Hebben jullie dat nu ook altijd , dat je iets nieuws dat je nog nooit hebt gedaan op de computer voor elkaar moet zien te krijgen , en dat het dan maar niet lukt ??
Ik heb dat regelmatig , ZO frustrerend !!!

Zit je urenlang te zoeken en kom je via Google via allerlei forums / artikelen / tips & tricks allerlei hele leuke tips tegen , probeer je 1001 dingen en evenveel aanpassingen in de hoop dat je een keer prijs hebt en dat het werkt , maar uiteindelijk krijg je het nog niet aan de praat omdat je natuurlijk ergens een heel lüllig foutje over het hoofd ziet

Ik heb dat op het moment dus weer...heb een mooi filmpje voor op de site en krijg het gewoon NIET voor elkaar om dat te laten werken !
Na een paar uur ben ik nu zover dat hij wil opstarten...maar het niet doet

Echt , gek word je ervan.
Mocht iemand de gouden tip hebben hoe ik in hemelsnaam een .flv - filmpje aan de praat krijg op mijn site ? (heeft iets met Flash te maken en moet via een .swf player en moet via een vrij simpel scriptje te implementeren zijn , zover ben ik , alleen ik krijg dat scriptje niet werkend terwijl ik zachtjes aan alles geprobeerd heb , jaja , behalve het goede
)Of heb je zelf op dit moment een computer-frustratie : gooi hem eruit !! Het lucht best op !!

Uiteindelijk kom ik er geen steek mee verder natuurlijk maar het even van je aftypen geeft even een fijne break tussen dat kansloze script-gepruts