Jongens *zucht* rare wezens..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Jongens *zucht* rare wezens..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 11:18

Stel je voor:

Je rijdt in je autootje, en achter je hoor je al wat getuut. Verder niet op letten, maar fleurig doorrijden, want aan mij kan het niet liggen. Je rijdt op een kruispunt af, en het stoplicht is rood. Het is een twee-baans weg, en ja hoor, naast je stopt het autootje met de tuutende mensen erin. Je hoeft niet eens om te kijken, want je kan zo al raden wat erin zit: jongens die zichzelf heel wat vinden. Hoe je dat kan merken? Als ze blijven tuuten, fluiten, 'lekker ding!' roepen, en tot overmaat van ramp, als het licht groen is, schuin voor je gaan rijden en overduidelijk in hun spiegel naar achteren gaan zitten loeren.

Goed, situatie is duidelijk denk ik. Wat doen jullie zin zo'n geval? Blijf je strak voor je uitkijken, doe je iets terug, zet je je muziek gewoon veel harder, what to do in zo'n situatie?
Ikzelf heb maar vooruit zitten kijken en tegen mijn hond zitten kleppen dat het weer van die debieltjes zijn die zichzelf o zo leuk vinden. Maar ik zou het ook wel melig vinden om iets te doen in zo'n situatie. Uiteraard niet provocerend oid, maar gewoon, iets wat ze de mond snoert.

Iemand tips of tricks?

Paardenmeis1

Re: Jongens *zucht* rare wezens..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:21

Tja, het is redelijk triest. Meestal kijk ik verontwaardigd hun kant op en ga dan weer voor me uit kijken.

Sorry, maar als je mijn aandacht wilt zal je toch echt iets beters moeten doen :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:23

trek een blik die alleen meiden kunnen trekken , ook wel een dodelijk blik genoemt . muziek hard en gassen maar

marleen_88

Ooh héél herkenbaar, ik trek meestal m'n linker hoek van m'n lip omhoog en kijk wat vreemd. :+
Meestal zijn ze dan meteen gevlogen. :D

Keet

Zet mijn muziek wat harder en rij gewoon lekker door :)
Gun ze de aandacht niet :)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:24

Hahah laatst reed ik met een vriendin van mij de snelweg op, en toen we voor het stoplicht stonden kwam er ook een busje met 2 jongens naast ons staan die de hele tijd onze aandacht probeerde te trekken. Ze toeterde en zwaaide, en riepen vanalles. We konde er opzich wel om lachen en me vriendin die achter het stuur zat zwaaide terug.
Toen we onze afslag namen reden ze expres nog even langzaam langs ons om nog even te zwaaien.
Wij konde er wel om lachen maar het is denk ik ook anders als je met 2 man in de auto zit i.p.v. in je eentje.
Ik weet niet hoe ik dan gereageert zou hebben, ik denk dat ik ze gewoon zou negeren.

Maar ach, zulke types heb je altijd rondlopen. In dit geval rondrijden.. Je kunt het ook gewoon als een complimentje opvatten dat ze lopen te fluiten enz. Maar voor mij hoeft het ook liever niet dan wel, ik geef er niks om.

Wat je miss ook wel eens in zo'n situatie zou kunnen doen is heel overdreven naar ze terugzwaaien. Iig iets doen wat ze niet zouden verwachten.. Eens kijken hoe ze dan zouden reageren! Dat lijkt me ook wel grappig.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:25

_O- Haha, meestal doe ik dat ook! Ik kijk nooit naar links of rechts bij een stoplicht dat is vragen om "problemen"..'. :') . Dat bleek ook afgelopen zaterdag weer hahahaha... zo'n jongen meteen zwaaien, seinen.. pff.. :+ . Maar goed, volgens mij hebben al die kerels het in de bol.. misschien ligt het aan de zomer!

Als ik met een vriendin ben, wil ik trouwens ook nog wel eens een actie doen ofzo.. Zeg hier maar niet wat.. :+ Maar het is vaak hillarisch! :')

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:26

Ik zou ook wel eens wat willen uithalen, maar dan echt iets wat écht goed is. Tot die tijd kar ik gewoon lekker door :))

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:26

Bij mij krijgen ze al niet de mogelijkheid om schuin voor me te komen rijden }>
dat is dé manier om er vanaf te geraken. Jongetjes vinden het namelijk niet leuk als een meisje sneller bij het licht weg is als zij :D

Voor de rest, gewoon negeren of doen zoals Moelie zegt ;)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 11:27

Ik zit hier echt met een smile de reacties te lezen, zie mijzelf al de meest debiele gezichten trekken als ik in de auto zit *grinnik*.
Punt is dat veel jongens het alleen maar durven als ze met meer zijn. Zo ook als je zo'n groepje hebt dat op een bankje hangt, als je erlangs loopt. Laatst ook nog, riepen ze: Oe, lekker dink! Kiek det vutje!
Echt, rare wezens dus :P

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 11:27

Wirobelgje schreef:
Bij mij krijgen ze al niet de mogelijkheid om schuin voor me te komen rijden }>
dat is dé manier om er vanaf te geraken. Jongetjes vinden het namelijk niet leuk als een meisje sneller bij het licht weg is als zij :D

Voor de rest, gewoon negeren of doen zoals Moelie zegt ;)

Op zich natuurlijk een goede optie. Alleen zaten er wat auto's voor me die niet echt zin hadden om hard op te trekken :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:31

Ik zou het ook gewoon terugdoen! Kijken hoe zij het vinden :P

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:08

Meestal probeer ik ze eruit te trekken bij het stoplicht, alleen met een Suzuki Vitara tegen een VW polo is nogal oneerlijke strijd hahahaha.
Maar goed verder gewoon muziek harder en lekker negeren.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:10

Haha ja heel lastig...

Ik vind het toch wel leuk als we dan bijv. naast elkaar bij een stoplicht staan(ik in mijn bolhoedje, een doodnormale Mazda 121 zonder rare gepimpte dingen) en dr staat zo'n verragd Golfje naast me, getuned en al en als het dan groen wordt.... als eerste wegkarren omdat die lui net jouw kant op kijken :D Heerlijk!

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:17

Ik blijf gewoon net zo lang als hun doen naar ze kijken! :Y)
Meestal op de fiets met een vriendin dan schiet ik standaard gewoon keihard in de lach.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:18

Het gebaar met de vinger in de keel werkt altijd erg goed. Alleen wel je deuren op slot doen en zeker weten dat ze het grapje kunnen waarderen ;)

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:20

Ik probeer ze er meestal ook uit te rijden bij het stoplicht vooral al als ik in de auto van me vriend rij, maar ook met me eigen autotje lukt het ;) vinden ze meestal idd niet grappig. Of ik kijk ze aan met een blik van wat doe je volgens mijn vriendin kan ik dat perfect :D

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:45

Gewoon vrolijk lachen en zwaaien!! Moet je is zien hoe snel ze de andere kant op kijken!! Heb ik ook eens gedaan toen ik nog aan het rijlessen was voor mijn E rijbewijs.... gasten zaten me daar te loeren en opmerkingen te maken, ff zwaaien en ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen! (mijn rij-instructeur vond me al een maffe doos, hierdoor kwam die niet meer bij van het lachen :Y) )

het zijn meestal wel van die gabbers in getunede auto's en teveel sieraden om!!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:30

nou soms heb ik van die dingen dat ik denk,, mijn god... doe is normaal.. een fluitje hier en daar, prima dat maakt me niet uit. maar vorige x was ik de hond aan het uitlaten en loop op het gras langs een sloot, daarnaast ligt nog een 'dijkje' en dan pas de auto weg.. hing er een 1 of andere malloot uit het raam keihard te gillen en te zwaaien...... nou kom op zeg ......

en gister stond ik te wachten bij mn werk, en dat is in het centrum.. wilde gaan oversteken en komt een auto vol jongens aan rijden, die reden iets door... stopte, reden achteruit.. en begonnen ze te praten,... " oooh ik verdrink in je ogen" blabla..... ik had een zonnebril op.. dus ik zei al enige " zo dat zie jij goed door deze bril heen" toen werd ie dik uitgelachen door zn vriendjes.........

zielige mensen

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:43

meestal kijk ik ff 1x en trek lekker snel weg met de auto. Heb wel eens toen ik met een vriendinnetje in de auto gedaan alsof 2 "mongooltjes" waren lekker zitten zeveren enzo... toen stopte ze er ook snel mee hahaha

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:54

Vreselijk, die zielige typetjes. Ik kan er echt niet tegen als mensen op dergelijke manier mijn aandacht trekken. Een meer dan vernietigende blik kunnen ze krijgen, ik kan er ook echt niet om lachen. Get a life.....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:00

had idd ook geprobeert ze eruit te trekken bij het stoplicht maar dat gaat wel lastig als je autos voor je hebt.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:02

Ik haat dat :P maar haha, dat had ik ook gedaan.. ze eruit proberen te trekken :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:05

Lach er maar om. Zie het als een compliment.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:16

Gewoon gaan terug sjansen, erom lachen en je gevleid voelen :)