Misschien is het een beetje raar dat ik hier een topic over start. Maar ik zit er echt mee.
Situatie: Ik ben 29 juli jarig, dan word ik 17 jaar. Mijn idee was om een feestje te geven thuis.
Maaar ik heb een probleem. afgelopen jaar ben ik een aantal vriendinnen 'kwijtgeraakt'.
We waren altijd een groepje van 5 vriendinnen, maar zijn helemaal uit elkaar gevallen.
Met een ben ik nog bevriend. Met de andere eigenlijk niet echt meer.. Die zijn ook HEEl erg veranderd.
Dus als ik een feestje wil geven, weet ik niet wie ik wel of niet wil uitnodigen.
Onderling zijn er ook al wat 'ruzietjes' geweest dus weet ik niet of dat er dan stomme situaties kunnen ontstaan op het feestje.
Ook heb ik op dit moment niet echt goede vriendinnen/vrienden meer. Ik ken wel heel erg veel mensen, waar ik allemaal aardig mee kan opschieten. Maar ik beschouw ze niet echt als vrienden.
Ik weet gewoon echt niet wie ik uit moet nodigen.. Of dat ik gewoon niks moet doen met mn verjaardag.. Gewoon lekker uiteten met mn vriendje ofzo.
Maar het lijkt me zo leuk om een feest te geven thuis. Ook al heb ik geen groot huis ofzo..
Ik vind het zo lastig! Maar wel fijn om even van me af te schrijven.
Bedankt voor het lezen en tips zijn heel erg welkom!
p.s ik hoop dat het goed staat

Marije
en ik had hetzelfde als jij.