Te grote ring!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Te grote ring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 21:42

Ik heb alweer een te grote ring gekocht! Ik word d'r gek van :( Kan de ringen nooit dragen, en meeste ringen zijn 1 maat, raar maar waar. Ben al langs een juwelier gegaan om te vragen of ze 'm op maat konden maken, maar omdat er een grote steen in zit kan dat niet i.v.m dat de steen gaat smelten. Heeft iemand de oplossing zodat ik ze toch kan dragen zonder dat ze van me vinger glijden? Ik wil ze gewoon om m'n ringvinger dragen en niet aan me duim ;(

xdniesje

Re: Te grote ring!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:44

Je kan hem ook aan een kettinkje doen, en hem als kettinghanger( zeg je dat zo?) dragen.
Dat doe ik altijd met te grote ringen..
verder weet ik niet echt een oplossing.

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:44

waarom koop je dan een te grote ring?

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:47

Waar koop je die ringen dan? Ringen van 1 maat heb ik nog nooit van gehoord. Als ik een goedkope ring koop bij bijvoorbeeld etos of kruitvat heb ik keuze uit maat S,M of L. En bij een juwelier zowel goedkoop als duur, kun je kiezen uit nog veel meer maten.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 21:47

kips schreef:
waarom koop je dan een te grote ring?

Het was eigenlijk een miskoop :') Hij zat aan een kaartje vast, toen leek het alsof hij wel paste. Kan hem niet meer ruilen, en eerlijk gezegd is het daar een veelte mooie ring voor.

Ring komt van de Primark en daar heb je geen maten, staat er ook niet op.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:52

misschien kun je aan de onderkant een dun tape-je doen (wat je dus enkel aan de onderkant van je hand ziet) om hem iets te verkleinen?

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:45

een kleinere ring er voor dragen? :)

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:46

Inderdaad een klein stukje leukoplast om de ring draaien en dat bij je handpalm dragen, dat scheelt een stuk!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 13:31

Ook heb ook erg dunne vingers en vaak zijn ringen mij ook te klein. Ook verschillen mijn vingers nogal vaak, met warm weer zijn ze een stuk dikker dus dat is echt lastig!
Dan heb ik dus ook vaak het probleem dat ik ze op maat koop, maar als ik ze eenmaal langer aanheb zitten ze ineens losser dan toen ik ze had gepast.
Jammer, maar helaas niks aan te doen. Als je het zo'n mooie ring vind zou ik 'm om een ketting hangen, dat kan ook heel mooi zijn! En dan is ie toch nog ergens nuttig voor :)

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:24

Mijn ring was ook te groot, daar zijn door een zilversmid 2 kleine bolletjes ingezet, op een paar mm van elkaar... die kun je er later altijd nog uithalen. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je hem af doet bij b.v. paardrijden, want als je vinger klem komt te zitten, ben je niet blij (afdruk van 2 bolletjes in je vinger, auw).