Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Loody schreef:Volgens mij doet de politie daar niet veel aan, het is namelijk een civiele zaak.
dit moet je dan via een advocaat/deurwaarder regelen.
mackkwek schreef:hoi
ik zal het even kort houden en niet teveel uitweiden over het onderwerp.
ben door iemand bedonderd .
nu is diegene met de noorderzon vertrokken,maar krijg nog geld van diegene.
heb dat zwart op wit staan.
wil morgen naar de politie gaan om aangifte te doen,maar enige wat ik heb is dus dat papier als bewijs en mailwisselingen tussen diegene en mij.
nu is het tegenwoordig makkelijk om het ip-adres van diegene te achterhalen en zo het adres van waar degene zich op dat moment bevind te achterhalen.
het leuke is dat deze figuur,. een wisselend ip-adres heeft en ik hem dus nog niet kan traceren omdat het adres dus steeds verschild.
weet iemand hoe ik dit kan achterhalen?
kan dat dan nl morgen meteen doorgeven aan de politie
alvast bedankt

Suzanne F. schreef:Ik weet dat Chello een wisselend IP heeft. Maar vaak bij dit soort IP's veranderen alleen de laatste cijfers. De reeks eerste cijfers blijft dan hetzelfde.
Als het echt hele verschillende IP's zijn dan zijn de mails ook echt vanaf verschillende PC's gestuurd.
Anthea schreef:Suzanne F. schreef:Ik weet dat Chello een wisselend IP heeft. Maar vaak bij dit soort IP's veranderen alleen de laatste cijfers. De reeks eerste cijfers blijft dan hetzelfde.
Als het echt hele verschillende IP's zijn dan zijn de mails ook echt vanaf verschillende PC's gestuurd.
Hoeft toch niet? Je hebt ook programma's die je IP veranderen enzo. Leuk om mee te spelen.