Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Ik geloof dat ik er nooit enig nadeel van ondervonden heb. Mijn ouders zijn schatten van mensen die mij, volgens mij, een prima opvoeding gegeven hebben. Ook ik heb gewoon ruzie gemaakt met mijn broers en zus, maar ik kan ook gewoon altijd bij ze terecht als er iets is.

Lief van je vader en zijn vrouw dat jij en je broertje de 'laatste' namen mogen verzinnen. Ik ben iets ouder dan jij en het lijkt me heel apart om dit op deze leeftijd nog van zo dichtbij mee te mogen maken. (Zal er wel niet meer van komen bij mijn ouders, mijn moeder heeft nogal veel opvliegers de laatste tijd.
)
..maar gewoon een heel ander leven. Mn oudste zus ging uit huis toen ik net de wieg uitkwam, dus zie die helemaal niet als zus ofzo.
Mijn broer is inmiddels 30, mijn zus 28, andere zus is 21, ik ben 17, en sinds 3,5 jaar hebben we een (pleeg)zusje van 5 jaar. Aparte situatie, mijn zusje is net iets ouder dan de kinderen van mijn oudste zus.
)
. De dochter van mijn oudste halfzus is zelfs ouder dan mij... Heb er zelf nooit geen problemen mee gehad, hoewel ik de twee oudste niet echt als échte zussen beschouw, vermits zij al uit huis waren toen ik geboren werd. Nu ik uit mijn kinderjaren ben gepasseerd wordt het ook wel leuker, vermits we meer en meer op dezelfde golflengte komen. We gaan nu ook af en toe wel eens samen met de zussen een avondje stappen of uit eten..
)