Hellup, ik moet echt even zeuren hoor

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvdB

Hellup, ik moet echt even zeuren hoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 16:46

Ben zo stapelverliefd dat het gewoon pijn doet. Hij is zó geweldig. Ik denk alleen nog maar aan hem, en het enige wat ik wil is bij hem zijn.
Alleen is er nog een ander meisje die ook haar zinnen op hem heeft gezet. En nu ga ik dus precies vannacht voor 2 weken op vakantie ;( Ja, vakantie is leuk, ik weet het. Maar NIET NU!
Stiekem ben ik heel verdrietig dat ik nu waarschijnlijk mijn kans mis en dat dat andere meisje er met hem vandoor gaat. Het doet me pijn als ik daaraan denk, maar ik wil ook niet mn vakantie erdoor laten verpesten.
Verdorie, heb ik weer.
Jullie zullen wel denken: Ach, er zijn genoeg jongens/mannen. Maar wat nu als ik gewoon weet dat hij écht echt echt de perfecte voor mij is. Ik ben al eerder zwaar verliefd geweest, maar dit voelt nog zo'n 10 keer erger. Ben nog jong, maar waarom zou het onmogelijk zijn dat ik gewoon weet dat wij bij elkaar horen?

Zo dit moest ik even kwijt hoor :o

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:48

Meid al vind je iemand zo leuk, vertel het hem! Klinkt heel simpel, maar je moet gewoon eerlijk tegen hem zijn, weet hij waar hij aan toe is, en kan hij jou mischien ook vertellen of de gevoelens wederzijds zijn. Of je wacht het 2 weekjes af, mischien vind die jongen dat andere meisje wel helemaal niet leuk!
Laatst bijgewerkt door Hinata op 23-07-09 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MaaikeMo

Re: Hellup, ik moet echt even zeuren hoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:49

Inderdaad, vertel het hem :)
Dan weet je meteen of het wederzijds is :)

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:50

Haha... Wel erg leuk voor je maar je moet maar gewoon zo denken dat als het wederzijds is en hij jou net zo leuk vind dan jou.. Dan zal hij vast niet in die 2 weken met een andere meid gaan.. Ik zou gewoon heerlijk op vakantie gaan en daarna gewoon aankijken hoe het gaat

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:51

Ja, vertellen. Je heb niets te verliezen en misschien krijg je wel eeuwig spijt als je het niet doet!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:54

Durf je het niet face tot face, stuur dan een mail ;) Maar ik zou het ook zeker zeggen! Zoals Perlina ook al zegt, anders krijg je er spijt van!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:55

Ik zou het ook vertellen :j! Gewoon doen! Misschien vind ie jou ook leuk, en ga je met een lekker gevoel op vakantie!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:56

Vertellen!!!!!! Inderdaad, je hebt niks te verliezen.. Stuur hem een leuk berichtje ofzo.. Want wie weet is het anders over 2 weken te laat.. you never know!
gewoon doen :D

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:00

Inderdaad laat het hem weten :D

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:02

Ik snap niet wat je hier nog op Bokt doet!
Ik had al lang en breed voor zijn deur gestaan, haha :')..

En als je dat niet durft is de voordeur van dat meisje die hem ook leuk vind ook een goede optie, haar even uitschakelen en dan met een gerust hart op vakantie! :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:15

Gewoon vertellen! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent :D
Als je niet direct op hem af durft te stappen, doe het dan via een omweg, briefje, smsje, mailtje ofzo.

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 18:44

Probleem is dat ik het wel geprobeerd heb duidelijk te maken aan hem..maar ben er niet veel wijzer op geworden. Dus ik weet nog niet precies hoe hij erover denkt. En hij werkt vanavond tot laat..
Denk dat ik maar gewoon op vakantie moet gaan en zoveel mogelijk aan andere dingen moet denken en als ik dan terugkom zie ik wel weer. Ik hoop natuurlijk dat ie dan niet met dat meisje is..

edit: AAAAH woehoe ik kom er net achter dat dat meisje volgende week op vakantie gaat! Dat scheelt alvast iets..

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:56

Hihi, jou reactie is zooo herkenbaar;)

Maar probeer niet teveel met dat andere meisje bezig te zijn.. Dat schiet niet op, je wordt er hoogstens paranoia van.
Ik zou het trouwens niet zo recht voor z'n raap zeggen.. Iets subtieler.. maar niet alle jongens snappen dat;) Maarja.. dat ben ik ..
Succes !

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:13

Als die jongen jou ook leuk vind,zal dat meisje hem niet over kunnen halen hoor.
Niet alle jongens nemen elk meisje aan dat voorbij komt ;)
Dus als hij jou leuk vind,spookt hij niks met dat meisje uit,en kan je hem na je vakantie vertellen wat je van hem vind.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:16

Hup, rennen, naar hem toe!
Wat doe je nog op bokt?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:17

Hihi jij blij :P

Wie is er als eerste terug hahahaha