Wij hebben allebei een zeer grote liefde voor dieren. En dat bindt ons

Wij zijn allebei lichtelijk gestoord en seniel

Nou is de moeder van haar vriend gister ingeslapen en was ze alleen in een heeeel groot huis. Dus heb haar gezelschap gehouden en geholpen met alle beesten.
Nou moest ze dus vanmiddag nog schoenen hebben voor naar de begrafenis, of ik even mee wou... prima.
We waren dus in de schoenenwinkel, en de 1e schoenen waren meteen goed. Dus ik dacht mooi naar huis.... maar ze wou nog even verder kijken voor nog een paar. Geen probleem.
Ja zegt ze, als ik de stad in ga koop ik altijd meerdere paren schoenen. Ach dat kan. Dus vroeg haar hoeveel paar schoenen ze dan wel niet had...... en maar liefst 67!!!!!!!!!!!!!!!! paar schoenen(klompen,laarzen meegerekend). 67 paar schoenen...
Ging ik eens rekenen hoeveel ik heb en dat zijn welgeteld 8 paar. 1 paar bergschoenen. 1 paar nette zomerschoenen 1 paar afgeraagde schoenen voor vieze dingen of zwemmen met de honden. 1 paar sportschoenen. 1 paar nette schoenen. 1 paar laarzen(die ik nooit draag) en 2 paar paardrijlaarzen(1 zomer en 1 winter).... dus ze keek mij debiel aan: is dat alles.... ik nog eens tellen. En ja, kwam echt op 8 paar uit.
Vertelde ook dat ik zelden ga winkelen(heb ik de schurft aan). Maar 2 tassen heb. Geen make- up gebruik. Alleen naar de kapper ga wanneer mijn haar echt te lang en te zwaar wordt. Ik kam mijn haar zelden(uur later zit het toch weer in de knop).
Dacht dat ik wel enigszins normaal was op dat gebied.... Nou nee dus volgens haar. Ik ben NIET normaal
. Want vrouwen horen dat soort dingen te doen...Het enige dat volgens haar nog enigszins normaal is, is dat ik een vrij uitgebreide sjawlen collectie heb. Maar uiteindelijk bijna altijd dezelfde draag
Ik besteed al mijn geld aan mijn dieren. Mijn paard heeft 5 hoofdstellen(gebruikte maar 2,nu helemaal niks meer en worden ook allemaal verkocht) 3 halster en 3 zweetdekens.... mijn "oude"hond heeft een redelijk uitgebreide halsbanden collectie. Maar heeft altijd dezelfde 2 om... en mijn puppenkind heeft inmiddels ook al 2 halsbanden en 1 tuigje. En voor beide honden komen binnenkort leren halsbandjes met naam. En verder bergen speelgoed, manden, botten enz enz.
Koop eigenlijk zelden tot nooit wat voor mijzelf.
Nou is mijn vraag aan jullie bokkers: Ben ik echt niet normaal???
(lijkt er op..)
verder heb ik ook geen bomvolle klerenkast..