Ik ben 16 jaar oud en heb nu 3 vaste oppasadressen (af en toe word ik eens her en der gevraagd, maar deze 3 zijn echt vast).
Oppas adres 1: meisje van 4 en jongetje van 7. Gaat altijd al super, meestal 's avonds oppassen, nog nooit problemen gehad. Hele lieve kinderen

Oppas adres 2: jongetje van 0 en meisje van 3. Gaat ook altijd super, ook meestal 's avonds ook, af en toe 's middags. Echt heel leuk

Oppas adres 3: meisje van 0 en jongetje van 2. Ook meestal 's avonds en dat gaat ook prima. In de vakanties vraagt ze altijd of ik 2 keer in de week een ochtend wil komen.
Dat doe ik dan dus ook, alleen sinds deze zomervakantie wil het niet.
Het jongetje is heel lief, kan je leuk mee spelen, eet gewoon en kan zichzelf ook vermaken.
Maar het meisje daarentegen huilt zo ontzettend veel, wil niet eten (of maar de helft) en ik krijg d'r gewoon niet stil..
Ik heb nu 3 keer opgepast maar weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet. Op de andere adressen heb ik ook wel eens een huilend kindje/baby'tje gehad maar die stopten altijd na een paar minuten wel.
Morgen ochtend moet ik dus weer en daar zie ik eerlijk gezegd wel tegenop.
De moeder zegt zelf dat ik dan met haar rond moet lopen, maar ik kan niet van 9 tot half 1 met een baby op m'n armen rond sjouwen als het jongetje ook nog eten/aandacht moet.
Voor het geld doe ik het niet, ik werk namelijk ook nog in een restaurant en ik krijg ook nog geld van mijn ouders. Doe het echt om haar 'even af te lossen'.
Ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet, iemand tips? Iemand die me kan helpen?
Sorry voor 't lange verhaal, maar weet het gewoon niet meer..

Als het niet lukt moet moeders het zelf maar oplossen, of een volwassen oppas zoeken. Daar kun jij echt niet verantwoordelijk voor zijn!