Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mikster schreef:Nou niet dankzij HI maar dankzij je bank. Die staan toe dat jij over je limiet heen gaat.
. Fout van de TS, zij moet zorgen dat er saldo is. De bank staat niets toe, dit wordt door Hi afgeschreven en incasso's gaan er ongeacht de stand van de rekening altijd af. Als je daardoor ongeoorloofd rood komt te staan zorgt de bank ervoor dat er gestorneerd wordt omdat niet aan de afspraken met de bank wordt voldaan.Juliette86 schreef:mikster schreef:Nou niet dankzij HI maar dankzij je bank. Die staan toe dat jij over je limiet heen gaat.
Uh, pardon. Fout van de TS, zij moet zorgen dat er saldo is. De bank staat niets toe, dit wordt door Hi afgeschreven en incasso's gaan er ongeacht de stand van de rekening altijd af. Als je daardoor ongeoorloofd rood komt te staan zorgt de bank ervoor dat er gestorneerd wordt omdat niet aan de afspraken met de bank wordt voldaan.
Automatische incasso's gaan er altijd af tenzij je rekening voor incasso's geblokkerd is. Er zijn NOOIT bedrijven die een voorkeurspositie hebben.
Juliette86 schreef:mikster schreef:Nou niet dankzij HI maar dankzij je bank. Die staan toe dat jij over je limiet heen gaat.
Uh, pardon. Fout van de TS, zij moet zorgen dat er saldo is. De bank staat niets toe, dit wordt door Hi afgeschreven en incasso's gaan er ongeacht de stand van de rekening altijd af. Als je daardoor ongeoorloofd rood komt te staan zorgt de bank ervoor dat er gestorneerd wordt omdat niet aan de afspraken met de bank wordt voldaan.
Automatische incasso's gaan er altijd af tenzij je rekening voor incasso's geblokkerd is. Er zijn NOOIT bedrijven die een voorkeurspositie hebben.

kuzznathalie schreef:Dat is niet waar. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik niet genoeg saldo had, en mijn verzekering gaat altijd via automatische incasso, en als ze het er niet af kunnen halen, dan krijg je gewoon een brief thuis met een acceptgiro eraan..
kuzznathalie schreef:Maar Hi kan dat niet zomaar doen, denk dat je bank dat misschien per ongeluk heeft toegelaten...