Ik kan nergens mijn schop in de grond zetten of er ligt op enkele centimeters al puin. Er heeft vroeger een schuur met toilet gestaan en ik kom alle onderdelen tegen.Nu ben ik de 3e eigenaar van het huis en ik vermoed dat nr. 2 dit gedaan heeft, aangezien hij het hele huis heeft gerenoveerd en volgens de buren is onder zijn eigendom de schuur gesloopt.
Het was volledig bestraat en aangezien ik nogal van groen hou, heb ik alle tegels verwijderd en heb er maar overheen geplant. Ik zit niet op al die rompslomp te wachten....
Maar nu komt mijn vraag, ik ben niet van plan hier voor altijd te blijven wonen, dus wat als ik het huis verkoop. Ik zit er dan niet op te wachten om dan de volgende eigenaars achter me aan te krijgen.....
Ik hoef van de vorige eigenaar echt geen schadevergoeding of iets dergelijks, maar een bewijs dat ik niet die puin gestort heb zou ik wel prettig vinden met het oog op eventuele verkoop in de toekomst zodat ik gevrijwaard ben van eventuele claims.....
De verkopende makelaar is helaas failliet, dus daar kan ik niet heen. Ik ga van de week even mijn rechtsbijstandverzekering bellen voor advies, maar ik dacht op Bokt zitten ook altijd wijze mensen