, welke halve gare doet zoiets bij zijn vriendin? Dan hou je toch niet genoeg van mij, ofwel?

Die ruzies kwamen door zijn moeder. Zij zat vaak te stoken, omdat volgens haar mijn familie van betere huize komt. Ik ben toen heel kwaad geworden, en heb in haar gezicht gezegd dat mijn vader inderdaad niet de armste is, eerder het tegenovergestelde, maar dat mijn vader tenminste niet de hele dag op zijn luie kont tv zit te kijken en mij het hele huishouden laat doen, en het terecht vind dat mijn vader al die luxe verdiend. Vanaf die dag was het kwaad tussen haar en mij snel geschied.

Toen het uitging (mede dankzij zijn moeder) kwam hij nog een paar weken hier over de vloer. We hadden sex, beloofde mij het beste, dat het goed zou komen tussen ons, om dan vervolgens de dag daarna toch maar te melden dat het niet kon. Ik voelde me gebruikt, en heb vanaf dat moment de nachten met hem afgekapt.

Maar dan verder... sindsdien veranderde zijn gedrag volkomen. Op hyves checkte hij 35643 keer per dag mijn hyves, ben een goldmember dus ik zag iedere keer zijn kop in die lijst staan. Als ik iets in mijn Wie wat waar had staan, stond er bij hem ook zoiets in die richting. Bijv: ik ging uit eten, hij opeens ook :D Toeval? nee, dat ging elke dag zo. Hij maakte MSN's aan onder andere namen en voegde mij toe. Hij deed zich zelfs een keer voor als een meisje die mij wel even zou komen slaan. Het was toen nog niet in mij opgekomen dat hij dit was, dat kwam later pas. Hij heeft een hyves aangemaakt onder de naam Soraya, met 2 vrienden (heel onopvallend ook). Deze hyves en MSN hadden allebei een foto met een meisje die haar gezicht draait zodat je haar niet ziet. Vanaf toen had ik door dat hij ook het meisje op MSN was. Op hyves stuurt hij berichten naar zichzelf, dat het gezellig was vannacht, enzovoort. Met de intentie dat ik jaloers zal worden. Hij ging opeens met mijn vrienden om en heeft daar slechte dingen over mij verteld zodat ik nu bijna al mijn vrienden kwijt ben. Als ik hem tegen kwam op straat deed hij net alsof hij gebeld werd, zodat hij 2 keer langs mij kon lopen. Hij heeft mijn msn gehackt en spreekt midden in de nacht met mensen af onder mijn naam, zodat ik wakker word gebeld.

Inmiddels heb ik een nieuwe vriend, en ik ben voor het eerst echt helemaal gelukkig, en de liefde tussen ons voelt heerlijk , omdat ik dit eigenlijk nog nooit heb gevoelt. Nu probeert mijn ex mij en mijn vriend uit elkaar te halen. Op hyves had mijn ex op zijn Wie wat waar gezet dat ik voor het raam naakt poseerde, terwijl dit helemaal niet zo is. Gelukkig weet mijn vriend dondersgoed hoe hij is en lacht er maar om. Ik vind het ook zo frappant dat mijn ex een BMW wilt, iets wat hij zich niet kan veroorloven, een BMW... exact hetzelfde auto model als mijn vriend. Mijn ex weet dit omdat mijn vriend een foto van zijn auto op hyves heeft.

Ik word hier helemaal tureluurs van, wat moet ik hier nou mee? en wat betekend dit gedrag nou :? ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee aan moet.

Trouwens, hem ontwijken gaat niet, hij woont bij mij om de hoek, en loopt expres vaak langs mijn huis, belt nummer onbekend, belt aan aan mijn huis en rent dan weg.. :? help!!

LisaD

Re: HELP!! Het word me allemaal veel te veel, wat moet ik hierme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 23:36

Hmmm, lastig.
Ik denk dat je hem is duidelijk moet laten weten dat je hier niet van gediend bent.
Helpt een duidelijk gesprek maken niet ?
Zo nee, iedergeval blijven negeren.
Desnoods je nummer veranderen, een andere msn aanmaken ?

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 23:38

heel moeilijk maar gewoon negeren negeren negeren negeren het enige wat hij wil is een reactie aandacht op zijn handelingen en zolang je hem gewoon geen reactie geeft heeft hij er niks aan en zal het uiteindelijk ook wel stoppen maar hoe lang het duurt.... geen idee je zou nog een poging kunnen doen tot om te tafel zitten maar ik vrees dat dat niet gaat werken bij deze grapjas

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 23:44

Ik negeer hem al 4 maanden, maar krijgt hij de aandacht niet rechtstreeks zoekt hij het zelf door msn's aan te maken en mij toe te voegen, of af te gaan spreken onder mijn naam. Het is zelfs zo ver gekomen dat hij tig keer langs fietst als ik op stal ben en gaat fluiten. Ik weet niet wat het volgende is.. bij mijn paard in stal gaan zitten misschien? Ik weet het niet..

Heb ook al andere msn aangemaakt, nieuw nummer genomen, heb zelfs een tijdje bij mijn vader gelogeerd. En tja.. toen ik daar was ging het gewoon door, want hij ging ''chillen'' met vrienden in de speeltuin pal voor m'n vaders huis. :')

Ik vind de speeltuin overigens wel gepast voor hem, kleine kinderen horen daar :D

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 00:38

blijven negeren is het enige wat je nu kan doen, doorgaan met je leven en het proberen zo min mogelijk invloed te laten hebben.

ook gewoon geen mensen op msn toevoegen verder ( iig geen mensen die je niet kent)

stop zelf ook met het kijken op zijn hyves, zet hem uit je kop en doe net of je hem helemaal niet kent.
en trouwens, vrienden die je om de eerste de beste praatjes van Ex laten vallen? dat zijn ook geen vrienden.

hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 00:43

Ten eerste: Verwijder hem uit je hyves en blokkeer hem zodat hij niet op jouw profiel kan komen.

Ten tweede: Voeg geen onbekenden toe op msn of accepteer deze uitnodigingen niet.

Ten derde: Als hij weer eens langs je raam komt, uitgebreid staan zoenen met je nieuwe vriend ;)

Je zou één keer duidelijk kunnen zeggen dat hij je nu met rust moet laten en anders de politie inschakelt. Zoveel mogelijk negeren, praat desnoods met zijn moeder over dat ze haar zoon bij zich moet houden, zij wil vast niet hebben dat het weer aangaat tussen jullie ;)

Tevens vraag ik me af hoe oud je ex is en hoe oud je zelf bent.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 06:17

Zoo wat is je ex een enorme zielepiet zeg :r . Ik denk dat je hem gewoon ook ergens mee moet terug pakken en dan iets wat enorm hard aan komt (durf je dan te vertellen dat ie je meteen met rust laat :P ).

Vertel bijv de hele buurt over wat voor een zielig mannetje hij is zeg maar en ga je door je hele buurt heen verhalen vertellen over hem wat ie wel niet allemaal uitspookt en dat dat allemaal kinderachtig gedoe is en hij totaal niks beters te doen hebt en zichzelf dusdanig tot een zeer laag niveau verlaagt :r

Zulk soort jongens moet men van deze aardbodem laten verdwijnen ze zijn te zielig en denken alleen maar aan om anderen die wel een fijn en goed leven hebben om dat stuk te maken, dus meid kop op je kunt het ;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 06:26

Oh wat een lastige situatie.

Meestal helpt het als ze een keer goed voor paal worden gezet.

Maar in dit geval heb je zelf ook te lang doorgesukkeld op je hyves.
Blokken die handel, op hyves en op msn.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 06:34

Alles uitprinten, foto's maken als hij bij je huis is en aangifte doen van stalking.
Voor mijn werk heb ik hier veel mee te maken en dit is er 1 'uit het boekje'.
Mensen vergeten vaak dat de dader niet geweldadig hoeft te zijn om aangifte te doen.
Je hebt bewijzen nodig maar ik zou het er op wagen.
Succes!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 06:56

Wat een kinderachtige gozer zeg. Hij is duidelijk nog lang niet over jou heen.
Als ik jou was zou ik hem overal van verwijderen. Telefoon, hyves, msn.
Ik denk dat blijven negeren het beste is. Ik zou hem niet terugpakken met hetzelfde soort kinderachtige spelletjes! Daar kan hij jou weer op pakken!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 08:41

mijn ex heeft me ongeveer 8 jaar lang gestalkt, weet je: je went eraan.. Ik neem niet op als je anoniem belt, ik sms niet terug, ik doe de deur voor zn neus dicht als die aanbelde, zetten mn Ipot harder als die tegen me ging praten, draaide me hoofd weg als die riep of wat dan ook.. Ergens wel knap dat die eht vol heeft gehouden, aangezien geen baas hem langer dan een jaar in dienst heeft gehad!

Negeren werkt het beste, laat hem!!!! Hij zal in vlagen gigantische moeite gaan doen en dan is het weer even rustig.. Wanneer je denkt er vanaf te zijn, staat die weer voor je deur.. Lekker boeiend, jou leven wordt er toch niet minder op!? Zonde van zijn tijd, maar niet van die van juo.. ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 08:46

Ik denk ook dat Negeren de enigste oplossing is,hoe moeilijk dat ook is.Maar na van loop van tijd vind hij het niet leuk meer en houd er mee op.Porbeer te doen of hij lucht is.
Echt waar,negeren is vaak de beste oplossing.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 08:55

Ik denk dat negeren ook de beste oplossing is! Als jij erop blijft reageren vind hij het alleen maar leuk. Zolang jij niets doet en negeert vind hij zn spelletje niet meer leuk en houd hij vanzelf op. Het is moeilijk en dat weet ik,maar probeer het vol te houden! Geniet lekker van je nieuwe vriend en vergeet die loser van een ex!

Hoe oud is hij eigenlijk? En jij?

Heel veel sterkte!

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 09:32

Dankjewel iedereen..

Geloof het of niet, hij is 18 :=

Ikzelf ben net 18 geworden.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 09:41

Haha das een goeie, als je hem tegenkomt met je vriend, idd uitgebreid gaan staan zoenen :P!
En hem daarna straal voorbij lopen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:01

Die jongen 18? Hij gedraagt zich er niet van! Ik denk dat ik dat ook zal doen, als je zoveel last van hem hebt en je komt hem tegen als je met je vriend bent, gewoon uitgebreid gaan zoenen. :D

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:10

heb precies het zelfde een beetjee gehad
maar die knul is 20 en ik 17,,
heel kinderachtig maar gewoon blijven negeren
hij mindert vanzelf bij mij is het ook nog niet over op msn enzo,
ik heb hem overal op geblokeert waar het kon,
heb een ander telefoonnummer en andere msn wat hij allemaal niet weet,
en indd gewoon vol op staan zoenen met je vriend als hij langsloopt :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:46

Echt, wat een idioot!

Negeren is inderdaad wel de beste optie, hoe moeilijk het ook is! Heel veel sterkte!

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:54

Als eerste blokken op hyves!!! Daarna een print maken van de hyves pagina waarop hij schrijft dat jij naakt poseert (en printjes van alle andere pesterijen) en aangifte doen van de politie i.v.m. laster. Dit soort internet-terreur is heel moeilijk aan te pakken maar wellicht schrikt hij van politie aan z'n deur.

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:15

Ik denk dat negeren de beste optie is, dan is het spelletje wel over.

Zijn nummer laten blokkeren, je hyves voor hem blokkeren, nieuwe emailadres( of nieuwwachtwoord etc) .

Eigenlijk is het vanaf zijn kant een hele, hele zielige manier van aandacht trekken. Waar jij, en je huidige vriend de dupe van worden.
Gelukkig pakt hij het goed op! Daar mag je echt blij mee zijn!

Blijf wel lekker je ding doen, maar haal jezelf niet naar beneden. Dat doet hij al!

Hopelijk houdt het gauw op, en veel sterkte. :(:)
@ Skingraphx inderdaad of de politie bellen. Klinkt overdreven, maar misschien helpt dat wel.

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:29

als je trouwens een nieuw msn adres neemt zal ik eerst iedereen uit de oude verwijderen
want als hij dan daar op wil heeft hij niemand op tegen te l*llen wat jij volgens hem doet,,