nadat ik gisteren tot ongeveer half 2 heb geprobeerd alles te volgen hier online (afentoe knap ingewikkeld hoor) moest ik vanmorgen om 8.10 bij de tandarts zijn. om 7.45 werd ik dus wakker gemaakt. mar we zijn telaat. oeps dus, wij snel douche aankleden en naar de tandie toe. daar nog 10 minuten in de wcahtkamer zitten. pff had 10 minuten langer in mn bed kunnen blijven liggen. man port 5 minuten in mn moeders mond. daarna ik aan de beurt. kijkt hij 2 minuutjes. klaar mooie tanden, en de vraag snoep jij nooit? nouh zal ik maar niet eerlijk antwoord opgeven. denk dat hij dan mn gebit voor onderzoek op moet sturen naar een lab waar die kunnen kijken hoe mijn tanden al die zoetigheid kunnen weerstaan.
moet over 9 mnden terug komen. nouja meestal ga ik eens ind e 1,5 jaar. dus wat maakt t uit. was de eerste keer bij mn nieuwe tandarts. vorige was ermee gestopt. en ik ben van de gedachte beroofd dat tandartsen grijs moeten zijn. dacht dat dat bij t beroep hoorde, niet dus. heb nu een roodharige. nouja weer een illusie minder