ik ga op vakantie naar de USA en mijn vriend naar frankrijk. We gaan in dezefde periode, dus we hoeven elkaar zo kort mogelijk te missen, maar...
omdat we elke dag smsen, en toch ook af en toe willen bellen zijn we gaan zoeken maar we komen er niet uit.
Als ik mijn huidige nummer hou, en hij ook, bel en sms ik dus via NL naar frankrijk en dat ik het duurtste wat er maar is. Kost me 55 ct per smsje en ong 1,40 per min bellen. En dan moet hij betalen om gebeld te worden. Andersom is het dan hetzelfde, maar omdat hij in europa blijft kan hij door een bundel te kopen, goedkoop smsen.
Maar die aanbiedingen gelden niet voor buiten europa.
nou kan ik ook een simkaartje kopen, prepaid, in USA zelf en dan daarmee smsen en bellen. Dan kost het me wel 10 $cent om te ontvangen en 20$ cent om te versturen (smsjes).
Bellen kan ik via scype doen (20 eurocent per minuut).
Maar wat zou nou handig zijn voor hem? Zo'n aanbieding heeft meestal niet genoeg smsjes/minuten en daarbuiten is het heel duur. We smsen dus redelijk vaak, al moeten we nu wel minderen.
Hebben jullie een idee? Zijn er mensen die zo'n zelfde situatie hebben gehad? Vast wel

Tips enz, alles is welkom.
Bedankt hoor!