Feest geven op mn verjaardag?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije__

Feest geven op mn verjaardag?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 14:57

Hoi bokkers,

Misschien is het een beetje raar dat ik hier een topic over start. Maar ik zit er echt mee.
Situatie: Ik ben 29 juli jarig, dan word ik 17 jaar. Mijn idee was om een feestje te geven thuis.
Maaar ik heb een probleem. afgelopen jaar ben ik een aantal vriendinnen 'kwijtgeraakt'.
We waren altijd een groepje van 5 vriendinnen, maar zijn helemaal uit elkaar gevallen.
Met een ben ik nog bevriend. Met de andere eigenlijk niet echt meer.. Die zijn ook HEEl erg veranderd.
Dus als ik een feestje wil geven, weet ik niet wie ik wel of niet wil uitnodigen.
Onderling zijn er ook al wat 'ruzietjes' geweest dus weet ik niet of dat er dan stomme situaties kunnen ontstaan op het feestje.
Ook heb ik op dit moment niet echt goede vriendinnen/vrienden meer. Ik ken wel heel erg veel mensen, waar ik allemaal aardig mee kan opschieten. Maar ik beschouw ze niet echt als vrienden.

Ik weet gewoon echt niet wie ik uit moet nodigen.. Of dat ik gewoon niks moet doen met mn verjaardag.. Gewoon lekker uiteten met mn vriendje ofzo.
Maar het lijkt me zo leuk om een feest te geven thuis. Ook al heb ik geen groot huis ofzo..
Ik vind het zo lastig! Maar wel fijn om even van me af te schrijven.

Bedankt voor het lezen en tips zijn heel erg welkom!
p.s ik hoop dat het goed staat :D

Marije

Nagini

Re: Feest geven op mn verjaardag?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:01

Ik word 30 juli 18 ;) en ik had hetzelfde als jij.

Ik heb gewoon 6 vrienden uitgenodigd waar ik het goed mee kan vinden. Met 3 zoiezo, 6 zijn meer 'extra'.
Weet neit wat voor 'n feestje jij geven wilt? Ik ga gewoon wat bij mij drinken enz, beetje bijkletsen en dan nog de stad in.

Doe gewoon waar jij je goed bij voelt, wat jij gezellig vind, en ga je niet verplicht voelen om mensen uit te nodigen die je miss eigenlijk helemaal niet wilt.

Alvast een fijne verjaardag en maak er een leuke dag van!

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:04

Als je die meiden toch wilt uitnodigen, moet je dat gewoon doen,
met het verzoek erbij om er gewoon een leuke avond van te maken en te vieren dat jij jarig bent.
Mocht het je toch niet helemaal lekker zitten, zou ik het niet doen,
en er een wat intiemer dagje van maken met familie en /of je vriendje.
:)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 15:05

Als eerst dankjewel voor de felicitatie,

En ja. dat gevoel heb ik inderdaad.. dat ik gewoon perse een leuk feestje wil geven.. als een soort verplichting. Vorig jaar had ik echt een super leuk feestje.
Met echte vrienden en het was kei gezellig. maar helaas zijn we dus allemaal eigenlijk uit elkaar gevallen..

Mijn idee was om gewoon vanaf een uurtje of 21.00 bij mij thuis wat te drinken en bijkletsen inderdaad, en dan misschien ook de stad in.

Ik ga er nog eens hard over na denken.. wat ik precies wil doen! Want ik hebe cht het gevoel dat als ik bv mijn vriendje uitnodig, zijn vrienden (waar ik het ook geod mee kan vinden en regelmatig zie) ook uit moet nodigen.. En dan weer andere mensen enz enz

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:10

Maar dat is toch juist gezellig?
Denk er over na, en nodig geen mensen uit die je eigenlijk niet wil uitnodigen.
Het is jouw verjaardag, en dan hoef je er niet voor te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft,
dat hoort iedereen voor jou te doen.

Marije__

Re: Feest geven op mn verjaardag?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 15:15

Annouk, het is wel heel erg gezellig maar ik wil het inderdaad altijd voor iedereen leuk hebben.. Ook al het gaat het dan ten koste van mn eigen feestje :p (misschien ligt het aan het Leeuw zijn haha)

Morgen ga ik met een vriendin een lijstje maken.. en een beetje plannen. beetje laat. Maar beter laat dan nooit.. denk ik

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:16

Ik ken het, ik ben er ook altijd mee bezig het iedereen naar zijn of haar zin te maken,
en daardoor loop ik zelf altijd alles mis.
Dat is echt zonde en dat moet je niet doen. Denk eens aan jezelf.