Betrouwbaar modellenbureau? help..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arian_wolf

Betrouwbaar modellenbureau? help..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 11:45

Ik heb geen ervaring maar is dit vertrouwelijk? Heeft iemand hier ervaring mee? De site ziet er opzich goed uit....

http://www.agency4models.nl/

_00_0

Re: Betrouwbaar modellenbureau? help..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:46

zolang je de voorwaarden goed doorleest en niet hoeft te betalen voor je foto's is het ok dacht ik. Kan je niks vinden op google?

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:49

Over de betrouwbaarheid kan ik niets zeggen, over de kwaliteit van de fotos en modellen wel: Ik vind het er niet goed uitzien eerlijk gezegd en ik kan me niet voorstellen dat dit een succesvol bedrijf is. Misschien beter je energie in een bedrijf stoppen dat wel kans van slagen heeft? ;)

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:51

Ik ben het met hierboven eens,
zo ziet de website van een succesvol en professioneel modellenbureau er niet uit.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 12:18

Ja maar dit meer als ''opstapje''

Hoe gaat het in zijn werk als je jezelf wilt laten inschrijven bij agency4models ?

Allereerst hebben we een aantal gegevens en foto's van je nodig.
Deze gegevens zijn nodig om te kunnen inschatten of we jou aan betaalde opdrachten kunnen helpen.

We hebben daarvoor dus het volgende van je nodig:
minimaal 2 foto’s , 1 waar je helemaal duidelijk op staat zodat wij ons een indruk van je figuur kunnen vormen en een portretfoto waarop we je gezicht goed kunnen zien.
Dit mogen professionele foto’s zijn (graag zelfs!) maar dit hoeft niet persé, zolang we ons maar een indruk van je kunnen vormen..
Verder willen we graag weten wat:
je woonplaats ,
je Lengte ,
je gewicht, borst, taille, heupmaat en je leeftijd zijn.
En eventueel je telefoonummer.

(wij behandelen jouw gegevens uiteraard strikt vertrouwelijk)

Als we het idee hebben dat we je misschien wel aan betaalde opdrachten kunnen helpen schrijven we je daarna graag vrijblijvend in.
Je hebt dus verder geen verplichtingen en mag ook shoots doen met anderen of opdrachten aannemen van anderen dan Agency 4 models.

Om opdrachtgevers een indruk te geven van hoe je er uit ziet heb je als model een (recente) portfolio nodig.
Zonder Professionele foto’s schrijft namelijk geen enkel modellenbureau jou in omdat ze jou anders niet kunnen presenteren aan een opdrachtgever.

Als je geen recente foto’s hebt zul je deze dus moeten laten maken !

Wij kunnen de foto’s voor je portfolio eventueel tegen kostprijs voor je laten maken door een professionele fotograaf (zie WWW.ELITEFOTO.NL) in onze studio.

Wat kunnen wij voor elkaar betekenen?

Allereerst aangenaam,
Wij zijn dus Agency 4 models.nl
Ons bedrijf is onderdeel van U models en is ingeschreven onder nummer: 01137208 bij de Kamer van Koophandel in Meppel hier is ook 1 van onze studio's gevestigd.
Ons adres is Albert Toriedreef 15 7944 KH in Meppel
( Vraag eventueel per mail ons telefoonnummer op.)

Waarin verschilt Agency 4 models nu eigenlijk van de meeste andere modellen en castingbureaus?

A ) Wij nemen niet iedereen automatisch in ons bestand op omdat we ons verplicht voelen om je aan opdrachten te helpen , daarom moeten we zeker mogelijkheden voor je zien.

B ) Bij ons hoef je éénmaaal door ons gescout en uitgenodigd niet te betalen voor je portfolio fotoshoot. Onze fotograaf maakt ze dan namelijk kostenloos voor je.

C ) Wij zetten je niet alleen in de etalage op het internet , maar benaderen actief magazines , tv producenten , reclamebureaus en kledingmerken voor opdrachten binnen jouw interessegebied.

D ) Wij staan officiëel ingeschreven als bedrijf, zodat je kunt controleren dat we een echt en serieus bedrijf zijn.
(Hoe controleer je of je met een serieus bedrijf te maken hebt, KLIK HIER)

Ons team is dus continu actief op zoek naar leuke en goedbetaalde opdrachten voor onze modellen bij betrouwbare opdrachtgevers, hierbij gaat onze ondersteuning aan jou zover als je zelf wilt of nodig hebt.
We kunnen desgewenst alles voor je afhandelen , maar je kunt ook zelf onderhandelen met je eventuele opdrachtgever als je dat liever doet of prettiger vindt.

Zoals ik het lees ziet het er wel betrouwbaar uit.. maar tóch zet ik er vraagtekens bij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:21

Als je je vraagtekens hebt lijkt mij it al een teken dat het niet helemaal goed voelt. Zou opzoek gaan naar een bureau waar je meteen het gevoel hebt van ja dit is het!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 12:22

Blingh schreef:
Als je je vraagtekens hebt lijkt mij it al een teken dat het niet helemaal goed voelt. Zou opzoek gaan naar een bureau waar je meteen het gevoel hebt van ja dit is het!

Ja... maar dat komt eigenlijk omdat ik er niet heel veel verstand van heb..

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:23

Nogmaals: als ik de fotos op de website zie, kan ik me niet voorstellen dat het een succesvol bedrijf is...Dan kan je je inderdaad afvragen waarom ze gratis fotoshoots voor je willen doen, want ik geloof eerlijk niet dat ze met deze meisjes op de site ooit een cent hebben verdiend...(in ieder geval niet in de normale fotografie...)

Daarbij: kijk eens naar de omschrijvingen van de "modellen"..De helft is niet ingevuld, bij anderen staat dat het meisje beschikbaar is voor oa runway terwijl dat meisje 160m is..Beetje modellenbureau weet ook wel dat dat dus geen markt is. Andere meisjes zouden bijna 180m zijn en wegen daarbij 49kg. Klinkt niet heel gezond lijkt me...

Áan de foto's zie je dat ze practisch allemaal op dezelfde fantasieloze achtergrond zijn gemaakt. Haar en make-up ziet er echt niet uit..

Ik zou zelf never op zo'n site met zulke foto's willen staan. Mocht je potentie hebben om in de modellenwereld iets te kunnen doen, dan wil je echt niet gezien worden op deze site!!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:33

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:37

Hey, wat ik ken. ben zelf model geweest en men twee zussen, waarvan 1 nog actief ook.
Vanaf het ogenblik dat jij geld moet betalen klopt er iets niet. Dat portfolio verhaal is onzin, zelfde met zogenaamde mannequin of poseercursussen.
Mijn zus zit bij IMG,

Een echt modellenbureau zoekt talent, investeert heus wel in enkel fotos om ervoor te zorgen dat het model 'verkocht' geraakt en dan pas begint je portfolio.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:40

Nu ben ik wel nieuwsgierig wie je zus is... zit namelijk de modellen te bekijken :)

(sorry voor de offtopic := )

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:41

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 12:59

Ja.. ik heb ook een reactie terug gehad waar bij ik denk hmm... klopt dit wel allemaal...

bedankt voor de reactie's

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 16:38

Ik ben uitgenodigd om op gesprek te gaan.... eigenlijk heb ik gewoon foto's ingestuurd en hebben ze gevraagd of ik langs kon komen

http://www.de-boekers.nl/ iemand hier ervaring mee? en wat is het eigenlijk?? ziet er beter uit dan dat andere..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:14

Ik kan me herinneren uit bladen als yes enzo(jaja,ooit jong geweest)dat De Boekers daarin vermeld werd als goed bureau.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 19:13

Maar het is dus een modellenbureau aagezien het niet duidelijk op de site vermeld staat...??

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:14

Dat blijkt toch wel uit de opzet van de site? Bovendien staat er een kopje ''Model worden'' bij.

Overigens ken ik via via iemand van die site (De Boekers), die ik altijd positief hoorde over dat bureau. Maar vraag het eens na in het Modellentopic of Google eens op dat bureau, kijken of je ervaringen kunt vinden!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 19:16

Ja... ik heb er niet veel verstand van... hélemaal niet eigenlijk.... :o op veel site's staat ''model worden'' bij. Thx voor je reactie!