Vragen over reizen met de Thalys (Parijs-Amsterdam)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes0508

Vragen over reizen met de Thalys (Parijs-Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 07:58

Ik ga vanaf eind augustus in Parijs wonen om daar een halfjaar te studeren. In oktober wordt mijn moeder 50 en heb ik vakantie dus dan wil ik een weekje naar huis.

Als ik nu een ticket voor de Thalys koop, kan ik al voor 50 euro heen en weer. Ik weet alleen mijn rooster nog niet dus misschien kan ik wel een dag eerder heen of later terug dan ik nu denk. Mijn rooster krijg ik pas begin september. Kan ik erop rekenen dat mijn ticket dan nog steeds zo goedkoop is?

Ik kom waarschijnlijk nogal in geldnood daar als arm studentje dus dan kan ik misschien maar beter gewoon wat reserveren!

Iemand een goede tip?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 08:11

Ik was gisteren even bij het reisbureau omdat wij volgende week waars naar Parijs gaan. Daar zeiden ze dat de reizen steeds duurder werden naarmate de datum inzicht komt. Dus ik denk dat je dan meer dan 50 euro kwijt bent.
Anders even bellen naar de NS of op het station naar zo'n balie toe gaan.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:07

Ik heb een paar keer met de Thalys gereisd en inderdaad, de tarieven gaan omhoog naarmate je vertrekdatum dichterbij komt. En die verschillen zijn niet van de lucht!

Ik zou denk ik eerder 'schatten' op welke datum je heen en terug wilt, neem het anders expres een beetje krap (weet niet hoe lang je vakantie hebt?) rondom je moeders verjaardag of de vakantiedata zodat je zeker weet dat het klopt?

Marloes0508

Re: Vragen over reizen met de Thalys (Parijs-Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 09:08

Dan ga ik dat maar doen :) Als het heel erg moeilijk wordt, kan ik natuurlijk altijd nog de helft van m'n retourtje niet gebruiken en een ander enkeltje boeken. Dan heb ik ' maar' 25 euro verspild, dat is nog te overzien!

Bedankt voor jullie hulp!

Many

Re: Vragen over reizen met de Thalys (Parijs-Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:55

De verschillen tussen vroeg en laat boeken zijn idd heel groot, dus mooi op tijd boeken! :)