AAAAH help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

AAAAH help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 21:29

Ok. Dat heb ik weer.

Op hyves voegde een jongen mij toe. Laten we hem K. noemen. Dat is niet de eerste letter van zijn naam maar ik hou het maar even op K.

Beetje berichtjes gestuurd, gewoon oppervlakkig, superaardige jongen maar hij is absoluut niet het type waar ik op val.

Omdat ik niet elke man meteen zie als potentieel liefdesproject maar je ook gewoon vrienden kunt maken via hyves en hij zo enorm gek op dieren bleek te zijn had ik hem op een avond uitgenodigd voor een bakkie. Was verder heel gezellig enzo, maar mijn idee over dat hij niet mijn type was werd hier wel bevestigd. Nogmaals, echt een superaardige gozer met een hartje van goud.

Maarja jullie raden het al.

Nu is hij dus smoor en smoorverliefd op mij........................ :Y)

Hij stuurt wel 3,4 berichten via hyves per dag, tikt me helemaal gek en nu net stuurt hij een(heel lief dat wel) gedicht wat hij speciaal voor mij geschreven heeft.

Tijd om in te grijpen dus he lijkt me? Ik ga namelijk van zn lang zal ze leven niet verliefd op hem worden, zit er dus echt niet in.

Help dus. Iemand wel eens aan de hand gehad dit?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:31

Hij is dus helemaal verliefd op jou over/via hyves :+ ?
Gewoon een berichtje sturen dat je je vereerd voelt maar dat het het niet gaat worden tussen jullie. Gewoon eerlijk zijn!

Nicje87

Re: AAAAH help

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:33

Ik heb dit ook gehad, maaar dan met een jongen in de buurd...
Sindsdien heb ik een beetje afstand genomen van hem. En hem ook verteld dat ik hem heeel aardig vind alleen om een relatie mee te hebben dat hij niet mijn type is...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:42

heel tactisch over een leuke gozer beginnen die je hebt ontmoet, werkt altijd!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 21:45

Romyv schreef:
heel tactisch over een leuke gozer beginnen die je hebt ontmoet, werkt altijd!

Oooh wat vals :D

Nee dat kan ik hem niet aandoen hij is echt supersmoor en hij heeft al niet zo'n hoge eigenwaarde. Dan crash ik zijn laatste restje, dat is sneu.

Ik had het al verwacht nadat hij hier geweest was en ik heb toen direct een berichtje gestuurd dat ik hem een hele aardige(expres aardige gezegd) jongen vond en wat meer van dat soort oppervlakkigheden, dus hij is wel een soort blind want daar had hij al uit kunnen opmaken dat ik hem niet meer dan dat vond. Maarja mannen snappen hints niet zo he? Schijnt hoor, heb ik wel eens gehoord ;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:53

nee, dat snappen mannen niet!!

Je kan iemand niet heel lief afwijzen, het zal toch altijd pijn doen.. als jij begint over een andere gozer voelt het voor hem iig niet dat het aan hem ligt toch :D je zal zeker niet de eerste zijn die zegt: je ben zoo lief, gezellig en een goede vriend maar ben niet verliefd op je :s

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:56

De meest vriendelijke manier om zijn hartje niet te breken is hem volledig te laten afknappen. Vertel dat je het leuk vind om af en toe je paard flink te meppen :P

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:56

Hints komen totaal niet door :+
Heb dit dus ook gehad, maar dan met een van school.. Liep me elke pauze achterna, smste me continu door en op msn stalkte hij me constant met lieve dingetjes! Heb meerdere hints gegeven dat het niks ging worden, maar wou hem ook absoluut niet kwetsen dus was heel voorzichtig in wat ik zei :+ (hij was echt heel onzeker!!)

Heeft echtw el zo'n 3/4 maand geduurd (wat ben ik erg :oo ), en ik nam steeds meer afstand van hem.. Als hij bv. vroeg hoe mijn dag was zei ik dat gewoon maar hield het heel algemeen! :) Bleef altijd wel aardig naar hem, maar nam steeds meer afstand (steeds minder en algemener reageren op hem.. ) en soms gewoon blokkeren op msn als ik er geen zin in had :o Uiteindelijk was hij dus erg teleurgesteld in me omdat ik steeds minder contact zocht en hij het langzamerhand door kreeg dat ik hem niks vond.. En heeft ie zelf het contact verbroken!

En het is goed afgelopen met meneer,, hij zei laatst tegen me (heel af en toe spreek ik hem nu weer.. maar nu is het wel echt alleen vriendschap :) ) dat ie nu een hele leuke vriendin heeft en daar echt super gek mee is! Dus met hem is het helemaal goed gekomen :)

Suc6 ermee! Blijft lastig, je wilt aardig doen en hem niet kwetsen.. en het liefst niet keihard de harde waarheid zeggen..
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 28-07-09 22:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 21:58

Daphna schreef:
De meest vriendelijke manier om zijn hartje niet te breken is hem volledig te laten afknappen. Vertel dat je het leuk vind om af en toe je paard flink te meppen :P

HAHAHH elk mens die mijn website gezien heeft WEET dat ik dat niet doe. Dus tja dat gaat nie werken :+

Daarnaast herinner ik me nog wel dat als ik smoor op iemand was, het me niet boeide wat die deed(nouja inderdaad afgezien van dierenmishandeling dan).

Hmmm...maargoed het afknapidee is wel een goeie!

Alleen.....even een andere manier vinden dus 8-)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:58

mannen snappen het niet als je subtiel iets zegt... klinkt misschien hard, maar is wel de waarheid.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 21:59

En al helemaal niet als ze in luuuuv zijn he. Nee eerlijk zijn is beter denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:13

Nou succes :D
Vriendin van me zit in hetzelfde schuitje... alleen ze heeft de man in kwestie al meerdere malen verteld dat ze NIET verliefd is, dit ook NOOIT zal worden en dat het tussen hun ook NOOIT iets zal worden.
Hij blijft stalken :Y) Good luck :=

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:15

de beste tip: maak het niet tot je eigen probleem.....

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 22:15

Nou ik heb met de beste wil van de wereld het volgende gestuurd:

Heey,

Wat een prachtig gedicht heb je geschreven zeg! Daar moet je meer mee gaan doen, je weet heel goed je gevoel weer te geven met je woorden.

Dat maakt het voor mij echter dan weer extra rot om je het volgende te vertellen....
Ik moet je helaas wel een beetje teleurstellen denk ik, zoals ik al zei ik vind je echt een superaardige vent en je hebt overduidelijk een hartje van goud, maar jammergenoeg heb ik niet datzelfde gevoel voor jou.

He zo'n boodschap is nooit leuk om over te brengen...maar het moet toch he, anders raak jij helemaal hoteldebotel en dat zou ook niet eerlijk van me zijn dan.

Maarrrrr: Trek het je dus NIET persoonlijk aan, want jij bent helemaal goed zoals je bent. REMEMBER THAT!!!! ok?

Groetjes Noor

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 22:16

:')

Das indd wel een heeele goeie tip ja :D

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:16

klinkt prima, mocht dit niet werken dan gewoon bot zeggen dat je niet warm of koud van hem wordt :D

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:17

als hij echt smoor verliefd op je is moet je t niet te lang laten duren om t te zeggen.
mensen die totaal verliefd op andere zijn gaan er veel aan doen om aandacht te krijgen of inderdaad veel berichten sturen.
dus t beste lijkt mij zo eerlijk mogelijk.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:19

Heel goed! ben benieuwd hoe hij reageert. Wel goed dat je het vroegtijdig gedaan hebt!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 22:19

Wildgirl schreef:
klinkt prima, mocht dit niet werken dan gewoon bot zeggen dat je niet warm of koud van hem wordt :D

Ik word hier op de 1 of andere manier nogal melig van. :')

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:20

Ik ben helemaal niet tactisch en ik zag de hints alsmaar niet. En toen een jongen mij de liefde verklaarde heb ik gewoon gezegd oh maar ik niet. :+

Wel heel duidelijk iig :D.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 22:21

Fleury schreef:
Ik ben helemaal niet tactisch en ik zag de hints alsmaar niet. En toen een jongen mij de liefde verklaarde heb ik gewoon gezegd oh maar ik niet. :+

Wel heel duidelijk iig :D.

*PROEST* en daar ging mn cola over mn beeldscherm.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:21

Mindfields schreef:
Wildgirl schreef:

Ik word hier op de 1 of andere manier nogal melig van. :')

jij ook al? :D

Mocht je nog wat voorbeeldzinnen nodig hebben..... :7

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 22:24

Nou voor de zekerheid, ja doe er maar een paar je weet maar nooit waar ik het nog voor nodig heb. :o?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:30

Mindfields schreef:
Nou voor de zekerheid, ja doe er maar een paar je weet maar nooit waar ik het nog voor nodig heb. :o?

Oké we beginnen subtiel :D

je hebt het écht niet in de gaten he.....?(en hem dan meewarig aankijken en zuchtend weglopen)

Joh, ik heb een vriendinnetje en dat is nét wat voor jou......

Weetje wat het is, eigenlijk val ik op mannelijke mannen :D
Hier kun je natuurlijk weer eindeloos lang variaties op verzinnen

ken je het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes?
Ja?
Nou blijkbaar niet want dit bloemetje wil jou niet als bijtje

en zo kunnen we nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren doorgaan

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 22:32

:') _O-

MOEHAHAHAHHAHahA