Geen geluid wekker en herinneringen NOKIA 1100

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geen geluid wekker en herinneringen NOKIA 1100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:05

Wie o wie weet waar ik met m'n tengels aan een verkeerd knopje heb gezeten???

Mijn Nokia 1100 geeft geen signaal meer als ik de wekker en/of herinneringen ingesteld heb. Ik krijg wel op het schermpje de mogelijkheid 'snooze' te zien vanaf de signaaltijd van de wekker, maar ja, dan slaap ik nog dus dat zie ik niet :+

Het profiel staat op Normaal, ik heb ook al Luid geprobeerd maar dat scheelt ook niet.
Heb overal al doorheen zitten kijken, maar zie ook nergens een mogelijkheid om in- of uit te schakelen dat 'ie geluid moet maken. Zou ook raar zijn, het geluid van je wekker uit kunnen zetten, want dan zet je je wekker gewoon niet aan lijkt me :?

Ik hoop dat iemand weet waar dit gekkigheidje vandaan komt. Ik slaap nogal vaak niet thuis en gebruik mijn telefoon normaliter dus als wekker... Ook in de manual op internet heb ik het niet kunnen vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken!!!

Sonja

Paardenmeis1

Re: Geen geluid wekker en herinneringen NOKIA 1100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:08

Je kan toch ergens de beltoon van je alarm instellen? Staat die niet op stil of trillen of helemaal laag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:11

Nee ik zie geen mogelijkheid voor de beltoon van het alarm. Alleen oproepsignaar, berichten, toetsen, waarschuwingstonen (staat aan), trilsignaal (staat ook aan maar doet het ook niet bij wekker en herinneringen), en ritmisch knipperlicht (staat ook aan maar doet het ook niet bij wekker en herinneringen)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:29

En in 't menu waar je de wekker in kunt stellen... staan daar geen mogelijkheden?

Heb je 't geluid van de telefoon zelf per ongeluk op zacht gezet? Of kun je dat niet veranderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:43

Nope, daar staan geen mogelijkheden.
Profiel daar wissel ik wel eens mee, heb 'm bijvoorbeeld tijdens vergaderingen op stil staan. Maar dat is nu ook niet. Heb 'm zelfs al op luid en hoogste belniveau gehad (horen en zien vergaan je als je dan gebeld of gesmst wordt := ) maar dat helpt ook niet.

Het is vast iets heel simpels en heel stoms, maar ik kom er echt niet uit :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:10

Probleem opgelost!
Waarschijnlijk een bugje in de standaard software, en op te lossen door 'm uit te zetten, de batterij eruit te halen, er even later weer in te doen en 'm weer aan te zetten.
Getest, en hij doet het weer.
Met dank aan m'n eigen man die blijkbaar beter op internet kan zoeken dan ik... :o