Vraag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 19:53

Nee ditmaal geen dramatische vraag ofzo, maar meer om te weten wat jullie zouden doen.
Ik heet op dit moment Reneefotografie, maar de naam Lifaya gebruik ik eigenlijk al 7 jaar
ofzo :+ gewoon op fora's enzovoort. Dus ik hoorde toevallig vandaag weer een sugestie
van dat ik misschien www.Lifaya.com kan doen, maar ik ben bang dat mensen me dan
niet meer gaan herkennen ofzo... dat als mensen © www.lifaya.com zien staan op een
foto dat ze dan niet de link met reneefotografie kunnen leggen, ofwel dat ik helemaal opnieuw
naamsbekendheid moet maken...

dus wat vinden jullie, moet mijn toekomstige website www.Reneefotografie.com heten
of www.Lifaya.com , help me uit de nood haha :+

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:55

Misschien in je volgende commerciele topics aankondigen dat je van naam gaat veranderen
Zodat mensen er aan kunnen wennen ?
Ik noem maar wat hoor :P

Xivura

Re: Vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:56

Eigenlijk vind ik Reneefotografie mooier! ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 19:57

ja maar het probleem is natuurlijk dat ik al een aanta shoots heb gedaan en daar op die foto's staat © Reneefotografie := weet niet of dat een groot probleem gaat worden? ik moet tevens ook eerst een site hebben haha, want ik ben daar zo slecht in :')

maar moet ik het nou wel of niet doen :=

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:57

Ik denk dat je het niet moet doen ..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:57

Ik zou het bij Lifaya houden, vind ik mooier (en orgineler) dan renefotografie, en iedereen 'kent' je onder de naam lifaya.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:58

Kristie, het is net andersom hoor ;)
Ze heet nu Reneefotografie, en ze wil miss naar Lifaya

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:59

Reneefotografie vind ik een makkelijker te onthouden naam.
ik zie nu je nieuwe naam niet, even zien wat ik denk dat het was.. : Livaya?

*checkt*

o, het was met een F.

ik vermoed dat meer mensen die naam niet zullen onthouden, of in elk geval de spelling niet.
plus dat die naam niet refereerd aan fotografie, het kan van alles zijn.

dus al met al zou ik de oude naam gewoon aanhouden.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:02

ja ik hoor wel idd vaak dat mensen het verkeerd schrijven :') ik heb de naam uiteindelijk ook zelf verzonnen en dat maakt het moeilijker, maar wel unieker in mijn ogen denk ik... maar ik sta open voor alle suggesties en meningen, en kan daaruit dan opmaken wat ik ga doen, want het is een belangrijke beslissing, in mijn ogen dan.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:05

Ik zou het ook bij reneefotografie houden ;)
Want die naam heb ik al vaker op je foto's gezien terwijl ik je eigenlijk niet ken :P
Ik heb die naam dus onthouden en zou het dan niet linken aan je nieuwe naam. (die ik nu dus niet uit mijn hoofd weet :Y) )
Laatst bijgewerkt door RM_ op 29-07-09 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:07

Faluna Fotografie onthouden mensen ook, dus Lifaya kunnen ze ook wel onthouden hoor. :))
Het is gewoon even de verandering, maar zodra mensen aan de nieuwe naam gewend zijn, is het volgens mij geen probleem.

Even misschien wat nieuwe naamsbekendheid opbouwen, maar denk niet dat het heel lang duurt, plus dat ik Lifaya veel orgineler vind :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:10

Thnx Josca! Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in :+ Faluna is ook behoorlijk lastig. :P Ja ik houd ook van Lifaya :+ maar de vraag is of het publiek er van houd haha, heel vaak als ik zeg : "lifaya" hoor ik "li-wat?"

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:13

Persoonlijk zou ik voor Reneefotografie gaan, je hebt immers al enige naamsbekendheid gemaakt onder deze naam, dus om dan opeens te gaan veranderen naar Lifaya lijkt me verwarrend voor de mensen die jou 'kennen' onder Reneefotografie. Als je nou nog geen enige naamsbekendheid had was het niet zo'n probleem geweest lijkt me...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:15

nou weetje wat het is, de mensen die reneefotografie kennen weten wel dat ik lifaya ben op bokt of op andere fora's, dus mijn naam is niet volledig onbekend, maar idd, er kan dus wel verwarring ontstaan. en ben ook een stuk minder "bekender" :+

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:21

WinSel schreef:
Kristie, het is net andersom hoor ;)
Ze heet nu Reneefotografie, en ze wil miss naar Lifaya

Oww dan zou ik het gewoon houden bij Reneefotografie :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:53

ik zou het ook bij reneefotografie houden. Mensen weten je gelijk bij voornaam aan te spreken :P

En jah, lifaya, leuk, mooi, maar wat de piep is het. Een van de belangrijkste dingen in marketing is toch denk ik dat mensen je kunnen accosieren met iets. Lifaya kan vanalles zijn, reneefotografie is gewoon to the point. Je weet wat je krijgt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:20

Niet erg handig om je toekomstige domeinnamen zo op het net te gooien, je heb gekken genoeg rondlopen die nu die domeinen even snel voor je wegkapen zodat jij ze straks heel duur weer van hun terug kan kopen is maar een tipje ;)