Ik ben niet normaal??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

Ik ben niet normaal??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 19:16

Sinds een tijd ga ik met een ontzettende leuke meid om. Ken haar al wel langer, maar het intensieve contact is sinds een paar maand.

Wij hebben allebei een zeer grote liefde voor dieren. En dat bindt ons :)

Wij zijn allebei lichtelijk gestoord en seniel :)

Nou is de moeder van haar vriend gister ingeslapen en was ze alleen in een heeeel groot huis. Dus heb haar gezelschap gehouden en geholpen met alle beesten.

Nou moest ze dus vanmiddag nog schoenen hebben voor naar de begrafenis, of ik even mee wou... prima.

We waren dus in de schoenenwinkel, en de 1e schoenen waren meteen goed. Dus ik dacht mooi naar huis.... maar ze wou nog even verder kijken voor nog een paar. Geen probleem.

Ja zegt ze, als ik de stad in ga koop ik altijd meerdere paren schoenen. Ach dat kan. Dus vroeg haar hoeveel paar schoenen ze dan wel niet had...... en maar liefst 67!!!!!!!!!!!!!!!! paar schoenen(klompen,laarzen meegerekend). 67 paar schoenen...

Ging ik eens rekenen hoeveel ik heb en dat zijn welgeteld 8 paar. 1 paar bergschoenen. 1 paar nette zomerschoenen 1 paar afgeraagde schoenen voor vieze dingen of zwemmen met de honden. 1 paar sportschoenen. 1 paar nette schoenen. 1 paar laarzen(die ik nooit draag) en 2 paar paardrijlaarzen(1 zomer en 1 winter).... dus ze keek mij debiel aan: is dat alles.... ik nog eens tellen. En ja, kwam echt op 8 paar uit.

Vertelde ook dat ik zelden ga winkelen(heb ik de schurft aan). Maar 2 tassen heb. Geen make- up gebruik. Alleen naar de kapper ga wanneer mijn haar echt te lang en te zwaar wordt. Ik kam mijn haar zelden(uur later zit het toch weer in de knop).

Dacht dat ik wel enigszins normaal was op dat gebied.... Nou nee dus volgens haar. Ik ben NIET normaal |( . Want vrouwen horen dat soort dingen te doen...

Het enige dat volgens haar nog enigszins normaal is, is dat ik een vrij uitgebreide sjawlen collectie heb. Maar uiteindelijk bijna altijd dezelfde draag :=

Ik besteed al mijn geld aan mijn dieren. Mijn paard heeft 5 hoofdstellen(gebruikte maar 2,nu helemaal niks meer en worden ook allemaal verkocht) 3 halster en 3 zweetdekens.... mijn "oude"hond heeft een redelijk uitgebreide halsbanden collectie. Maar heeft altijd dezelfde 2 om... en mijn puppenkind heeft inmiddels ook al 2 halsbanden en 1 tuigje. En voor beide honden komen binnenkort leren halsbandjes met naam. En verder bergen speelgoed, manden, botten enz enz.

Koop eigenlijk zelden tot nooit wat voor mijzelf.

Nou is mijn vraag aan jullie bokkers: Ben ik echt niet normaal??? 8)7

RelarDevi

Re: Ik ben niet normaal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:17

hahah jawel je bent wel normaal..
Ik heb maar 4 paar schoenen waarvan 1 eigenlijk in container hoort en ik gebruik er maar 1 of 2 paar ervan :D

Maar 2 vriendinnen van mij zijn niet normaal die hebben een hoop schoenen. Eentje daarvan koopt zo ongeveer elke week een nieuwe paar :P (lijkt er op..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:18

Dat is niet raar hoor. Ok, het is niet gebruikelijk, maar ik ben ook geen shopaholic...

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:18

dan ben ik ook niet normaal... Ik koop veel dingen voor mijn paarden en katten, maar ook nog eens voor anderen behalve voor mijzelf.... Ik heb nog minder schoenen als jou....

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:19

tuurlijk, iedereen is normaal!

alleen heeft iedereen weer andere interesses ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:19

als jij niet normaal bent dan ben ik ook niet normaal.. ik heb ook een hekel aan winkelen.. ik haal wat ik nodig heb en dan is het klaar.. vind het helemaal niet leuk om de hele dag in de stad te lopen..

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:21

Ach meid, wat is normaal...

De een geeft z'n geld uit aan kleding, de ander aan z'n beesten, en de derde aan weer wat anders.. Blijft heel persoonlijk.. Vriendlief heeft bijvoorbeeld 1400+ dvd's tegen de muur staan, zo hebben we toch allemaal onze afwijkingen ;)

Dus nee, in mijn ogen ben je absoluut niet abnormaal :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:21

Het enige wat misschien niet normaal aan je is is dat je je deze opmerking zo aantrekt ;) Waar is je zelfvertrouwen?
Mensen verschillen gewoon in wat ze leuk vinden, zij vind winkelen leuk, jij vind een halsbanden collectie leuk, ieder zijn ding :)

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:22

en bedankt.. dan ben ik ook niet normaal :')

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:24

Ik heb ook niet super veel schoenen ik heb ook maar 2 tasjes... draag wel soms make up maar als ik op stap ga veder eigenlijk ook niet echt is bij mij niet zo van ik moet het op anders ga ik huis niet uit :+ verder heb ik ook geen bomvolle klerenkast..
Maar bij mij idd het zelfde me paard heeft onderhand meer dan mij daar gaat mijn geld ook heen :P

Dus JA je bent normaal :j

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:24

Babsie_Flash schreef:

Ik ook niet :D

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 19:26

Blijheid schreef:
Het enige wat misschien niet normaal aan je is is dat je je deze opmerking zo aantrekt ;) Waar is je zelfvertrouwen?
Mensen verschillen gewoon in wat ze leuk vinden, zij vind winkelen leuk, jij vind een halsbanden collectie leuk, ieder zijn ding :)

HAHA nee joh. Ik trek het mij helemaal niet aan! Kan mij het nou schelen dat zij mij niet normaal vind... is haar zorg, niet die van mij.

Maar wou wel eens weten wat anderen ervan denken, en of ik mij wellicht wel zorgen moet gaan maken haha.

Van mijn eigen schoenen zijn er ook maar 2 paar die intensief gebruik worden... paardrijden doe ik niet meer.... op mijn werk sport ik genoeg...

Ben toch wel blij dat jullie denken dat ik nog redelijk normaal ben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:26

Pikeur schreef:
Babsie_Flash schreef:

Ik ook niet :D

Ik ook niet en ik ben er trots op :D
Wie wil er nou normaal zijn! Ik ben lekker mezelf :D

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:26

mijn lerares engels heeft 78 paar schoenen..
wel allemaal mooie ofzo,,(voor haar leeftijd)
maar ik heb er zelf ook maar 6 ofzo.
waarvan ik er 3 naar de paarden afdraag,
maar somers heb ik altijd slippers aan.
en iedere winter koop ik nieuwe laarzen die ik dan
zo onderhand de hele winter draag..

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:27

ach meid geef me de hand, ik shop ook zelden, heb misschien ook 8 paar schoenen? Draag nooit make-up mijn haar zit altijd in een staart, ik ga ong 1x per jaar naar de kapper en draag het liefst joggingbroeken :+

Mijn pony daar in tegen krijgt het beste van het beste, heeft 2 hoofdstellen (had er ooit 6) 3 halster (waren er 12) en 2 dekjes (waren er toen ik nog engels reed 25)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:28

je bent wel normaal, iedereen is gewoon anders... ;)
meer dan dat is het niet...
ik spendeer zowel aan dieren àls aan kleding veel geld, dàt is misschien niet zo normaal :+

ach... normaal/abnormaal, het is maar hoe je het bekijkt,
maar ik vind het niet lief van haar om zoiets te zeggen eigenlijk, komaan, je bent bij haar gebleven, met haar gaan winkelen,
wat wenst ze meer? ...

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:29

iemand met zoveel schoenen vind ik niet normaal... alhoewel... ik heb meer dan 100 dekjes met bijpassende beenbescherming etc :') Nu weet ik zeker dat ik niet normaal ben _O-

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:33

Babsie_Flash schreef:
iemand met zoveel schoenen vind ik niet normaal... alhoewel... ik heb meer dan 100 dekjes met bijpassende beenbescherming etc :') Nu weet ik zeker dat ik niet normaal ben _O-

hahahaha onze staleigenares heeft 6 paarden staan,.. heeft ook ZEker iets van 80 dekjes met bijpassende bandages. per paard ZEKER 7 dekens. Zeker per paard 3 hoofdstellen en dan per hoofdstel nog eens 3 frontriemen. zelf heeft ze 14 dressuurjasjes... .............. en daarbij heeft ze ook een schoenentik... dusjahh iemand wil dit en een ander iemand gaat 3 keer per jaar naar spanje...
ieder zijn keuss

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:33

Is toch ieder voor zich? Mn haar zou ik wel kammen, das gewoon stukje hygiene en persoonlijke verzorging maar oke :P
Verder, tjaa iedereen is anders..
Ik koop niet heel veel make up, maar wel altijd goede kwaliteit. Luchtjes kopen vind ik wel heeel leuk (heb er 20 ofzo) en schoenen jaaa das gewoon een grote passie. heb ook echt mega veel schoenen :j maar dat maakt mij toch ook niet minder normaal of jou minder normaal?

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:37

Iedereen is anders! Als dat voor jou normaal is, dan is het toch prima?
Ik heb zelf ook wel veel schoenen en koop daarbij practisch alleen maar hele goeie schoenen waar ik dan toch gauw 250 euro voor kwijt ben. Ik word ook vaak als niet normaal versleten... Ik vind dat nu eenmaal belangrijk.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:39

Ach, niemand is normaal. Ik heb ook geen enorme bergen schoenen en kleding, waarbij ik eerlijk moet toegeven dat mijn moeder en ik dezelfde schoenmaat én schoenensmaak hebben... En zij heeft aanzienlijk meer schoenen. :Y)

Ik hou wel van winkelen, niet altijd maar meestal wel. Ik gebruik wel wat (niet al te veel, maar toch) make-up en mijn haar kam ik wel een paar keer per dag. :+

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 19:42

Cherrypop schreef:
Is toch ieder voor zich? Mn haar zou ik wel kammen, das gewoon stukje hygiene en persoonlijke verzorging maar oke :P
Verder, tjaa iedereen is anders..
Ik koop niet heel veel make up, maar wel altijd goede kwaliteit. Luchtjes kopen vind ik wel heeel leuk (heb er 20 ofzo) en schoenen jaaa das gewoon een grote passie. heb ook echt mega veel schoenen :j maar dat maakt mij toch ook niet minder normaal of jou minder normaal?

Mijn haar word wel elke dag braaf gewassen hoor :) en als het smoorheet is sta ik rustig 2/3 keer per dag onder de douch, dus met die hygiene zit het wel goed. En daarbij ik heb melkboerenhondenhaar..... daar is geen land mee te bezeilen. Ben toevallig woensdag naar de kapper geweest. En die zei eerst: valt wel mee hoor met dat haar. Maar na 4 keer opnieuw doorkammen vanwege de klitten kon ze toch niets ander dan beamen dat mijn haar hopeloos is :)

100 dekjes???????????? Jezus. Dat kan ik niet eens kwijt in huis! Na de verhalen van de grote paardencollecties begin ik toch wel te twijfelen of ik wel zo'n enorme paardencollectie heb haha :)

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 19:44

_JL_ schreef:
je bent wel normaal, iedereen is gewoon anders... ;)
meer dan dat is het niet...
ik spendeer zowel aan dieren àls aan kleding veel geld, dàt is misschien niet zo normaal :+

ach... normaal/abnormaal, het is maar hoe je het bekijkt,
maar ik vind het niet lief van haar om zoiets te zeggen eigenlijk, komaan, je bent bij haar gebleven, met haar gaan winkelen,
wat wenst ze meer? ...

Ze ziei het niet op een aanvallende manier hoor :) Je wil niet weten waar ik haar voor heb uitgemaakt toen ze vertelde 67 paar schoenen te hebben :) We zijn altijd erg lief voor elkaar....

Ze is ontzettende dankbaar voor wat ik allemaal doe :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:46

Je bent normaal, geloof me.
Ik heb ook meer sport-, werk- en rijkleren dan gewone, en meer dan 10 paar schoenen heb ik ook niet... Ik haal de 10 volgens mij niet eens!
(3 x gympen, jodphurs, 2 x nep-Allstars, 1 x Allstars, 2 x nette schoenen, instappers, schoolgymschoenen. Precies 10 dus. 1 paar gympen is allang dood en 1 paar nep-Allstars ook.)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:49

Geestig als je dan in jouw profiel kijkt en een hele lijst spullen ziet die jij zoekt, jij bent ook een shopper, alleen op een andere manier :P.