Help! Ervaringen met Wirecard gezocht!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Help! Ervaringen met Wirecard gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 14:57

ik heb geen creditcard dus hoorde ik over wirecard.com, ik heb eerst uitgebreid gegoogled, maar het is een groot bedrijf en mensen waren positief, nu heb ik eergister 90 euro erheen gestort omdat ik een aankoop wil doen, nu staat er net een mail in mn inbox, ik zal er een stukje uit laten zien:

Geachte mevrouw van Huppelepup, Hierbij informeren wij u over een overschrijving naar uw Wirecard-rekening. Helaas hoort de naam van de verzender van de ontvangen overschrijving niet bij uw naam waardoor wij het bedrag niet kunnen bijschrijven op uw Wirecard-rekening. Wij raden u aan gratis over te stappen op Wirecard-plus zodat wij het uitstaande bedrag op uw rekening kunnen bijschrijven.

Mijn naam is zowel op de ing exact hetzelfde als op wire card, het is wel van mijn ING Rekening afgetrokken maar nergens te bekennen, ik ben nu eigenlijk best wel bang....

Ik ga nu sowieso maar even die wirecard plus zoeken, en heb ze terug gemaild hoe dit mogelijk is??!!??

Nu ben ik dus wel benieuwd of iemand hier ervaring ermee heeft..

Palmera

Re: Help! Ervaringen met Wirecard gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:00

O dan baal je!!! Hopelijk komt het allemaal goed en krijg je gewoon je geld terug. En 1 tip: indien je toch regelmatig op internet e.d besteld neem dan gewoon een creditcard bij je eigen bank. Die zijn vaak het voordeligst en dan heb je van dit soort dingen geen last.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 15:08

ik weet niet hoe een creditcard werkt etc, en vind het best gevaarlijk, vraag me niet waarom, maar ik weet niet hoe dat werkt met betalen etc.

Ik heb gemaild en hoop snel op antwoord terug :j

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:17

Oei DQ, hopelijk is het gewoon een foutje bij Wirecard en kan het opgelost worden!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:20

Bij een creditcard heb je ook een pincode, en voor bestellingen op internet zijn er ook diverse manieren op te checken. Onderandere met je eigen welkomstekst, en vaak ook met een password.
Ik heb nog nooit rare dingen meegemaakt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 11:12

even een kleine update, ik heb gemaild en had vanochtend mail terug dat ik een screenshot van de overschrijving moest maken dan zouden ze het alsnog storten, mijn rekening was niet toegevoegd en vandaar dat het geld niet werd geaccepteerd, dus nu heb ik mn rekening toegevoegd, en even terug gemaild.