Stalker via marktplaats.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Stalker via marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 08:56

Jaa marktplaats marktplaats...
Ik heb me lesje erwel van geleerd al die onzin.

Heb nu een stalker aan mijn kont... echt vervelend.
Had een advertentie van oppas neergezet met mijn telefoonnummer erbij.. dacht dan kunnen ze meteen bellen.
Want het was voor de zomervakantie.

Kreeg ik in een keer een smsje;
Hey wat zou je willen verdienen? En tot hoelaat kan je werken ik zoek iemand groetjes?

Dus ik dacht dat iemand mij voor de gek hield, en stuurde een grappig smsje terug , want dacht dat het een van mijn vrienden was die lagen te vervelen.

Kreeg ik terug; Hey het is niet zo duidelijk , kan je het nog een keer uitleggen?
dus ik dacht WAT, vage bedoeling man.. dus ik bellen kreeg ik in een keer zon turk / marokaan aan de lijn echt heel vaag.
Begon allemaal half turks / nederlands tegen mij te praten dus ik zei laat me met rust!

Kreeg ik even later; Ik was niet in de stemming maar nu voel ik wat, ik moet nog even denken hoe zie je eruit?
dus nu begon ik echt even mezelf te bedenken := :=

Dus ik aan mijn moeder laten zien, niet reageren meer. Prima
Kreeg ik paar uurtjes later weer.

Ik ben in het verkeer hey jij hebt ook een hele mooie stem, ik ben Rob!

Hij blijft dus aan de gang!!

Daarna nog een Ik zocht alleen iemand voor de gezelligheid Voor af en toe Head is geen probleem Denk maar na Dan kunnen we elkaar beter leren kennen. xxxxx

De hele dag gelukkig niks meer gehoord, tot de avond belde hij mij steeds. Ik niet opnemen.

Vanmorgen 8 uur ; Hey ik vind jou heel gezellig. Ik hou ook van bijten en snoeien zien we later wel. Geld is geen probleem Wel eerlijkheid groetjes. >;) :roll:

Wat moet ik hier nou mee doen?
Wat hadden jullie gedaan?

Aeris

Re: Stalker via marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:00

Leuk is het niet, maar gewoon negeren, ze worden het wel eens moe.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:00

kan je het nummer niet laten blokkeren zodat hij je niet meer kan lastig vallen?
En verder gewoon negeren.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:01

Dat nummer als de donders er af halen! En dan zouden ze niet meer moeten bellen, tenzij ze je nummer hebben doorgegeven.. Dan zit er niks anders op dan je nummer te veranderen helaas. Ik heb ook mijn telefoonnummer er niet op staan hoor, ik zeg altijd bij advertenties dat ze maar moeten mailen dat is net zo snel (Bij mij dan :+ )

Wulensa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:03

Stuur een sms met daarin:
Mijn dochter is niet gediend van jouw tekstberichten. Graag wijs ik je erop dat je te maken hebt met een minderjarige. Mocht je opnieuw contact zoeken ben ik geneigd verdere stappen te ondernemen (denk hierbij aan aangifte bij de politie). De moeder van <invullen>

Verwacht niet dat hij dan nog contact zoekt.

*** O jee,zie dat je niet minder jarig bent.. Ik zou in dit geval dan niet meer reageren. Ook negatieve aandacht kan als een uitnodiging opnieuw te sms-en worden gezien. En inderdaad gelijk je nummer van marktplaats halen.
Laatst bijgewerkt door Wulensa op 22-07-09 09:08, in het totaal 2 keer bewerkt

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:05

I.d.d. lekker negeren, worden ze vanzelf wel zat.
En tja nooit maar dan ook nooit je nummer op internet zetten.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Wulensa schreef:
Stuur een sms met daarin:
Mijn dochter is gediend van jouw tekstberichten. Graag wijs ik je erop dat je te maken hebt met een minderjarige. Mocht je opnieuw contact zoeken ben ik geneigd verdere stappen te ondernemen (denk hierbij aan aangifte bij de politie). De moeder van <invullen>

Verwacht niet dat hij dan nog contact zoekt.

Ook niet doen maar gewoon negeren.
Wanneer hij blijft sturen kost het hem geld en omdat je blijft negeren is de lol er straks vanzelf af.
Gewoon ongeopend wissen.

CM_

Ik zet om die reden dus ook geen telefoonnummer meer bij mijn advertenties.

Kreeg jaren geleden eens de vraag of ik mijn rijjasje (dat 2 maten te klein was, en daarom te koop stond) nog even een weekje wilde dragen, want meneer had een kledingfetisch.
Wilde gerust 100 euro meer betalen voor het jasje..
:r

Zo ook een keer had ik een bed te koop, belde iemand voor de matras. Die zat er niet bij. Oh of ik nog een matras had..
Want hij had een matrasfetish. Was wel lachen, want deze gozer was best aardig en heeft me uiteindelijk alles verteld van zijn fetish.
Hij schaamde zich ervoor en knipte naderhand de matras in allemaal kleine stukjes om zo onopvallend dat ding weer weg te gooien.
Hij vond het "spannend" om te bedenken wat er op die matras allemaal gebeurd was.
Ik zei je moet dan eens een bordeel bellen en daar een matras halen :')

Maar die van dat jasje dus die heeft mij ook nog lang gestalkt... Bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:06

even bellen dat ze dat nummer moeten blokeren

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:07

geen nummer op marktplaats zetten, je kan ze veel beter eerst laten mailen.

en laat je vader of moeder bellen naar hem, en ff duidelijk maken dat je hier geen zin in hebt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:12

Dit is exact de reden dat ik geen nummer bij mijn advertenties zet.. :n Dit soort idioten..

Ik bood een poosje terug bijles engels aan, kreeg ik ook zo'n debiel achter me aan, in eerste instantie leek hij oprecht geintresseerd, hij wilde zijn engels opschroeven en bijleren.. Aangezien mijn Engels buitengewoon is, kan ik hem dat leren..

Begint hij ineens dat hij het toch wel heel spannend vind om les te krijgen van een jongere vrouw en of dat bij mij thuis kon zodat zijn vrouw en kinderen er niet bij zijn!! :oo Hij wilde er ook wel pittig voor betalen..

Ik heb direct mijn advertentie verwijderd en ik stop dit idee maar in de doofpot, wat een imbicielen op marktplaats zeg!! :oo

Ik ben blij dat ik hem nooit mijn nummer of adres heb gegeven, brr.. :\

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:20

Het is wel opvallend dat bijna alle "rare" reacties van mannen zijn, zet je wel aan het denken over het verschijnsel man :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:21

Remy schreef:
Het is wel opvallend dat bijna alle "rare" reacties van mannen zijn, zet je wel aan het denken over het verschijnsel man :=

en bedankt :+
maar idd, wat er soms voorbijkomt..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:21

Nou lekker dan..
Ik zou het gewoon negeren.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:29

aan je blokkeerlijst in je telefoon toevoegen! en idd negeren, gaat de lol er snel vanaf!

Het zijn altijd wel kerels hoor..... * word spontaan lesbisch * :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:30

Gewoon negeren, en laat dit een les zijn voor de volgende keer...
Je bent niet de eerste die dit overkomt, ik heb het ook gehad... Ik had een verkeerd nummer gedraaid, diegene nam op, ik zei "oeps verkeerd nummer" en hing op.
En toen kwamen de sms'jes... Die gast heeft dat 2 maanden volgehouden :S

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:34

Ik zou idd gewoon niet meer reageren. Lekker heen laten doen, de lol gaat er MEESTAL wel vanaf.
Dit is dus ook een reden dat ik nooit geen nummer bij mijn advertenties zet. Alleen mail adres.

Ik heb 2 jaar geleden 2 keer een nieuw nummer aan moeten vragen, vanwege stalken. Nu maak ik die fout dus echt nooit meer.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:34

Mn buurmeisje van 15 is zo eens aan een vriend gekomen van 31 waar ze nog steeds mee heeft :| oook via oppas advertentie van MP ouders gescheiden en moeder zegt er niets van die vind alles wel bets omdat haar dochter lekker veel geld van die vent krijgt ..

Niet meer op reageren ze houden vanzelf wel op .. soms zite r een blokkeer functie op je mobiel..

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:38

Of iets in de trand van..Mijn oma wenst niet meer van dit soort smsjes te ontvangen :D :D

Daar knappen ze vast van af :D

en anders de boel gewoon negeren, en meteen je telnr verwijderen van mp

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:41

gewoon mee spelen en terug sturen: dat hij het meeste kans maakt als hij wacht toch jij contact opzoekt. blijkbaar is hij onderdanig dus maak er gebruik van. hij mag niks laten horen anders krijgt hij niks.

en vervolgens laat je dan niks meer horen.:)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:42

Zeg dat je 100 euro aan startbedrag wil hebben ;) hihi hij moet het over maken en dan niets meer van je laten horen ;) trapt ie toch niet in hoop ik voor hem andres is hij wel erg dom..
Belt hij trouwens met nummer?

Anders wil ik hem wel eff stalken :P

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:46

marktplaats op de hoogte stellen van die zot!
Verder zou ik een man laten bellen en even zeggen dat die er niet van gedient is dat zijn 'vrouw' lastig word gevallen. zeker s'avonds na 9-en niet omdat de kleine dan net slaapt! ;-)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:52

Bonita_Bon schreef:
marktplaats op de hoogte stellen van die zot!
Verder zou ik een man laten bellen en even zeggen dat die er niet van gedient is dat zijn 'vrouw' lastig word gevallen. zeker s'avonds na 9-en niet omdat de kleine dan net slaapt! ;-)

Vind ik ook wel een goed idee... Moet je wel een man met een heel zware stem laten bellen, dat schrikt af ;)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:54

jezus die heeft echt niks te doen gewoon negeren en er om lachen stopt vanzelf wel een keer

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:58

jemig wat een losers lopen er toch ook rond he!
maar idd negeren lijkt me het aller beste..