Ik zag hem dus sowieso elke dag van 9 tot 5 en ook in het weekend.. in het begin leuk, maar het werd af en toe wat frustrerend.
Ik had erg veel last van stress voor de examens en daar lijdde onze relatie door. Het ging uit, ik redde het even niet meer.. 2 maanden lang heeft S mij moeten missen en me proberen te overtuigen dat het toch niet zo'n goede beslissing van me was. Uiteindelijk zijn we weer bij elkaar gekomen, met wat ups en downs..
De laatste paar weken ging het een stuk beter.. althans dat dacht ik.. niets bleek minder waar.. afgelopen woensdag maakte hij het uit, het voelde voor hem meer alsof ik gewoon een goede vriendin was..
Ik had het totaal niet aan zien komen . (en zijn + mijn ouders +vrienden ook niet).we hebben zoveel meegemaakt en gedaan.. sinds woensdag ben ik dus echt gebroken..
nu ben ik vandaag weer daar geweest, was echt super gezellig enzo.. Ik kreeg af en toe echt het gevoel dat hij toch nog wat voor me voelde.. Nu ben ik als de dood dat hij met uitgaan gewoon met andere meisjes gaat flikflooien.. en dat zou ik echt heel erg rot vinden.. maar het is opzich wel een beetje zo'n type
Boh wat een ***situatie.. nu het uit is weet ik pas hoeveel hij voor me betekend.. en ik heb fouten gemaakt.. en ben ook stom geweest.. maar ik had niet verwacht dat het zo zou gaan..
Ik wil hem ook gewoon echt niet kwijt.. T enige wat ik wil is met hem samen zijn.. sorry voor het wat onsamenhangend verhaal maar tussen tranen door typen is best lastig.. Ik moest het even kwijt.. aangezien mijn vriendekring behoorlijk is uitgedund siinds ik op t luzac zit... was dit even mijn oplossing
Gr's F3nn3
). Maar laat hem even lekker links liggen en ga je lekker op je hobby ('s) richten en laat je afleiden door je liefste vrienden.
) mijn paard en ik willen nog steeds eens een bosrit met jou en jouw paard gaan maken