LadyJ schreef:Ik heb een vast contract al sinds 2002. Is het niet zo dat mensen die als laatste erbij zijn gekomen het eerst weg moeten?
Nee, dit is verboden sinds een aantal jaar. Laatste erin eerste eruit is eigenlijk hartstikke oneerlijk als je het zo bekijkt
Zeker als hun werkprestaties gewoon goed zijn.
Jeetje wat vervelend voor je dat je zomaar ontslagen bent zeg. Volgens mij is het helaas wel zo dat je ineens ontslagen mag worden in deze tijden ook al heb je een contract voor onbepaalde tijd. Een kennisje van mij had hetzelfde en heeft wel een advocaat in de arm genomen. Alleen stel dat je wint, zou je dan nog willen werken bij hetzelfde bedrijf als wat je voor de rechter hebt gesleept? Dat ze je willen houden en mss wel aan de andere kant van het land willen plaatsen is erg raar. Ik weet het niet maar mss is het ook een tactiek om jou zelf de keuze te laten maken om bij hun weg te gaan. Als je een beetje logisch nadenkt weet je wel dat iemand niet snel alles zou verlaten voor een baan. Als ik jou was zou ik gewoon gaan orienteren op iets nieuws en cv's versturen. Op zich zijn er nog best wel wat banen beschikbaar ook al is het crisis. Iig heel veel sterkte de komende tijd