ivm die discussies over homo's en lesbo's en het geloof
nu zat ik dus zo te denken: alle gelovigen zeggen dat God van iedereen houd, dus ook van mannen. Is God bi?
is dit zo ontzettend raar gedacht van een niet gelovige?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:wat ik er eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat ze zeggen dat god van iedereen zou houden (als hij idd bestaat) maar waarom haten dan zoveel gelovige mensen homo's?
marlies85 schreef:LimaMambo schreef:wat ik er eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat ze zeggen dat god van iedereen zou houden (als hij idd bestaat) maar waarom haten dan zoveel gelovige mensen homo's?
Maar zo ken ik nog wel een :
Ze zeggen dat god Adam en Eva schiep.Als dat werkelijk zo is dat die 2 personen aan het voortplanten zijn gegaan en zo langzaam aan de wereldbevolking is ontstaan...wil dat zeggen dat iedereen familie van elkaar is.....een en al incest dus
marlies85 schreef:LimaMambo schreef:wat ik er eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat ze zeggen dat god van iedereen zou houden (als hij idd bestaat) maar waarom haten dan zoveel gelovige mensen homo's?
Maar zo ken ik nog wel een :
Ze zeggen dat god Adam en Eva schiep.Als dat werkelijk zo is dat die 2 personen aan het voortplanten zijn gegaan en zo langzaam aan de wereldbevolking is ontstaan...wil dat zeggen dat iedereen familie van elkaar is.....een en al incest dus