Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze maken zulke stoeltjes niet voor niks! Ik vind het erg onverantwoord, dan kan ze hem nog wel op schoot hebben maar als zo'n kind zich los gaat wurmen (wat uit een stoeltje niet zo makkelijk lukt) en er gebeurt op dat moment iets... Nee ik vind dat je volkomen gelijk hebt als je zegt dat je dat niet wilt hebben!
) 
ikkemetwikke schreef:dat is zeker niet netjes,en erg onverstandig.
maar aan jou dan ook eigenlijk de taak,te zorgen dat oppas de spullen heeft om dit wel te kunnen doen,autostoeltje,kinderwagen,etc.
ikkemetwikke schreef:dat is zeker niet netjes,en erg onverstandig.
maar aan jou dan ook eigenlijk de taak,te zorgen dat oppas de spullen heeft om dit wel te kunnen doen,autostoeltje,kinderwagen,etc.
Kristie schreef:Nou, nou furies is ook wat overdreven. Waarschijnlijk heeft je schoonmoeder niet goed bij nagedacht, en heeft ze hem gewoon 'even' meegenomen en er zonder verder bij na te denken op schoot genomen. Ik zou aangeven dat je het niet prettig vind, maar ik begrijp de beslissing van je schoonmoeder ook wel.

Er zijn zoveel nieuwe regels en dingen bijgekomen de afgelopen jaren... Misschien is ze een tikkie oudewets met haar doen en laten?
Dat kende ze toen nog allemaal niet