Ik heb een drukke (maar leuke) baan in de jeugdhulpverlening. (24/7) Op dit moment is het extra druk, 2 collega's hebben hun ontslag ingediend en er zijn mensen met vakantie. Hierdoor werken de nu overgebleven 4 collega's zich een slag in de rondte (lees: ik heb meer dan 100 overuren over korte periode) en met deze drukte wil ik natuurlijk niets liever dan ook vakantie

18 augustus wordt ik geopereerd en kort daarop nog een keer, 2 behoorlijk zware operaties waardoor ik tot ong eind dit jaar niet kan werken. Ik zou dus de zomervakantie non-stop dorwerken omdat ik daarna toch 'vakantie' heb.
Afijn, ik gisteren met een collega met de kids weggeweest (crisisopvang) en we wilde met ze naar de mac. parkeergarage in en op naar boven, naar de mac. Uiteraard flink aan het waarschuwen (odd en hechtingsgestoorde kids) en nooit de plas koelvloeistof gezien.

Nu heb ik dus vervroegt vakantie, maar zit met een gruwelijke botbreuk in mijn arm thuis (kop van mijn bot is eraf bij mijn elleboog) en tot mijn schouder in t gips...
Zometeen wordt ik gebeld door t ziekenhuis met hoe en wat, maar t gaat zeker 6 weken duren..
Misschien moet ik de volgende keer niet meer zo graag vakantie willen
Sterkte met je arm!