Ik kan er namelijk met mijn pet echt niet bij hoe sommige klanten reageren. Ik werk zelf op een klantenservice, en, het valt mee hoor, maar krijg weleens wat naar mn hoofd geslingerd

Of klanten beginnen gelijk met: Nou moet jij eens ff goed naar mij luisteren... (natuurlijk meneer, daar zit ik hier voor...)
Of ze beginnen, als het probleem niet direct opgelost kan worden te dreigen met advocaten en consumenten programma's, kan ik ook niet wakker van liggen trouwens.
Ik begrijp absoluut dat het heel erg vervelend is als iets bijv niet werkt, en ik snap ook dat het heel vervelend is als je voor de 6e keer terug moet bellen voor een antwoord, maar met gewoon beleefd blijven bereik je toch echt meer dan gelijk te gaan schelden.
Moet zelf ook weleens ergens voor bellen, en ik heb eigenlijk nog nooit "lelijk" gedaan tegen een medewerker. Ik snap dat die medewerker het beleid niet maakt, en dat het niet altijd een kwestie is van een knopje omzetten en probleem opgelost.
Misschien dat ik dat snap juist omdat ik op een klantenservice werk?
Ik snapte niet hoe ik online mn aangifte moest invullen, en ze heeft het stap voor stap uitgelegd wat ik waar in moest vullen, bleef heel geduldig en vriendelijk. Zelfs toen ik nieste zei ze gezondheid 
Die waren echt niet aardig voor me.
Jammer voor hem ben ik zelf een zorgverlener 
Bleek zowiezo dat ze ons adres niet goed hadden omdat we een nieuwe kaart hadden moeten krijgen terwijl we al 4 jaar ergens anders wonen en dat al tig keer hebben doorgegeven. Zijn reactie : zij maken nooit fouten we zouden zelf wel zo stom zijn geweest het fout door te geven (letterlijke woorden). 2 e reactie :we zouden onze satelietontvanger wel illegaal hebben gekocht en omgebouwd
3e reactie we konden nooit al zolang lid zijn dus zou het kaartje ook wel illegaal zijn
ZO ging het ongeveer door tot ik echt uit mijn vel sprong. Onze ontvanger is misschien een oudje en ja we zijn al heel lang satelietkijkers en hebben dus ook een oude kaart.