Wie helpt? We zijn nog dringent opzoek naar een leuke korte hippe stoere hondennaam voor een reutje. Het wordt een Cavalier King Charles Spaniel.
doe eens origineel en noem hem Sem, max of diesel ..Wij hadden laatst mensen die hadden een pup gekocht en Guus genoemd Maar ik weet niet of dat onder de noemer 'hip' valt Vond het zelf wel een leuke naam...
Mijn jack russel reu heet Boaz. Stoer en apart. Ik ben nog geen andere hond tegengekomen die zo heet. Wel kinderen .Milo, Kane, Shane en Finn vind ik ook leuk.
Duc (Duuk)Luc (Luuk)MoBeau (Bo)CasPiasWaz (Wes)Kay(BTW: Het schijnt beter te zijn om namen met 2 lettergrepen te kiezen, omdat de meeste commando's ook met 1 lettergreep zijn).
xxmichellexx schreef:Mijn jack russel reu heet Boaz. Stoer en apart. Ik ben nog geen andere hond tegengekomen die zo heet.Hond van mijn oom en tante
Wij hebben toevallig een nestje pups zitten.De 2 reutjes heetteshintoen spykieZelf vind ik ipv max mexx erg leuk
Janine1990 schreef:Joe... Klinkt wel stoer Onze hond heet Casper, maar dat is ook wel een vrij grote hond..Ik ken een vlinderhondje die Casper heet dus opzich Wodan is ook nog een leuke naam!