Vandaag mijn eerste wedstrijd in de kuip feyenoord-sampdoria (en nog gewonnen ook
). Samen met mijn vader voor zijn verjaardag. Nu vond ik het best wel leuk en wil ik dit wel vaker doen met pa. Nu heb je de clubkaart en seizoenskaart. De clubkaart is gratis seizoenskaart uitgebreider en kost aardig wat. En daar heb je zoveel verschillen in dat ik er niet uitkom. Wat houd het nu precies in en wat raden jullie mij aan?
Een seizoenskaart is een kaart om een heel seizoen iedere wedstrijd in een bepaald vak te kunnen bijwonen (alle thuiswedstrijden). Hoe beter de plek (hoe dichter bij het veld en/of overdekt) hoe duurder de kaart. Vaak kan je met een seizoenskaart ook kaartjes kopen voor bepaalde uitwedstrijden.
Vandaag was het heerlijk weer om in de kuip te zitten, maar met 3 graden en wind is bijna 3 uur op een stoeltje zitten echt minder leuk.. Ook is bij sommige wedstrijden (denk de toppers Ajax en PSV) de sfeer echt niet gezellig (zelfs grimmig). Het lijkt dan meer oorlog dan een gezellig middagje voetbal kijken.