Rare reacties op Marktplaats, altijd als ik iets op Marktplaats zet dan krijg ik toch wel een keer een rare reactie.Nu heb ik een home cinema set aangeboden en daarvoor wil ik graag 100 EUR voor krijgen, de nieuwprijs was namelijk 500 EUR en er zit nog 2 jaar garantie bij.
Iemand bied mij 75 EUR, dus ik mail hem terug dat ik echt 100 EUR ervoor wil met uitleg. Krijg ik vervolgens de volgende mail:
"Ik moet vanuit Alkmaar met de trein naar Hoorn komen en dat kost mij 15 EUR, daarom bied ik 85 EUR want dan zijn de treinkosten voor jou"
Nou
, mijn probleem niet 
Het is op zich geen hele rare/vulgaire opmerking, maar ik vind het wel erg vreemd dat ik moet betalen voor zijn reis
Mijn moeder bood ook een keer haar tuinset aan. Krijgt ze een mail of ze die even met een aanhangwagen naar Utrecht wil brengen (80 km verderop)

Mijn vader bood zijn auto aan op Marktplaats, na 1 minuut belde er al een figuur met de vraag: "ik zag auto op marktplaats, hoe duur?", dus mijn vader noemt het bedrag (en het was geen skrale bak), *tuut* *tuut* *tuut*, haha hangt die vlegel op. En dit heeft hij nog een paar keer gehad, allemaal met dezelfde vraag.
Zo...

.