Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mijn zusje en ik zijn diezelfde tegenpolen en hadden vroeger iedere dag ruzie 
' meisje. Maar nu we langer in de relatie zitten, beseffen we allebei steeds meer hoeveel we op elkaar lijken qua innerlijk. En dat kan ook flink botsen, geloof mij. Allebei ontzettend eigenwijs, licht ontvlambaar en als we onenigheid hebben, zeggen we allebei geen sorry
.
.
niet qua uiterlijk natuurlijk ( al zijn we wel blond
) maar wel qua innerlijk 

Sja ik was in de buurt zei hij dan (pardon? hij woonde boven utrecht, werkte net onder utrecht, en ik woon in de buurt van Oss)
Maar als ik van de beginpost uitga, zitten we toch op een middenweg. We zijn verschillend, maar kennen elkaar door en door zodat we van elkaar weten wat de ander gaat zeggen/doen.
savasan schreef:Ik en mijn vriend lijken echt niet op elkaar, ik ben licht ontvlambaar, hou van orde en planning, terwijl hij juist kalm en een warhoofd is.
Dit zorgt voor enige wrijvingMaar als ik van de beginpost uitga, zitten we toch op een middenweg. We zijn verschillend, maar kennen elkaar door en door zodat we van elkaar weten wat de ander gaat zeggen/doen.
savasan schreef:Ik en mijn vriend lijken echt niet op elkaar, ik ben licht ontvlambaar, hou van orde en planning, terwijl hij juist kalm en een warhoofd is.
Dit zorgt voor enige wrijvingMaar als ik van de beginpost uitga, zitten we toch op een middenweg. We zijn verschillend, maar kennen elkaar door en door zodat we van elkaar weten wat de ander gaat zeggen/doen.
Ik doe hem na hij doet mij na, en zo zeuren we nog ff een half uur door. Maar daarna is het wel over, en kunnen we van mokken naar slappe lach gaan, gelukkig wel. Suuzert schreef:savasan schreef:Ik en mijn vriend lijken echt niet op elkaar, ik ben licht ontvlambaar, hou van orde en planning, terwijl hij juist kalm en een warhoofd is.
Klopt en ik merk in mijn relatie dat ik ook vaak genoeg zijn dingen overneem en hij die van mij. Zo kunnen wij best irriterend zijn tijdens een ruzieIk doe hem na hij doet mij na, en zo zeuren we nog ff een half uur door. Maar daarna is het wel over, en kunnen we van mokken naar slappe lach gaan, gelukkig wel.
wij willen beide het laatste woord en willen het beide niet 'bijleggen' of sorry zeggen aan de hand van onenigheid of ruzietje ofzo 
Asyaa schreef:mijn vriendin (ja je leest het goed ^^) zou teminste in de paarden moeten zitten
voor de rest vind ik het allemaal goed, zolang ze maar eerlijk is

Maar wij hebben nooit rellen om hele eenvoudige dingen ofzo.
) Verder is hij én mijn zoon niet van de opruimerige, ik wel. Dus dat zorgt wel eens voor wrijving als ik een bui van opruimwoede heb. Al moet ik zeggen dat je je daar na 20 jaar bij neerlegd en om de zoveel tijd dreigt op te gaan ruimen met een vuiliszak, dan schieten ze ineens in de opruimstand en ben ik weer een poosje blij

laetitia schreef:Bij mij is het juist uitgegaan omdat we zo enorm verschillend waren in karakter.
Ik erg gevoelig, emotioneel. Hij een hele nuchtere bouwvakker.
We botsten zo erg dat we elkaars bloed wel konden drinken (tenminste ik zijne iig wel!), en we begrepen elkaar echt totaal niet. Waarom ik deed zoals ik deed en hij deed zoals hij deed.
Er was echt veel aantrekkingskracht, daar lag het niet aan, maar we konden echt niet met elkaar.
Wil dus nu gewoon iemand die ik helemaal begrijp en andersom. Zodat je al die strijd niet meer hebt...