Zie het even niet meer zo zitten.. hoe hier oveheen komen ;(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F3nn3

Zie het even niet meer zo zitten.. hoe hier oveheen komen ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 19:01

Ok.. laat ik bij het begin beginnen.. Een dik half jaar geleden kreeg ik een vriend.. laat ik m even S noemen. Hij zat bij mij in de klas,
Ik zag hem dus sowieso elke dag van 9 tot 5 en ook in het weekend.. in het begin leuk, maar het werd af en toe wat frustrerend.
Ik had erg veel last van stress voor de examens en daar lijdde onze relatie door. Het ging uit, ik redde het even niet meer.. 2 maanden lang heeft S mij moeten missen en me proberen te overtuigen dat het toch niet zo'n goede beslissing van me was. Uiteindelijk zijn we weer bij elkaar gekomen, met wat ups en downs..

De laatste paar weken ging het een stuk beter.. althans dat dacht ik.. niets bleek minder waar.. afgelopen woensdag maakte hij het uit, het voelde voor hem meer alsof ik gewoon een goede vriendin was..

Ik had het totaal niet aan zien komen . (en zijn + mijn ouders +vrienden ook niet).we hebben zoveel meegemaakt en gedaan.. sinds woensdag ben ik dus echt gebroken.. |(

nu ben ik vandaag weer daar geweest, was echt super gezellig enzo.. Ik kreeg af en toe echt het gevoel dat hij toch nog wat voor me voelde.. Nu ben ik als de dood dat hij met uitgaan gewoon met andere meisjes gaat flikflooien.. en dat zou ik echt heel erg rot vinden.. maar het is opzich wel een beetje zo'n type

Boh wat een ***situatie.. nu het uit is weet ik pas hoeveel hij voor me betekend.. en ik heb fouten gemaakt.. en ben ook stom geweest.. maar ik had niet verwacht dat het zo zou gaan.. ;( Ik wil hem ook gewoon echt niet kwijt.. T enige wat ik wil is met hem samen zijn..

sorry voor het wat onsamenhangend verhaal maar tussen tranen door typen is best lastig.. Ik moest het even kwijt.. aangezien mijn vriendekring behoorlijk is uitgedund siinds ik op t luzac zit... was dit even mijn oplossing

Gr's F3nn3

Mars

Re: Zie het even niet meer zo zitten.. hoe hier oveheen komen ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 20:09

[MW] >> [LZP]

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 20:11

Tja, als hij niets meer voor jou voelt (volgens hem) dan is daar weinig aan te veranderen. Ik vind het heel knap van je dat je nu wel gewoon met hem omgaat. Mischien kan je de vriendschap even laten liggen en elkaar even niet meer zien om het verdriet te verwerken. Daarna kan je altijd nog vrienden blijven met hem.

Heel veel sterkte :(:)

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 21:00

Als ik niet met hem omga gaat het alleen maar slechter.. dat heb ik al een keer gehad.. voor een maand ofzo.. dat was echt nasty..

zolang ik ergens mee bezig ben gaat het wel ok, maar zodra ik alleen ben ofzo ;(

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:34

Vervelend wijfie :(:)

Helaas is er niets aan gevoelens te doen, ook al wil je het nog zo super graag. En geef vooral niet jezelf de schuld: Je bent niet stom geweest, anders zou hij je ook echt niet meer zien als een goede vriendin. Als je echt super stom ben geweest zou hij zeggen: Adios tot nooit meer (natuurlijk niet letterlijk :+ ). Maar laat hem even lekker links liggen en ga je lekker op je hobby ('s) richten en laat je afleiden door je liefste vrienden.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 21:37

helaas gaat mijn beste vriendin morgen voor 3 weken op vakantie ;( verder heb ik niet echt mensen waar ik mee om ga.. en ik ben wel stom geweest, ik heb stomme beslissingen genomen en heb mijn kansen niet gegrepen die ik wel kreeg van hem.. maar ja ;( niks aan te doen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:35

Wat vervelend voor je meid.. ik begrijp je gevoelens helemaal,maar je kunt jezelf misschien nu,of later troosten met de gedachte dat het blijkbaar toch zo niet hoorde te zijn.. het is niet voor niks geweest dat jij toendertijd je kansen niet hebt gegrepen..blijkbaar hoorde jullie gewoon niet bij elkaar..
Ik heb hetzelfde meegemaakt,en hoewel ik toen kapot ging van de pijn,kan ik er nu aan terug denken als een leerproces,gaat je gevoel er niet 100% voor,dan zullen jullie gewoon niet bij elkaar horen..

probeer leuke dingen te doen,maar geef jezelf ook de tijd om het te vergeten,huilen mag best,gooi het er maar gewoon uit!
Sterkte meid.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:59

jemig fenne.. :(:) hoop dat je 't niet erg vind dat uitgerekend ik hier reageer. Maar pff ik vind 't echt rot voor je. Maar in zoverre ik S 'ken' lijkt het me niet iemand die met jan en alleman 'zomaar' even gaat 'flikflooien' maargoed jij kent hem natuurlijk beter dan ik, maar toch.

Maar, het is uiteraard per situatie verschillend, maar uit eigen ervaring weet ik dat hopen dat 't weer goedkomt en denken (of zelfs weten!) dat er nog gevoelens zijn dat vreet alleen maar aan je en breekt je alleen maar meer op.

Het stukgaan van relaties is gewoon áltijd rot. Beste 'remedie' is leuke dingen doen.

Het kan natuurlijk altijd dat het weer goedkomt, maar het beste is als je daar niet op gaat hopen (doe je waarschijnlijk toch, maar goed), want zoals ik al zei dat is alleen maar vervelend/pijnlijk voor jezelf.

Echt waar, leuke dingen doen helpt! Gewoon je gedachten afleiden, dus mocht je behoefte hebben om je gedachten af te leiden en iets leuks te gaan doen (althans ik hoop dat je dat leuk vind :P ) mijn paard en ik willen nog steeds eens een bosrit met jou en jouw paard gaan maken :D