Samsung Omnia, is het wat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Samsung Omnia, is het wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 08:26

Ik moet een nieuwe telefoon uitzoeken en ik zit te kijken naar de Samsung Omnia. Ziet er leuk uit, kan een hoop, maar ik wil me niet blind staren op de buitenkant.

Heeft iemand dit ding, zo ja hoe lang al en wat vind je ervan? Is het een beetje robuust ding, of zaten er al snel krassen op het scherm? Ik begreep dat het ding zonder stylus werkt, mis je die of totaal niet?

Ik wil met m'n telefoon goed kunnen bellen en makkelijk sms-en. Ik moet 'm in mijn broekzak kunnen stoppen zonder dat er allemaal piepjes afgaan of ik tig onbedoelde foto's neem (volledige toetsenblokkering dus). Verder zou ik het leuk vinden als er een redelijke camera op zit en ik wil met deze telefoon voor het eerst ook gaan internetten.

Trieske_

Re: Samsung Omnia, is het wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 08:41

ik heb hem ook, was erg wennen in het begin.
hij werkt zonder stylus ook prima maar met sms-en is het toch handiger....
heb hem al een paar keer laten stuiteren maar er zitten nog geen krasjes op hoor.
toetsen kun je makkelijk blokkeren dus geen onaangename verassingen...

camera is echt prima en internetten gaat door het grote scherm ook perfect.

vind het over het algemeen dus een prima telefoon, alleen zou ik persoonlijk geen touchsscreen meer nemen, vind het toch te lastig met sms-en en dergelijke...maar moet er nog bijna 2 jaar mee doen....

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 08:44

heb hem nu iets meer als een half jaar maar ik ben blij als ik over anderhalf jaar weer een nieuwe telefoon mag uitzoeken. Wil echt geen touchscreen meer.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 08:47

Mijn vriend heeft hem ook en hij vindt een touchscreen juist heel fijn. Hij moest wel erg wennen aan de telefoon, maar nu is hij er volgens mij erg tevreden over.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 09:01

Ok, het touchscreen gebeuren is het toch niet helemaal, als ik de berichten hier zo lees. Of in ieder geval heel erg wennen. Ik zal er inderdaad ook twee jaar aan vast zitten, dus het moet wel een goede telefoon zijn.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:04

Touchscreen is gewoon persoonlijk.

Ik heb nog staan twijfelen maar heb toch de Coockie genomen, dus geen ervaringen met de omnia.

Maar zoals ik al zij, of touchscreen fijn is of niet, is persoonlijk. Of de mobiel in het algemeen fijn is, is wel te beoordelen vind ik.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:07

Ik heb de telefoon ook. Ben er tevreden over. heb hem wel altijd in een sok zitten om krassen op me scherm te voorkomen. Heb hem wel 1 keer zonder sok laten vallen op de schermkant, maar geen kras te bekennen. Verder is het wel even wennen. Zitten heel veel functies op.

Er is nog ergens een topic van de samsung omnia!

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:09

Hier het andere topic: [TV] Samsung I900 omnia

Ik vind de telefoon heel fijn werken vooral internetten en emailen is ideaal, maar mijn scherm was ondanks dat ik er voorzichtig mee ben toch erg gekrast waardoor hij steeds minder reageerde op aanrakingen.

Ik heb nu de jet, maar vond de omnia (nadat ik eraan gewend was) wel fijner.