betaalbare digitale videocam?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

betaalbare digitale videocam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 15:39

Ik rij in september weer een keer een kur, en wil een nieuwe maken. Alles moet dus weer opnieuw gefilmd, en ik wil eigenlijk op het concours zelf de kur ook graag door een vriendin ofzo laten filmen (of mn vader als ik die zo gek krijg, haha)
Ik heb zelf geen videocamera, maar gebruike eerder een gewone digi met filmfunctie. Das echter nogal een geklooi omdat je niet kunt zoomen tijdens het filmen, je ziet t vaak maar slecht achteraf.

Nu wil ik graag voordit soort dingen een camera, maar da's dan ook gelijk het enige waar ik 'm voor zou gebruiken, af en toe een keer een filmpje maken met rijden, maak er geen complete vakantievideos van ofzo. Film ook niet binnen, dus een extreem lichtsterk lensje heb ik niet nodig.

Heeft iemand tips voor een geschikte videocam? Liefst eentje zonder bandjes/dvd'tjes die je gewoon aan je laptop kunt pluggen, en met zoomfunctie die wérkt tijdens het filmen (hoeft geen optische zoom te wezen)

imd

Re: betaalbare digitale videocam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:47

Quote van mij uit een ander topic:
imd schreef:
Ikzelf heb de JVC Everio GZ-MG330 en dat vind ik een hele fijne camera. Hij heeft veel zoom, een grote harde schijf en een mogelijkheid om film/foto op te slaan op SD, en daarnaast wat leuke dingen zoals semi-touch bediening (niet het schermpje maar twee balkjes zijn touch) en je kunt het schermpje helemaal rond draaien.

Wat voor budget heb je?