Ik heb 9 maanden met mijn ex gehad. In mijn relatie hadden we altijd ruzie, het was nooit gezellig. Hij was zo kinderachtig. Er zijn zoveel slechte dingen gebeurd in die tijd, die ik nooit aan anderen heb verteld, of kunnen vertellen. Het ergste vond ik wel dit: op een dag kwam hij naar mij toe met de mededeling dat zijn vriend (waar ik het goed mee kon vinden) op mij geilde, achteraf was dit gewoon pure jaloezie van hem. Dus ik kapte het langzaam af met zijn vriend, toen hij op een avond aangeschoten van de drank voor mijn deur stond met die vriend, en het uitmaakte omdat ik praatte over zijn vriend en niet meer te vertrouwen was. Eigenlijk had ik het toen al meteen moeten afkappen, want zeg nou zelf, welke halve gare doet zoiets bij zijn vriendin? Dan hou je toch niet genoeg van mij, ofwel?
Die ruzies kwamen door zijn moeder. Zij zat vaak te stoken, omdat volgens haar mijn familie van betere huize komt. Ik ben toen heel kwaad geworden, en heb in haar gezicht gezegd dat mijn vader inderdaad niet de armste is, eerder het tegenovergestelde, maar dat mijn vader tenminste niet de hele dag op zijn luie kont tv zit te kijken en mij het hele huishouden laat doen, en het terecht vind dat mijn vader al die luxe verdiend. Vanaf die dag was het kwaad tussen haar en mij snel geschied.
Toen het uitging (mede dankzij zijn moeder) kwam hij nog een paar weken hier over de vloer. We hadden sex, beloofde mij het beste, dat het goed zou komen tussen ons, om dan vervolgens de dag daarna toch maar te melden dat het niet kon. Ik voelde me gebruikt, en heb vanaf dat moment de nachten met hem afgekapt.
Maar dan verder... sindsdien veranderde zijn gedrag volkomen. Op hyves checkte hij 35643 keer per dag mijn hyves, ben een goldmember dus ik zag iedere keer zijn kop in die lijst staan. Als ik iets in mijn Wie wat waar had staan, stond er bij hem ook zoiets in die richting. Bijv: ik ging uit eten, hij opeens ook
Toeval? nee, dat ging elke dag zo. Hij maakte MSN's aan onder andere namen en voegde mij toe. Hij deed zich zelfs een keer voor als een meisje die mij wel even zou komen slaan. Het was toen nog niet in mij opgekomen dat hij dit was, dat kwam later pas. Hij heeft een hyves aangemaakt onder de naam Soraya, met 2 vrienden (heel onopvallend ook). Deze hyves en MSN hadden allebei een foto met een meisje die haar gezicht draait zodat je haar niet ziet. Vanaf toen had ik door dat hij ook het meisje op MSN was. Op hyves stuurt hij berichten naar zichzelf, dat het gezellig was vannacht, enzovoort. Met de intentie dat ik jaloers zal worden. Hij ging opeens met mijn vrienden om en heeft daar slechte dingen over mij verteld zodat ik nu bijna al mijn vrienden kwijt ben. Als ik hem tegen kwam op straat deed hij net alsof hij gebeld werd, zodat hij 2 keer langs mij kon lopen. Hij heeft mijn msn gehackt en spreekt midden in de nacht met mensen af onder mijn naam, zodat ik wakker word gebeld.Inmiddels heb ik een nieuwe vriend, en ik ben voor het eerst echt helemaal gelukkig, en de liefde tussen ons voelt heerlijk , omdat ik dit eigenlijk nog nooit heb gevoelt. Nu probeert mijn ex mij en mijn vriend uit elkaar te halen. Op hyves had mijn ex op zijn Wie wat waar gezet dat ik voor het raam naakt poseerde, terwijl dit helemaal niet zo is. Gelukkig weet mijn vriend dondersgoed hoe hij is en lacht er maar om. Ik vind het ook zo frappant dat mijn ex een BMW wilt, iets wat hij zich niet kan veroorloven, een BMW... exact hetzelfde auto model als mijn vriend. Mijn ex weet dit omdat mijn vriend een foto van zijn auto op hyves heeft.
Ik word hier helemaal tureluurs van, wat moet ik hier nou mee? en wat betekend dit gedrag nou
ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee aan moet. Trouwens, hem ontwijken gaat niet, hij woont bij mij om de hoek, en loopt expres vaak langs mijn huis, belt nummer onbekend, belt aan aan mijn huis en rent dan weg..
help!! 

. Ik denk dat je hem gewoon ook ergens mee moet terug pakken en dan iets wat enorm hard aan komt (durf je dan te vertellen dat ie je meteen met rust laat
).