Byebites anti wesp ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Byebites anti wesp ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 17:38

Aangezien ik verschrikkelijk panisch ben voor wespen, overweeg ik serieus om een spray daartegen te halen. Ik word opgejaagd door die krengen, en ik ben zelfs zo bang dat ik mijn paard laat staan en keihard de benen neem voor dit beestje. Wie heeft ervaring met Byebites anti wespen spray? Het is tegen wespen en om de wespen te weren.

Zie hier:
http://www.veiligopreiswinkel.nl/produc ... ray/20965/

mysecrets

Re: Byebites anti wesp ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:18

Iel ja ik ben ook panisch voor die krengen!
Ik ga dit topic volgen!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:44

Als het zou werken, zou k t ook echt aanschaffen :D
Ben ook heel erg bang voor wespen :') Ouders verklaren me soms voor gek O:) Ben nog nooit gestoken, maar dan nog xD
Het is denk ik soort muggenspray maar dan voor wespen xD
Je kan er zo wel op voorbereid zijn :P Op vakantie weet je natuurlijk nooit of ze daar wel/niet zitten of veel of weinig.

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:50

wij verkopen ze maar of het echt werkt weet ik niet. Heb er niets over gehoord. Als ervaringen hoor laat ik het weten.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:51

Ben ook benieuwd! Ik ben allergies voor ze, word er dood ziek van en die krengen moeten dus ook altijd mij hebben. Ik zet het dus ook altijd op een lopen.

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:24

Erg handig! Volg het ook even, ben eergisteren in een wespennest gaan staan dus mijn been is nogal eehh dik :+

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:27

__Nathalie__ schreef:
Ben ook benieuwd! Ik ben allergies voor ze, word er dood ziek van en die krengen moeten dus ook altijd mij hebben. Ik zet het dus ook altijd op een lopen.

Hier hetzelfde, ben er ook allergisch voor. Ben gelukkig pas 1 keer gestoken maar wil het niet nog een keer mee maken := Ben overigens nog allergischer voor bijen, hopelijk helpt dat hier ook tegen :+

Ben benieuwd of het echt werkt. In welke winkels is het te koop? :)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 23:37

Het ziet er dus naar uit dat ik het proef konijn mag zijn :+ aangezien niemand het hier kent haha. Ben benieuwd hoor, ik heb het vorige week besteld en morgen kan ik het ophalen bij de apotheek. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik lekker uitgebreid bij een wespennest ga staan om het te testen :=

Het lijkt ook wel alsof die beesten het voelen dat ik bang voor ze ben }> Ze zullen en moeten perse mijn kant op komen, ook al draag ik wit, draag ik geen parfum en blijf ik van grootste verslaving genaamd Redbull af |( Ze blijven komen!! Zag net ook op het nieuws dat er meer wespen zijn dan vorig jaar... brrr.. rillingen lopen al over me lijf als ik een foto van ze zie, zo erg is mijn fobie ervoor. En waarvoor? Ik ben in mijn hele leven 1 keer gestoken toen ik klein was, ik schijn toen een wesp te hebben vastgepakt omdat ik dacht dat ik ermee kon spelen :Y) Verder nooit gestoken..

Ik kan niet lekker meer genieten van de zon, bij alles dat vliegt denk ik dat het een wesp is en ga al klaar zitten om weg te sprinten := Ik heb dit jaar nog nooit zo hard gehoopt dat het snel weer winter word hahahaha.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 00:20

Haha heel erg herkenbaar :D Afgelopen weekend vloog er 1 de auto in, tsja toen kon ik dus niet weg rennen. Heb mn handen voor mn ogen geslagen en tegen mn vriend geschreeuwd dat ie hem weg moest halen :') Het was nog een grote ook, ik vind ze allemaal eigenlijk vrij groot... :+ Ik werd dus ook niet vrolijk van wat ik net op het nieuws hoorde idd :=

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 01:14

Samira010 schreef:
Het ziet er dus naar uit dat ik het proef konijn mag zijn :+ aangezien niemand het hier kent haha. Ben benieuwd hoor, ik heb het vorige week besteld en morgen kan ik het ophalen bij de apotheek. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik lekker uitgebreid bij een wespennest ga staan om het te testen :=

Het lijkt ook wel alsof die beesten het voelen dat ik bang voor ze ben }> Ze zullen en moeten perse mijn kant op komen, ook al draag ik wit, draag ik geen parfum en blijf ik van grootste verslaving genaamd Redbull af |( Ze blijven komen!! Zag net ook op het nieuws dat er meer wespen zijn dan vorig jaar... brrr.. rillingen lopen al over me lijf als ik een foto van ze zie, zo erg is mijn fobie ervoor. En waarvoor? Ik ben in mijn hele leven 1 keer gestoken toen ik klein was, ik schijn toen een wesp te hebben vastgepakt omdat ik dacht dat ik ermee kon spelen :Y) Verder nooit gestoken..

Ik kan niet lekker meer genieten van de zon, bij alles dat vliegt denk ik dat het een wesp is en ga al klaar zitten om weg te sprinten := Ik heb dit jaar nog nooit zo hard gehoopt dat het snel weer winter word hahahaha.

hier nog een mild allergisch menschje

was bijna over mijn grote angst heen toen mijn kleine en ik op een asfalt weg aangevallen werden
door een hele zwerm ..

was niet zo prettig zeg maar (iets te veel steken gekregen pp iig meer dan 100)

kreeg toen de tip azijn en goeide sindsdien lading azij over mijn hoofd als ik daar in de buurt moest zijn :')

maar okee ben heeel erg benieuwd naar je bevindingen :Y)
mocht het werken ben ik meer dan geinteresseerd

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 06:13

Ik volg dit topic ook! Als jij het uitprobeerd weten wij allemaal hoe het is :+
Ik ben namelijk ook panisch voor die beesten, en ook ik laat gerust mijn pony staan om weg te kunnen rennen. (Gelukkig heb ik een bomproof goed luisterende pony :P )

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:09

Het wordt een beetje afgezaagd maar ook ik ga dit even volgen :P
Ben ook uber allergisch en op 1 of andere manier moeten ze altijd naar mij komen en niet naar andere mensen met wie ik me begeef :( ik werd vroeger echt panisch, nu loop ik een beetje weg e.d. en probeer vooral rustig te blijven.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:25

Ik dacht altijd dta als je zelf rustig blijft, die beesten je niets doen.

ben 1x in mn hals gestoken, maargoed beest vloog tussen mn haar en ik had parfum op, dus oke was nog te verklaren
Daarna niet echt extra bang voor geworden ofzo.

Ondertussen een allergie voor dazen ontwikkeld, en sinds vorigjaar blijkbaar ook voor wespen.
Stond op mn werk op mn dooie gemakje bij de pc en ineens werd ik in mn arm gestoken door een wesp, mn hele onderarm werd bizar dik en ik ben een paar dagen koortsig geweest, voelde me gewoon echt beroerd!
Sindsdien ben ik dus panisch voor de krengen :=
En rustig blijven=niet gestoken worden is dus onzin!! Ik had die hele wesp niet gezien tot ie me stak! Stond gewoon te staan... dus aangezien ik niet meer geloof in rustig blijven staan als er een wesp is ga ik er nu ook als een idioot vandoor :+

Ze zijn er dit jaar veel eerder, met veel meer en nu hoorde ik vandaag op het nieuws dat wespen klaar zijn met nesten bouwen en zich nu vervelen en daardoor opzoek gaan naar zoete dingen enz enz en ze nu dus pas echt overlast gaan geven |(

op mn werk loop ik al niet eens meer richting kliko of grote container, daar zitten ze overal!!

ga nu vandaag nog vragen om wespenvangers op het terras!!
en thuis komen die ook!!

ik haaaaaaat wespen!!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:33

Ja dat nare nieuws hoorde ik vanmorgen ook :(
Ik heb jaren geleden een keer een vol longdrinkglas gevuld met aanmaaklimonade en deze op mijn balkon gezet, om de dag zat dat glas mooi vol :P thuis heb ik er nog niet zoveel last van maar op stal zitten er ook zoveel :(

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:00

over 3 weken is de ergste plaag. Gelukkig zit ik dan 15 dagen in turkije. maarja als ik terug kom zullen ze nog niet weg zijn ben ik bang.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:07

Ze blijven tot in September :(

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:24

Ik denk dat ik mijn vakantie dan maar verleng :Y)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 14:37

Ik ben er ook allergisch voor :|
Ze moeten mij ook altijd hebben, het liefst ren ik weg.....
Maar dat durf ik dan ook weer niet omdat ik dan bang ben dat ze me juist steken. :o?
Had ook een nest met die zoemende gevallen in mn kamer...
Wordt weer panisch bij het idee.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 15:47

Vandaag naar de apotheek geweest, maar ze hadden het nog steeds niet binnen :( Maakte dus kwaad de opmerking: ''dus, jullie wachten tot ik het loodje leg, en dan hebben jullie het zeker opeens wel?'' Deze apotheek hier is zoooo ^&#%!&#! }>

Net ook weer lekker geterroriseerd door die beesten. Overal om me heen wespen!! dacht dat ik gek werd. Ben echt als de dood om naar buiten te gaan ;( Morgen heeft een andere apotheek het wel in huis gelukkig.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:40

Gelukkig dat ze het morgen wel hebben Samira!!!!!
Ben benieuwd, willen het hier thuis ook gaan kopen.. :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:46

ja ik wil het ook... ik ben echt bang voor die krengen.
Ben ook lid van de ikrenwegvoorwespen-hyves :')

Het stilzitten werkt idd helemaal niet, er was er eens een op mijn arm gaan zitten, mijn moeder zeggen dat ik stil moest blijven zitten. Steekt dat kl*te beest me alsnog in mijn arm :(
Sinds dien ren ik gewoon weg :+

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:18

Ik meld mezelf ook maar even. Hier nog zo'n piet paniek. Als het moet ren in de marathon ervoor. Ik heb nog geen ervaring met bye bites, dus kan je helaas niet aan verdere informatie helpen.
Maar het lijkt er inderdaad op alsof ze precies die mensen pakken die bang zijn. :+

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 15:32

Heb 'm vandaag gehaald. Ik heb 'm nog niet opgedaan of er zit een wesp op mijn blouse! Nouuuu.. ik heb lopen rennen en gillen als een maloot, en niet weg gaan he! Mensen keken me aan van: wat doet zij :') Gelukkig vloog hij snel weer weg.

GELIJK byebites opgedaan, van me nek tot aan me broek in lopen sprayen :') Later na het paardrijden stond ik zonder dat ik het wist naast een prullenbak vol wespen, maaar heb geen wesp in mijn buurt gezien ondanks dat ik Redbull in me handen had. Ik geloof dat het wel werkt, het ruikt naar Citroen :D Ik vind het wel lekker ruiken, alleen de wespen niet :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:14

IK WIL DAT HEBBEN!

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:28

He, dat is goed nieuws! :D Ik denk dat ik het ook maar ga bestellen :j

Oh ik zag trouwens in het krantje van de Xenos citronella armbandjes, misschien is dat ook nog wat? Helaas hadden ze ze bij ons nog niet, maar ik ga zeker halen :j