Ik twijfel een beetje wat ik zal doen! Misschien kunnen jullie helpen? In september ga ik naar een nieuwe school waar door ik meer reistijd nodig hen, ik denk ongeveer 1,5 uur per dag. Ik ga dan naar het 5de middelbaar en het is een richting die zeer waarscheinlijk veel tijd gaat kosten (studeren, taken maken en stages). Ik heb ook wel veel tijd nodig voor het studeren omdat ik vind dat alles ''perfect'' moet zijn maar ook omdat het vaak lang duurt voor ik iets onthoud. Ook heb ik op woensdagmiddag paardrijles en op zaterdagochtend vrijwilligerswrk op de manege. Ik twijfel dus of ik voldoende tijd zal hebben om er naast nog een beetje te werken. Voor het geld hoeft het eigenlijk niet omdat ik zakgeld krijg maar een extra'tje kan nooit geen kwaad!
mischien zou je van je vrijwilligers werk een bijbaantje kunnen maken zodat je in je vrije uren kan helpen (betaald) op de manege.. ik denk eerlijk gezegd dat je voor een echt baantje niet veel tijd zal hebben..of een ochtend krantenwijk kan ook een optie zijn..worden wel lange dagen voor je dan.. succes
_Kimo_
Geplaatst: 21-07-09 14:36
Zou als ik jou wou was eerst even kijken hoe het allemaal gaat Als je na een paar weken/maanden denkt dat je tijd over hebt, kan je altijd nog een baantje zoeke
Anoniem
Geplaatst: 21-07-09 14:36
Eerst even de kat uit de boom kijken, en als blijkt dat je genoeg tijd hebt om erbij te werken, gewoon lekker gaan werken?
Op de manege is het zoiezo onbetaald, het is een goed idee om eerst even te wachten en te zien hoe het gaat! Ik denk ook dat het anders een beetje te veel zal worden...
Hanmar
Geplaatst: 23-07-09 11:18
Ik zou inderdaad eerst een paar weken aankijken hoeveel tijd je overal aan kwijt bent en als je zeker weet dat het kan lukken, op zoek gaan naar een baantje. Het zou vervelend zijn als je na een paar weken weer moet stoppen omdat het toch teveel blijft?
Annouk
Geplaatst: 23-07-09 11:19
Ik zou ook eventjes afwachten, en een paar weken aanzien en kijken hoeveel moeite en energie alles van je vergt. Je kunt altijd nog een baantje nemen.
Loose
Geplaatst: 23-07-09 13:20
Ik zou even afwachten.. Ik ken wel iemand die moest per dag in totaal 3 uur reizen, die liep er nog een krantenwijk bij dus altijd vét vroeg uit bed. Zelf moest ik altijd ongeveer een uur per dag reizen naar school op de middelbare school, had nog 2 paarden en werkte ongeveer 10 uur per week bij de AH. Prima te doen, alleen ik deed geen ruk en spijbelde veel dus genoeg tijd om te werken (was in de 5e). Het jaar daarop ging ik naar een andere school (heb daar vwo sprint gedaan want was blijven zitten) waar ik elke woensdag vrij was dus dan kon ik altijd lekker werken. Denk dat het wel zou moeten lukken hoor, maar je kan altijd even het aankijken.