Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ook al heeft hij het hartstikke naar zijn zin..
Coentjuh schreef:Denk dat iedereen het wel eens heeft. Alleen zou ik graag willen ruilen met jou, ik kan me soms wel eens enorm ergeren omdat mijn ouders altijd thuis zijn. Ben noooit eens alleen thuis dat ik een avondje voor mezelf heb, kan doen waar ik zin in heb zonder dat iemand nog maar een woord tegen me zegt.
)
) en dan ben je kwijt, omdat je alles opschrijft, en het dan verbrand.
Foolish schreef:Coentjuh schreef:Denk dat iedereen het wel eens heeft. Alleen zou ik graag willen ruilen met jou, ik kan me soms wel eens enorm ergeren omdat mijn ouders altijd thuis zijn. Ben noooit eens alleen thuis dat ik een avondje voor mezelf heb, kan doen waar ik zin in heb zonder dat iemand nog maar een woord tegen me zegt.
Echt geloof mij, als je echt hele dagen alleen thuis zit, terwijl je ouders met zijn 2tjes weggaan, en ik niet mee kan omdat ze perse met de cabriolet willen is dat knap l.ullig.
En daar kan ik af en toe best kwaad om worden.
We gaan verder goed met elkaar om, maar ben het af en toe beetje zat om altijd afhankelijk te moeten zijn. Ik ben nooooit alleen thuis en ja als je iets ouder bent dan wil je af en toe wel eens even rust. Gewoon laat naar bed, dat je nog iets in je kamer kan doen opruimen ofzo, zonder dat je stil moet doen omdat heel het huis al ligt te slapen (ja heb het druk, fulltime baan en 3 paarden)
Bij mij niet denk ik hih. Wauw wat heb jij een stoere auto, stoere paarden, stoer strand, stoere hengst, gewoon alles super! Sorry ff offtopic, keek ff in je profiel!