Zojuist bedacht vriendlief dat er onder het kastje van UPC ook wel een doekje gehaald mocht worden. Hij tilt het kastje op en haalt een doekje eronderdoor en zet het kastje weer terug. Het beeld viel uit maar was na 2 sec weer terug maar het geluid blijft weg.
Ik heb al van alles geprobeert. Alle draden zitten er gewoon goed in. Volume staat aan, zowel van UPC als van de televisie.
En het allervreemdste is, als ik het volume van de tv op 99 zet (maximale) dan hoor ik één of andere radio heel zachtjes. Heel vaag is dat. Volgens mij zitten ze te praten over de tour de france.
Maar het is zó zacht, dat ik het niet goed kan verstaan.Als ik naar een andere zender ga, verandert er niets. Als ik de ontvanger helemaal op standby zet, dan is het geluid wel weg..
Ik vind dit vréselijk irritant, had net de radio aan staan via UPC, en nu is het zo stil.
Dus ik hoop dat iemand me snel kan helpen....
Minimaal 5 minuten even de stekker er uit, en dan weer op laten starten en dan doet die van ons het altijd wel. Soort van resetten heeft ie dan even nodig.