Het leed wat 'mannen' heet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Het leed wat 'mannen' heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 18:43

Ik ben er nu echt heeelemaal klaar mee. En ik hoop dat dat deze keer ook echt zo is, want deze uitspraak heb ik al vaak gedaan. Elke keer schijn ik er weer in te trappen. Hoewel ik dan ook na ga denken of het misschien aan mij ligt en ik misschien iets fout doe, weet ik het nu echt zeker: het ligt allemaal aan hen!
Misschien moet ik even iets uitleggen. Het begon een paar maanden geleden na een avondje stappen met collega's. Ik bleef bij de man in kwestie (ook een collega) slapen, omdat hij praktisch boven de kroeg woont en ik 25 km verderop. Niks met voorbedachte rade, maar het werd een erg gezellige nacht. En het bleef niet bij 1 nacht, ben er de afgelopen maanden best vaak blijven slapen en alles was gezellig, zonder vastigheid. Tot ik er op een gegeven moment achter kwam dat ik hem toch wel wat leuker vond dan ik in eerste instantie toe wilde geven. Ik durfde dit niet te zeggen. Ben in het verleden nogal eens gekwetst door hetzelfde soort en wilde dit mezelf besparen. Vriendinnen bleven echter aandringen om het te vertellen, want 'het kon toch best iets moois worden'. Nougoed, gisteren was mijn laatste dag op mijn werk. Ik begin over een paar weken ergens anders en had dus mijn afscheid. Ik zag er echt enorm tegenop om hem nooit meer te zien. Ik na een paar biertjes al mijn moed bij elkaar geraapt en hem buiten verteld wat ik echt voor hem voelde en dat ik hem wel wat vaker zou willen zien. Enige reactie van hem was: 'ow'. :( Op dat moment kwamen er allerlei collega's bij staan. Ik dus naar binnen in de hoop dat hij achter me aan zou komen en toch iets meer zou kunnen zeggen, maar dat deed hij dus niet. De rest van de avond heeft hij me genegeerd. Grrrr...heb nog steeds niks gehoord van hem. _-:( En heb dus officieel mijn 300e blauwtje gelopen ;)

elizevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:46

komt helaas bekent voor :o
maar inmiddels heb ik het geluk gevonden :+
hopelijk gaat het bij jou ook lukken, vast wel! :D

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:52

:(:) ... zie het maar zo,was gezellig maar bij nader inzien was je te goed voor hem ;)
Zijn genoeg mannen hoor....meeeer dan genoeg.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 18:57

Misschien ligt het dan toch aan mij, want ik schijn ze nooit te zien! Op 1 of andere manier voel ik me altijd aangetrokken door mannen die mij niet willen. Ik word vast zo'n oude vrijster die op haar 50e met zo'n vrijgezellencruise meegaat ;)

kissielover

Re: Het leed wat 'mannen' heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:02

haha mag ik dan mee, ik heb ook alijd alleen maar ellende met mannen :P

Misschien belt ie je nog van de week, heeft hij het even tot zich door moeten laten dringen wat je heb gezegt, en anders is hij je gewoon niet waard, wil niet zeggen dat het dan minder pijn doet.....

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:07

ook al wil je misschien nu liever mopperen: ik zou er maar gewoon om lachen (want veel keus is er niet) hihi :(:)

Ik heb laatst met een jongen tijdens een date gejogged, ik helemaal uitsloven (hij is militair = conditie met hoofdletter C), met gevolg dat ik 5 (ja echt!) dagen spierpijn heb. Ik kon niet zitten/hurken/bukken dan moest ik me laten vallen, trappen op en af was kruipen en lopen was schuifelen. En wat lacht iedereen me hart uit als ik zeg dat ik t voor een jongen heb gedaan! }:0 (om vervolgens nooit meer wat van hem te horen ...)

ik heb met vriendinnen een afspraak dat als ik 30 ben ik me inschrijf op een datingssite hihi

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:21

hahahaha Eterbalty, doe jij het toch beter dan ik :D Ik was gaan hardlopen een dag voordat ik de man van mn dromen ontmoette, alleen trokken mn knieeen de sportieve actie niet zo waardoor ze om de pas uit de kom schoten enz. Ik liep feitelijk op 2 benen SUPER mank!!

De droomman in kwesty, ook een militair met als hobby fitness, heeft me echt keihard uitgelachen omdat ik niet kon lopen :( Pijnlijk!!! (gelukkig is het een jaar later nog steeds mn vriend, dus mag eigelijk niet klagen O:))

TS: je moet gewoon wachten tot je de waren tegen komt!!! Tot die tijd lekekr genieten van je rust en vrijheid..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:24

Tjaldur schreef:
Misschien ligt het dan toch aan mij, want ik schijn ze nooit te zien! Op 1 of andere manier voel ik me altijd aangetrokken door mannen die mij niet willen. Ik word vast zo'n oude vrijster die op haar 50e met zo'n vrijgezellencruise meegaat ;)

1 ding scheelt Tjal, dan gaan we samen :D

dit topic moést gewoon van jou zijn :D Maar ook hier, mensen die ver weg wonen, mannen met een relatie, mannen met zoveel ego, adhd, autisme, noem het maar dat er gewoon niet mee te leven valt.. :')
Ik geef het op.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:27

Mannen met een relatie, die zijn altijd zoveeeel aantrekkelijker!!!! :x

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:29

Romyv schreef:
Mannen met een relatie, die zijn altijd zoveeeel aantrekkelijker!!!! :x

Ja, maar nog erger.. Zij vinden mij dan ook ineens heel aantrekkelijk? :=
Dat je denkt, had je niet gewoon voorbij kunnen komen vóórdat je aan haar vast zat?!
(want nee, de relatie is zo goed, die houden ze natuurlijk gewoon. Zo goed dat ie dr wel 1 bij kan hebben ja :') _O-)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:32

Ik heb ook al meer blauwtjes gelopen dan wat anders, begin ook te denken dat het aan mij ligt. Misschien ben ik gewoon niet boyfriendable

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:32

Ach je bent niet de enigste.. ;(

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 09:35

Ja Noukie, je zat er natuurlijk al op te wachten. T heeft lang geduurd, maar ben er tóch weer ingetrapt! Ik ga het klooster in! :D

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:38

daar mag je ook niet drinken he...
dan blijf ik toch liever gewoon manloos in het gewone leven :D
(want er is maar 1 man in mijn leven, en die heet Jack Daniels)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:39

Pff, ik ben ook weer goed bezig met blauwtjes te lopen :')
Een erg gezellige en onverwachte nacht gehad met een vriend en de volgende dag bleek dat er langs zijn en mijn kant meer gevoelens waren. Mijn reactie is dan 'we gaan ervoor', zijn reactie was 'ik denk dat ik homo ben'
Toen stond ik ook even met mijn mond vol tanden :+

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 09:39

Ik ga in dat klooster gewoon mijn eigen bier brouwen!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 09:43

reininglover schreef:
Een erg gezellige en onverwachte nacht gehad met een vriend en de volgende dag bleek dat er langs zijn en mijn kant meer gevoelens waren. Mijn reactie is dan 'we gaan ervoor', zijn reactie was 'ik denk dat ik homo ben'

Whaha, dit is nog erger!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:45

Hmmm, mannen.......

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:48

Citaat:
Ik word vast zo'n oude vrijster die op haar 50e met zo'n vrijgezellencruise meegaat

Beter maken we daar dan een Boktmeeting van. Denk dat ik dan ook nog steeds vrijgezellig ben.. Net weer erg teleurgesteld in iemand. Ik ben er ook klaar mee..

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:49

Ja, meld zich! Had een relatie en de jongens komen met bosjes tegelijk. Het is uit (door hele andere redenen dan andere mannen) en dan sta je opeens helemaal alleen in de wereld.

Mannen die voorlopig mogen wegblijven? Mannen die te ver weg wonen (2 keer zo relatie gehad, maar ik wil hem vaker zien en dat gaat dan niet), mannen met een grotere ego dan je je kan voorstellen (echt, blijf uit mijn buurt) en mannen met een relatie (of er net 1 uut hebben, das bijna net zo erg, stel dramaqueens :o ).

Mannen.. Nee.. _-:( Mensen, ik ga mee het klooster in! Jullie brouwen bier, ik zorg voor de rose!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:49

reininglover schreef:

:?

Dit ga je niet menen!!! Had die dat niet eerder kunnen bedenken!? Snap er niets van, dan spreek je je gevoelens toch niet!? |o

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:50

Het wordt zo te zien wel extreem gezellig op die cruise straks :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:51

Ik ga ook mee! Waar kan ik inschrijven/boeken? Ik weet zeker dat ik dan nog alleen ben!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:05

Romyv schreef:
reininglover schreef:

:?

Dit ga je niet menen!!! Had die dat niet eerder kunnen bedenken!? Snap er niets van, dan spreek je je gevoelens toch niet!? |o

Echt waar :) Hij zit nu zo in de knoop dat hij al een week op kamp is en geen tijd heeft gevonden om mij een berichtje te sturen :z
Ik had hem zelfs nog gevraagd of hij zeker was toen hij me probeerde te zoenen ed,
De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is 'mannen zijn dom' :D

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:06

Ik denk dat ik ook maar mee ga op die cruise. Ik loop ook elke keer tegen de verkeerde aan. Toen ik ging scheiden riep ik dat ik het klooster in ging. Was het echt mer dan zat.
Soms denk ik, was ik maar lesbisch, ik snap mannen echt niet.