Hekel aan vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Hekel aan vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 21:15

Ik word raar aangekeken als ik dit vertel. Ik heb een hekel aan vakantie.

Wat gaat er nu boven je eigen bed, je eigen huis, je caviaatjes, die je toefluiten als 's ochtends naar beneden gaat, en weer thuis komt?

Ben 19, en flinke ruzie gehad dit jaar, ik wou zo niet mee op vakantie! Is ook beter voor hun, want ik ben dan echt NIET te genieten, zit er met een stalen kop :(:)

Zijn er nog meer mensen die echt een hekel aan vakantie hebben?

Ik heb overigens ook mijn vakantiedagen niet opgenomen, wat moet ik doen in die vrije dagen? Ik werk veel liever door!

Wie deelt dit met mij :P?

Barbabientje

Re: Hekel aan vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:16

Euhm gewoon dagjes weg? Misschien een dagje stand heel vaak naar de bios en verder ja ? gewoon zonnen in de tuin?

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:18

Die is gek :D

Ik heb niets liever dan vakantie! Ben nu al zo'n 3 maanden vrij van school, af en toe is werken.. Zal me ook zwaar tegenvallen als ik 7 sept weer moet beginnen!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:19

Mijn vriend.. en ik vind het ver-schrik-kelijk.. :\
We hebben ieder jaar weer ruzie over het feit dat hij niet wegwil..

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:20

Lekker uitslapen. Overdag leuke dingen doen. 's avonds filmpje kijken tot laat. Hmm, ik vermaak me wel!
Al werk ik ook graag.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:22

moet zeggen dat ik zelf ook zo ben
ben liever thuis
als dat ik ergens op vakantie ben
(vaak is eten vies, en het vliegen vind ik verschrikkelijk en mis mijn paardje echt verschrikkelijk)
haha
There is no place like home :D

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:23

Ik heb echt geen hekel aan mn werk, maar er gaat niks boven vrij zijn!! heerlijk naar je paard en tijd hebben voor andere leuke dingen....

Maar op vakantie gaan is natuurlijk wel wat anders, kan me wel voorstellen dat er mensen zijn met heimwee ofzo dat ze liever thuis blijven of alleen maar weekendjes wegdoen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:25

ik heb een hekel aan vakantie ik was vorig jaar mee geweest, maar kreeg na 4 dagen z'n vreselijke heimwee naar mn poezen dat ik van mn ouders een reis terug heb gekregen, die ze dezelfde dag nog boekte, die avond was ik alweer onderweg naar huis, wat was ik blij toen ik thuis was bij mijn beestjes :+:
ik ga wel veel dagjes uit naar amsterdam, breda etc, en parijs gaan we nog een keer heen in oktober, dat vind ik wel leuk :D

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:31

Héhé ben niet de enigste :=
Vind op vakantie gaan echt vreselijk..
Dat in en uitpakken alleen al :roll:
Nee ik blijf ook liever thuis, eigen bed, douche, paard etc :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:32

Ik had dat ook! Ik wilde nooit mee op vakantie, baalde dat ik altijd mee MOEST toen ik minder jarig was... Ik heb meerdere malen een nare thuiskomst gehad (overleden beestjes) dus ik wilde niet graag weg. Bangvoor de thuiskomst, altijd met mijn hoofd bij hoe het thuis zou zijn. En mijn heimwee van vroeger speelde af en toe weer op hierdoor.

TOT ik 2 weken naar Frankrijk ging, geen moment aan mijn paard heb gedacht of aan mijn beestje, helemaal weg van alles en heerlijk genieten. Nu wil ik niet anders meer. Alleen maar weg weg weg. Eenmaal thuis ben ik wel weer blij bij mijn beesten te zijn, maar nu hebik dan altijd een afkick-heimwee richting weer naar de vakantie plek :P Hoe anders kan het lopen. Ik heb nu oo mijn beste vriendin wie voor mijn beesten zorgt, en laat ik met een goed en vertrouwd gevoel achter.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 21:44

Goddank, ben niet de enigste :(:)

Kreeg vandaag de opmerking (werk op een GGZinstelling als gastvrouw) door een collega, dat ik me maar eens moest laten nakijken, want dat klopt niet :D

Bij mij is het dan ook zo, dat ik niet zo graag onder de mensen ben. Dat weerhoud mij van dagjes uit, en vakanties. Alhoewel een warm land mij stiekem wel trekt, maar eigenlijk ook absoluut weer niet.
Ja, voor 5 minuten. Dan is het voldoende xD

Het idee, dat hier iedereen nu op vakantie is, en ik heerlijk thuis, volgens mij heb ik het nog meer naar m'n zin, dan zij. Kan niet anders, heeeeeerlijk!! :D

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:48

NIks raars aan hoor, wat mij betreft hoeft het ook niet, ben net zo lief thuis. Wil best op vakantie, maar zal het niet missen als we nooit zouden gaan.
Werk ook graag en wil na een week vakantie altijd graag weer aan de slag!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:58

Ik heb al 17 jaar plezier van mijn eerste vakantiegeld. Daar heb ik een paard van gekocht en nu heb ik sindsdien elke dag even vakantie. :D

Vakantie vind ik voor mij ook niet echt een must. Sinds we met de kinderen aan het hoogseizoen vast zitten staat het me ook steeds meer tegen om met die hele horde toeristen door Europa te trekken.

Overal is het druk en daar houd ik nou net niet van. Laat me dan maar lekker werken als iedereen weg is. Mijn eigen bed slaapt nu eenmaal het lekkerst, daar kan geen hotelbed tegenop. Om over kramperen op een camping maar te zwijgen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:16

Ik heb ook een hekel aan vakantie, ik slaap slecht in een vreemd bed, mis mijn beestjes en wil het liefst meteen weer naar huis.
Tot nu toe ben ik met mijn vriend nog niet langer weg geweest als een midweek en dat was 30km van huis.
Geef mij maar dagjes weg met eventueel een overnachting maar bij voorkeur al niet.
Zelf als ik bij vrienden slaap moeten mijn kussen enz. al mee en dan slaap ik nog slecht.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:26

Nou geef je vakantiedagen maar door aan mij hoor :D kan er genoeg gebruiken :D

Ben mei dit jaar naar een ultra all inclusive hotel in turkije geweest, nou, het kost wat maar WOW wat een service :D een zwembad van hier tot grunten, palmbomen, alles inclusief dus echt onbeperkt eten, love it!!!!

Leuk als je gaat stappen joh, bestellen zonder te betalen haha. Tot je weer thuis komt. Nee 1x per jaar echt op vakantie vind ik leuk, vrije dagen geniet ik ook van (dan vind ik ook me vrije tijd voor de echt nodige dingen zegmaar) want doordeweeks heb ik naast mijn huis, hond en paard gewoon te weinig tijd om de nodige dingen dagelijks te doen.

Daar moet een hele planning aan vooraf gaan anders kom ik niet overal aan toe....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:31

Nah, op vakantie gaan vind ik heerlijk (en ook werkweken met school etc, heimwee eerste paar dagen is wel minder, maar oké) maar gewoon vakantie hebben en niet weggaan vind ik verschrikkelijk :o.. hele dagen computeren, slapen, tv kijken líjkt geweldig.. Maar het verveeld echt op gegeven moment.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 06:13

Ik kan me er niks bij voorstellen :D Van mij hoeft een vakantie niet heel lang te duren, want dan mis ik mijn paardje en mijn eigen dingen. Maar even lekker weg vind ik wel lekker!
Gewoon vrije dagen thuis vind ik ook lekker!

Vriendlief die vind weggaan juist super, maar hij neemt nooit zijn vakantiedagen op. Ja, soms 1 dagje ofzo.
Wij zijn dit jaar 8 dagen weggeweest, en vrijdag gaan we een weekend weg, daar neemt ie dan vrij voor, en meer niet!

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 06:23

linchen schreef:
Ik word raar aangekeken als ik dit vertel. Ik heb een hekel aan vakantie.

Wat gaat er nu boven je eigen bed, je eigen huis, je caviaatjes, die je toefluiten als 's ochtends naar beneden gaat, en weer thuis komt?

Ben 19, en flinke ruzie gehad dit jaar, ik wou zo niet mee op vakantie! Is ook beter voor hun, want ik ben dan echt NIET te genieten, zit er met een stalen kop :(:)

Zijn er nog meer mensen die echt een hekel aan vakantie hebben?

Ik heb overigens ook mijn vakantiedagen niet opgenomen, wat moet ik doen in die vrije dagen? Ik werk veel liever door!

Wie deelt dit met mij :P?

Ik deel dit met jou! ook voor mij gaat er niks boven mijn eigen huis ( beter hotel bestaat er niet :+ )
ik heb midden augustus rond mijn verjaardag een weekje vrij, lekker aantutten in mijn eigen huis!
Bovendien moet ik er niet aan denken om mijn honden de stress van een pension aan te doen!

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 06:27

Vrij hebben vind ik niet erg, op vakantie gaan wel!
Heb toen ik jonger was al heel wat jaren ruzie met ouders gehad, omdat ik niet mee wilde. Gelukkig gingen we weekendjes in Nederland weg, maar dat hoefde an mij ook niet!
Vandaag ga ik met m'n vriend naar Texel paar dagen, maar ook omdat hij het heel graag wilde.. Ik had net zo lief samen met hem thuis gebleven nu ie alleen thuis is.
Dus nee, ik blijf ook veel liever thuis!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:19

Ik hoef niet persee weg,. kan vaak ook niet omdat de paarden aan huis staan, maar ik kan héél erg genieten van mn vrije dagen en dagjes weg :D :D
En nu ik drukdrukdruk ben met mn eigen huisje kom ik vrije dagen te kort haha!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:47

Ik hoef ook niet zo nodig op vakantie. Heb thuis alles wat mijn hartje begeert. Paarden, mooi huis, mooie omgeving waar ik geregeld ga lopen en fietsen. Nee, laat mij maar thuis blijven ;-)
Helaas moet ik er einde volgende maand wel aan geloven. We gaan een lang weekend met de familie in een of ander huis zitten ter ere van het 50 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders. Heel leuk bedoeld maar 'no sigar' }> :P
Gelukkig hebben ze er bij het boeken wel rekening mee gehouden dat ik moet kunnen sporten en er zit een luxe fitness, atletiekbaan en een SPA resort in de omgeving. Ik zal dus heul veul aan het trainen zijn, hahahaha! De paardjes heb ik voor het eerst in jaren uitbesteed aan een zeer goede vriendin van mij die ik met heel mijn hart vertrouw. Maar het liefst was ik thuis gebleven...heel erg ;-)

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:50

Vakantie is wel lekker, even niets doen. Maar ik hou ook niet zo van weg gaan.
Af en toe een dagje weg vind ik nog wel leuk maar dan houd het wel op.

Groetjes,
Mark.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:51

ik ben er ook 1, ik ben 13 jaar geleden voor het laatst op vakantie gegaan, het was wel leuk maar ik ben toch veel liever thuis tussen mijn eigen spullen en in mijn eigen omgeving. dagjes weg hoeft voor mij eigenlijk ook niet, ben een echte huismus :P maar van vrije dagen ben ik echt niet vies

iedere dag naar je paarden toe gaan dat is toch iedere dag al vakantie :D

mijn vriend geeft er gelukkig ook niet zoveel om, hij gaat wel iedere zomer een paar dagen met een groep vrienden naar de formule 1, dat is zijn vakantie ;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:33

ik hoef ook niet persee weg!! Ik vind het heerlijk om foto's te maken overal en nergens maar vreselijk dat ik altijd giga last heb van jetlags, het eten en de temperatuur.. Daarbij wil ik niet dat iemand anders mn paarden verzorgd, dus dan wordt het al lastig en slaap ik slecht in een ander bed..

Dus ik begrijp je volkomen!!!!! hahaha

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:36

Ik heb absoluut geen hekel aan vakantie, integendeel.

Maar ik vind een dag of tien wel lang genoeg. Dan mis ik mijn dieren en mijn dagelijkse dingetjes inmiddels wel. Ik ga dus ook heel graag 'op korte vakantie' - een paar dagen naar vrienden of bijvoorbeeld naar Londen. En ik vind het dan ook heel fijn om weer thuis te komen. :D

Ben wel voor langere tijd op stage geweest in het buitenland en heb ook ruim een half jaar rondgereisd in Australië. Maar toen had ik geen eigen paard en kat waar ik in mijn eentje verantwoordelijk voor was. Mijn oude pony had het toen heel goed bij mijn zusje. Dus wie weet - als mijn paard en kat allebei met pensioen zijn zit er misschien wel weer een lange reis in. ;)