oma in het ziekenhuis....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cheeky

oma in het ziekenhuis....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 21:55

Hoi allemaal, dit is even een verhaal wat ik kwijt moet.

Vanmiddag kwam m'n vader naar me toe dat we tijdelijk een beetje voor oma moeten zorgen omdat ze ziek was. ze had last van haar buik en was misselijk. Daarna werd het alleen maar erger, haar pijn werd erger en zijn uit voor zorgen naar de dokter gegaan.

De dokter kon niks vinden, en heeft haar met spoed door gestuurd naar het ziekenhuis voor veder onderzoek. Nu word ik op de hoogt gehouden via de telefoon. Ze hebben in het ziekenhuis bloed test, urine test, scan en foto's gemaakt maar er is niks op te zien.. ondertussen werd de pijn erger en sprijde over haar hele buik, ook had ze na een tijdje 39,1 graden koorts. De neuroloog is nu gebeld om nog een bodyscan te gaan maken, en nu is het afwachten wat ze vinden... |(

cheeky

Re: oma in het ziekenhuis....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 09:47

Gister nacht te horen gekregen dat de body scan was gelukt en dat er vocht in de buik was gevonden. ze hebben haar daarna meteen geopereerd en ze troffen een kapotte blinde darm aan en daardoor is er pus en viezigeid in de buik gekomen. alles is succesvol verlopen maar moet nog wel een week in het ziekenhuis blijven..

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:48

balen, sterkte!! :(:)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:49

Jeetje das niet niks zeg,hopen maar dat ze snel een beetje opknapt.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:50

Fijn dat ze het hebben opgelost!
Veel beterschap met haar, een weekje kan soms heel lang duren..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:10

Gelukkig maar dat zo er zo snel zijn achtergekomen wat ze heeft. Mijn Oma had al 12 jaar lang longvlieskanker, maar kreeg op een gegeven moment pijn aan der buik, moeheid, en dikke voeten. Het heeft wel een maand lang geduurd voordat alle onderzoeken waren gedaan. Door de vele onderzoeken verbleef ze ook in het ziekenhuis omdat het op en neer gaan te veel stress was voor me Oma. Uiteindelijk bleek het een tumor te zijn in der bekken.. en na 2 weken in het ziekenhuis is ze helaas overleden!

Gelukkig zijn ze er bij jou Oma optijd achtergekomen zodat het niet een erge infectie werd! Dan ben je nog verder van huis.
En gelukkig word ze nu goed opgenomen in het ziekenhuis, beter even een weekje in het ziekenhuis waar ze alle hulp direct kan krijgen, dan thuis als er iets gebeurd.
Veel beterschap voor je Oma!