Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

nuvel schreef:dus ik niet terug gestuurd was al over de zeik van zo'n kl*te antwoord .
ik kei blij dus stuur hem een sms van ik ben er . we waren onder tussen wel 45minuten verder voor ik het gevonden had .
maar goed , hij stuurt terug '' ik ben er zo '' 25 minuten later was die er nog niet dus stuur weer een smsje waar die blijft .......stuurt hij zo van ''mijn beltegoed is na dit bericht op maar ben er bijna waar sta je precies ?'' ik weer terug gesmst met de juiste plek is hij gewoon niet gekomen heb nog een half uur gewacht , in totaal dus een uur .
em mu stuurt ie dus niet meer de l*l .
Kaplaars schreef:Tja, jij was dus zelf ook drie kwartier te laat? En smsden 'boos' niets terug toen hij jouw een sms stuurde als bevestiging van dat hij wist dat je te laat kwam? Wat had hij volgens jouw moeten terug sms'en? Een volledige route beschrijving naar de ikea? Ik vind zijn antwoord nog heel beschaafd.
Maar dat hij uit eindelijk niet meer opnam is wel een beetje vreemd.
Citaat:eerst reed ik in breda zelf verkeerd stuur ik hem een smsje van ik ben bij de mac volgens mij verkeerd gereden stuurt hij terug van ''oei das minder en nu ?''
Abeltje77 schreef:Ben benieuwd over welke leeftijd we hier spreken gezien het feit dat het over beltegoed gaat dat op is?

) En niet teveel met verwijten gaan gooien, want jullie hebben het allebei niet handig aangepakt.