Ik doe het alleen voor mijn conditie en wat buikspieren...Wie zitten er nog meer bij een sportschool en waarom?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik doe het alleen voor mijn conditie en wat buikspieren...

miep1979 schreef:Ik zit ook op de sportschool, waarom voor mijn gezondheid en ik vind het echt TOPPIE daar.
Vooral Pilates doe ik trouw en daarna lekker zwemmen, sauna pakken met vriendlief, heerlijk!
Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er weinig vrouwfiguren zijn en dan ook nog helemaal weinig vrouwen die je regelmatig terug ziet, dus in mijn remi vind ik er geen dr0l aan maar als ik met vriendlief ga trainen ben ik altijd wel uber fanatiek
) Ik kom om mijn conditie te verbeteren, ik gebruik vooral de loopband, roeiding, iets voor de armen, en de buikspiertrainer. (geen iedee hoe ze heten maarja
)
) mannen rond, en een paar vrouwen. 
( dit was 1 van de redenen dat ik weg wilde) 
Omdat jij toevallig een goed figuur heb, je hebt immers al het recht om je goede figuur te behouden

Cowgirl schreef:ik ga ook naar de sportschool soms 2x maar soms ook 4x per week.
Ik doe het om de conditie en ook een beetje afvallen, straks ga ik mijn fysiofitness ook doorstarten op mijn eigen sportschool. Dit om mijn rug goed te houden.
Ik moet dus wel, ik zal de rest van mijn leven iets moeten doen aan krachttraining om mijn rug goed te houden.
Marijkjuh schreef:Ik wil ook graag naar de sportschool toe, maar het idee van zoiets in m'n eentje ondernemen staat me niet helemaal aan