Sportschool... wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arian_wolf

Sportschool... wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 11:25

Gister heb ik me ingeschreven bij een sportschool en gelijk ook wezen sporten.. Alleen ben ik absoluut niet dik.. zit net op het randje op gezond gewicht. Ik ben altijd bang dat ze denken dat ik daar kom voor aftevallen ofzo en dat ze gaan denken dat ik Anorexia heb, aangezien sommige me echt helemaal zitten te bestuderen :\ Ik doe het alleen voor mijn conditie en wat buikspieren...

Wie zitten er nog meer bij een sportschool en waarom?

Lieszje

Re: Sportschool... wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:27

Je kan ook naar een sportschool gaan om spiertjes te kweken hoor xD
Of om een langer uithoudingsvermogen te krijgen.
Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die denken dat je er zit om af te vallen.

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:28

Nou, je moet daar eens in de rondte kijken wat er allemaal aan het sporten is!
Dikke mensen, dunne mensen, jonge mensen, oude mensen. Alles sport daar.
Ze zullen je vast niet met de nek aankijken waarom jij gaat sporten,
negen van de tien mensen daar doen het om fit en gezond te blijven en dat zullen ze van jou ook denken.
;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:30

Dat je al een strak lichaam hebt wil niet zeggen dat je het dan niet mag houden. ;)

De mensen die zo naar je kijken zouden waarschijnlijk jouw lijf wel willen hebben. Jaloers? Of het geeft ze een doel om naartoe te werken. ;)

Gewoon lekker gaan sporten, jij hebt evenveel recht om daar je oefeningen te doen als ieder ander.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 11:54

Ja, maar ik word er toch onzeker van :=

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:19

Bij ons loopt er ook van alles rond.
Inderdaad: dik, dun, jong en oud.
Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt hoor.
Maar ik denk dat het wel minder wordt.
Ik voelde me ook ontzettend bekeken in het begin maar dat zit eigenlijk vooral tussen je oren :D :D
Veel plezier in elk geval!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:30

Ik zit ook op een sportschool, maar ik ga alleen naar groepslessen. 1x per week spinning en 1x step aerobics.
Ik doe het zelf voornamelijk voor wat spieren en conditie, afvallen ook wel maar daarvoor moet ik ook mijn eetpatroon aanpassen. Dat lukt op zich vrij aardig, maar was niet echt de hoofdreden om naar de sportschool te gaan, het ging mij voornamelijk om mijn conditie en gezondheid :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:33

Denk jij dan dat er alleen maar dikke mensen rondlopen op sportschool? :+

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:35

Dr zijn vast genoeg dunne mensen op een sportschool hoor, ik denk juist meer als dikke..
Zelf ga ik niet ben te lui om te sporten, de gedachte alleen al pff

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:38

Ik zit ook op de sportschool, waarom voor mijn gezondheid en ik vind het echt TOPPIE daar.
Vooral Pilates doe ik trouw en daarna lekker zwemmen, sauna pakken met vriendlief, heerlijk!
Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er weinig vrouwfiguren zijn en dan ook nog helemaal weinig vrouwen die je regelmatig terug ziet, dus in mijn remi vind ik er geen dr0l aan maar als ik met vriendlief ga trainen ben ik altijd wel uber fanatiek :=

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 13:21

Ffortuna schreef:
Denk jij dan dat er alleen maar dikke mensen rondlopen op sportschool? :+

Ja, eerst wel eigenlijk :o

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 13:28

miep1979 schreef:
Ik zit ook op de sportschool, waarom voor mijn gezondheid en ik vind het echt TOPPIE daar.
Vooral Pilates doe ik trouw en daarna lekker zwemmen, sauna pakken met vriendlief, heerlijk!
Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat er weinig vrouwfiguren zijn en dan ook nog helemaal weinig vrouwen die je regelmatig terug ziet, dus in mijn remi vind ik er geen dr0l aan maar als ik met vriendlief ga trainen ben ik altijd wel uber fanatiek :=

Ja idd! héérlijk is dat he! Als je met iemand anders gaat ben je wel altijd fanatieker bezig.. dat heb ik ook gemerkt.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:33

Ik ga 3x in de week naar de sportschool.
Ik doe vooral cardio. Ik sport om (lichamelijk) te herstellen van mijn burnout en ben inmiddels weer een heel eind op de goede weg.

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:35

Ik ga zo rond de 2 à 3x naar de sportschool. Ben ook niet te dik (eerder nogal mager :P ) Ik kom om mijn conditie te verbeteren, ik gebruik vooral de loopband, roeiding, iets voor de armen, en de buikspiertrainer. (geen iedee hoe ze heten maarja :') )

Bij ons lopen vooral (enorm gespierde :oo ) mannen rond, en een paar vrouwen.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:33

ik zit ook bij de sportschool, ben er alleen de afegelopen weken niet zo veel geweest. maar het is wel weer nodig :D

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:56

ik ga binnenkort ook naar de sportschool. heb enkelt nog niet echt een sportschool gevonden die kan bieden wat ik wil :)
Ik wil namelijk niet alleen maar fitnessen dat vind ik echt te saai en dan ga ik 1 maand en dan nooit meer.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:21

ik heb vorig jaar bij een sportschool gezeten, omdat ik toch wat wilde doen naast paardrijden.
maar door medische problemen en een operatie in zicht was ik gestopt. maar ook omdat mijn opleiding en paard toch wel erg veel tijd in beslag nemen.
Daarnaast zat ook 1 van de jongens die daar werkt achter mij aan, waar ik niet bepaald gecharmeerd van was := ( dit was 1 van de redenen dat ik weg wilde)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:48

ik ga ook naar de sportschool soms 2x maar soms ook 4x per week.
Ik doe het om de conditie en ook een beetje afvallen, straks ga ik mijn fysiofitness ook doorstarten op mijn eigen sportschool. Dit om mijn rug goed te houden.
Ik moet dus wel, ik zal de rest van mijn leven iets moeten doen aan krachttraining om mijn rug goed te houden.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:52

Ik wou het ook eerst doen, totaal niet voor me gewicht maar gewoon conditie enzo.
Maar ik mocht niet van me ouders. :?

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 21:55

_Evelien schreef:
Ik wou het ook eerst doen, totaal niet voor me gewicht maar gewoon conditie enzo.
Maar ik mocht niet van me ouders. :?

omdat je te licht bent?

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:14

Ik wil ook graag naar de sportschool toe, maar het idee van zoiets in m'n eentje ondernemen staat me niet helemaal aan :+
TS, je moet je niet druk maken omdat mensen naar je kijken :n Omdat jij toevallig een goed figuur heb, je hebt immers al het recht om je goede figuur te behouden :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 21:06

Na mijn vakantie ga ik ook naar de sportschool, 1 keer per week.. Geloof dat ik het niet heel erg nodig heb, maar vind het heerlijk!! Ik ga meedoen aan de groepsles van bodypump en daarna nog lekker sporten. Het is dat ik nog 2 keer in de week een paard heb, school, en zondag moet werken, anders ging ik zeker weten vaker..!! Het is echt een heerlijk gevoel om lekker fit te zijn.. Niks lekkerder dan de trap oplopen als je heerlijk gesport hebt.. Je vliegt.. :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:12

Cowgirl schreef:
ik ga ook naar de sportschool soms 2x maar soms ook 4x per week.
Ik doe het om de conditie en ook een beetje afvallen, straks ga ik mijn fysiofitness ook doorstarten op mijn eigen sportschool. Dit om mijn rug goed te houden.
Ik moet dus wel, ik zal de rest van mijn leven iets moeten doen aan krachttraining om mijn rug goed te houden.

Same story maar wel veel baad bij hoor.
Heb je een sportschool met rugfitcentrum van Dr. Wollf toevallig ;)

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:03

Marijkjuh schreef:
Ik wil ook graag naar de sportschool toe, maar het idee van zoiets in m'n eentje ondernemen staat me niet helemaal aan :+

Ging wekelijks met vriendinnen naar de sportschool, maar dan ben je meer bezig met babbelen dan dat je serieus aan het sporten bent :o
Op een gegeven moment vond ik het zo'n verplichting en had ik er geen zin meer in, dus ik heb de sportschool al jaaaaren niet meer gezien.