Maar die vriend van me (noem hem hier even Klaas) leende op een dag wel erg veel geld uit aan een vriendin van hem deze die aan hem gevraagd had om zo en zoveel te mogen lenen. Oke die vriend van me vertrouwde haar voor de 100% (want ze kennen mekaar al zolang, wat niet op 1 of 2 handen bij te houden is), maar nu dus echt niet meer en voelt hij zich enorm belazerd en de grond ingetrapt.
Maar goed Klaas gaf het geld en die vriendin klonk ook erg vertrouwd en dat ze hem alles terug zou betalen. Maar wat blijkt nu achteraf dat zij hem nu dus goed gepeerd is en nu dus in Nigeria vertoefd en van zijn geld zit te genieten. En Klaas maar telkens blijven piekeren en zelfs komt hij ermee dat hij zich gewoon weg te goed vind voor deze wereld en ie maar liever dood wilt zijn. Dit probeer ik hem uit zijn hoofd te praten maar op wat voor een manier geen idee weet soms niet wat of hoe ik moet reageren. Maar wil Klaas wel dolgraag helpen.
Nu komt dus mijn vraag kan hij aangifte tegen haar doen ook al verblijft zij in Nigeria?!? Ik zou hem zo graag willen helpen dat ie er weer bovenop komt maar zou ik wel willen weten hoe en wat ik dan het beste kan doen. Die arme jongen durft niet naar zijn vader te stappen want die word laaiend. Ik ben de enige aan wie hij het heeft durven te vertellen.
Aub ik hoop dat er hier bokkers zijn met goede en duidelijke tips en of sterke adviezen?!?
Sorry voor als het iet wat onduidelijk omschreven is (heb snel getypt).
Sorry voor als het hier verkeerd staat.
Bij verkeerd geplaatst, zie ik het graag dat een van de mod´s hem voor me verplaatsen.
. Maar wanneer hij aangifte doet en zij zet 1 voet op NL bodem kan hij alsnog verdere stappen ondernemen.