Ik heb behoorlijk last van achterdocht buien in een relatie. Ik wordt er zelf echt helemaal gestoord van..En dan vind ik dus iets wat ik eigenlijk niet wil lezen..ook al is het van 2 jaar terug en dan wordt ik helemaal gek. Kent iemand dit, ik wil dit helemaal niet, want ik vertrouw diegene in een relatie wel..maar die buien komen gewoon ineens opzetten..
Het is misschien een wazig verhaal..maar ik voel me nu poedersuiker dat ik dus de e-mail van mijn vriend heb gecontroleerd maar ik vond wel iets waar ik echt heel verdrietig nu om ben. Is dit dan gewoon achterdocht omdat ik wat aanvoel dat er iets niet klopt of is dit gewoon 'gestoorde' achterdocht..?
Want tot nu toe als ik zo'n bui had, vond ik altijd wel iets..
Ik baal hier zo ontzettend van en ik voel me echt gelijk belazerd terwijl het niet eens zo is..
Alleen vind ik er (gelukkig) echt nooit iets in.
Of gewoon zijn wachtwoord te wijzigen en toch prive te houden.
(we hebben 1 pc) Maar nu check ik het nooit meer omdat ik toch nooit iets vind. Ja heel triest ik weet het. Ik weet nu zeker dat mijn vriend te vertrouwen is ! Je weet maar nooit hoor, mannen kunnen goed liegen... (Maar ook goed bewijzen wissen en dingen verbergen denk ik
) En ik zou ook e-mails naar zijn ex lezen hoor als hij die had altijd leuk om te weten he