Het is uit! Ineens! gevoel plotseling weg! Ik snap hem niet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peet_Paneel

Het is uit! Ineens! gevoel plotseling weg! Ik snap hem niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 21:45

.. Het is nu alweer een paar weken uit met mijn vriend... En ik kom er dus echt niet uit. En daarom schrijf ik het hier graag even van mij af, dankje voor het begrip.. En ik begin maar bij het begin..

We konden me kaar al een beetje voordat we wat kregen (hij is een vriend van mijn buurjongen) En hij zocht steeds meer contact.. Ik dacht ook alleens, wat een vrolijke leuke jongen! Hij dacht dat ie me toch nooit kon krijgen.. Maar hij kreeg het voormekaar haha.. Nee maar toen we iets hadden was het allemaal zo super leuk.. We lieten mekaar vrij, maar toch waren we toch ook heel close.. Alles leuk en aardig, niks aan de hand, leuk was het. Iedereen zei ook tegen hem wat voor leuke meid ie had en hoe ie dat deed hihi. Elke keer zei hij dan weer dat ie weer leuke reactie had gehoord over me en vertelde het in geuren in kleuren. Hij was wijs met me, hadden het super leuk samen. en zagen mekaar doordeweek zo 1 á 2. in het weekend sliep ik dan bij hem.. Ging snel op het begin, maar het voelde goed van beide kanten, dus geen spijt ofzo van beide kanten.
Na 7 weken verder die week niet zo "normaal' meer, ik kreeg bijvoorbeeld geen smsje 's avonds doordeweeks enkele dagen achter elkaar niet, en ik wilde niet dat we alleen een weekendrelatie hadden om het zo maar te zeggen. Ik belde hem op wat hij die vrijdagavond ging doen. hij ging naar de stad feest.. Ik had geen zin om maar leuk gezellig te doen.. omdat we ook al een woordewisseling hadden gehad over een sms waarop ik vroeg wat ie voor plannen had, hij zei feest in de stad dus. Waarop ik vroeg of ik nog wel in zijn programma paste.. Jawel, zei hij ook nog doodgewoon.

Maargoed ik hem dat weekend gebeld, dat ik het niet normaal vond hoe het ging.. Nee dat vond hij ook niet.. Ineens merkte ik dus aan hem dat hem iets niet lekker zat.. Hij had al een dipje die week ervoor maar dat lag niet aan mij zei hij! Dus wel.. hij zei ook normaalgesproken wil je elkaar elke dag graag zien (nou ja het moet ook leuk blijven vind ik zelf) en nog goed gepraat en het kwam er opneer dat zijn gevoel van de een op de andere dag verdwenen was voor mij.. Heel apart. En ik weet dat er veel door zijn hoofd rondspookt (zijn moeder is ernstig ziek, hij heeft net een huis gekocht waar hij heel druk mee is en alles op zich af ziet komen wat er nog aan moet gebeuren) Maar ik vindt het vaag dat het gevoel ineens verdwenen is. En dat hij op het begin echt verliefd was en niet eens wist dat een man ook zo'n gevoel kon hebben, dat waren zijn woorden. En dit is zijn eerste echte relatie omdat ie nooit eerder verliefd was.. En ik denk gewoon dat hij er teveel mee bezig was, van wat voel ik en voel ik nog wel wat. Want dat werkt averechts.. Hij snapte er zelf ook niks van hoe dit nu kwam..

Dus het was over.. Op een laag pitje had eigenlijk geen zin want die laatste week deden we het dus al rustig aan. hij baalde er ook erg van dat het gevoel er niet meer was, want alles klopte aan me zei hij; je bent knap, slim, lief..
Maar oke, ik vond het eerst een opluchting dat ik mijn verhaal kwijt was. Maar na een week kwam ik hem tegen op een feest. hij wist van een vriendin dat ik er was en belt me gelijk op het feest, dat ik buiten moest komen.... Ja en? hij heeft het toch uitgemaakt.. Wat moet ie dan nog van me.. Maargoed weer gesprek. Hij wil niet dat ik op een tweede plaats kom en hij weet niet wanneer hij mij dat wel kan geven.. hij zei zelfs nog dat ie dacht dat het meer in zijn hoofd rondspookte dan in de mijne, nou ik zei ik doe nu wel vrolijk ma ondertussen.. toen ik wegging kreeg ik nog een knuffel en pakte ie mijn hand nog een keer... zo vaag! zo dubbel!

Hij houdt contact met me.. hij beld me zoieso 1 x in de week. en vroeg al 2 x of ik weer in zijn huis kwam kijken. Ik dus dinsdag erheen geweest, want ik was ook wel benieuwd maar het is wel moeilijk. Was weer bere gezellig. We kwamen nog kennissen tegen die dus nog dacht dat ik zijn vriendin was en wou zich voorstellen waarna ik zei niet meer (zijn vriendin dus) die kennis dus een opmerking waarna mijn ex dus zei, ja maar ik ben zuinig op der. Nou en dat kan ik dan dus weer niet plaatsen!

Ik weet niet wat ik moet denken.. Ik weet dat ik hem de tijd moet geven.. En ik moet niet op hem wachten, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan! Maar misschien heeft een van jullie iets soortgelijks meegemaakt..
Want ik weet het allemaal niet meer! Ik mis hem gewoon! Ik had het ook niet aan zien komen.. Er was tot op de laatste dagen niets te merken, en ik dacht dus dat ik dat alleen dacht dat hij welleens wat meer kon smse o.i.d.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:53

Het blijft altijd moeilijk zoiets!
Hoelang hadden jullie? Ik begrijp uit je verhaal 7 weken?
Laat het een beetje rusten, zodat je zelf ook goed na kan denken :j

Peet_Paneel

Re: Het is uit! Ineens! gevoel plotseling weg! Ik snap hem niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 22:07

2 mnd om precies te zijn.. idd rusten is belangrijk ;)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 01:16

Je wilt het vast niet horen, maar in een prille relatie kan gevoel 'ineens' over zijn. Je bent nog maar kort samen, dus echt 'houden van' is er nog niet. Het is eerder een hoop kriebels, wat verliefd zijn en van elkaars aanwezigheid genieten.
Juist in dergelijke periodes komen mensen er soms achter dat een relatie ze om wat voor een reden dan ook niet uitkomt. Of dat diegene die zo leuk leek ineens minder leuk is. Enz....

Het hoort erbij, het is niet anders.

Ik heb dit zelf van beide kanten meegemaakt. Het is voor jou niet leuk, maar degene wiens gevoel ineens niet meer mee doet heeft het ook niet makkelijk.
Laat het rusten, maar hoop nergens op. Sterkte!

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 08:10

Je zegt het precies goed femke, k denk dat dat het gewoon is en ik verder moet gaan..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:27

Hij heeft het op dit moment ook niet makkelijk en misschien pas je gewoon even niet in zijn leven. Waarschijnlijk beseft hij dat hij je niet kan geven wat je nodig hebt (liefde, aandacht, vertrouwen etc) en behoed je voor een grote teleurstelling. Hij beschermd je waarschijnlijk daarvoor, maar dat hoeft niet te zeggen dat hij zijn gevoel helemaal weg is. :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:34

Dat ie nu opeens weer contact zoekt is misschien een teken dat hij er nu achter komt dat ie iets mist in zijn leven. Jij bent er niet meer en dat wil hij niet. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar je kan hiermee twee dingen doen. Of je gaat zo door, wat jou een poedersuiker geeft, of je zegt tegen hem dat ie helemaal op moet houden met contact zoeken, zodat hij erover kan nadenken..

Heb het ook van beide kanten meegemaakt. Blijven moeilijke en zware situaties..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:38

Mannen zijn rare wezens :+
Maar ik zou hem wat harder voor je laten werken.
Want dat vaag gel*l wordt je ook niet wijzer van.
Doe je eigen ding met vrienden en laat hem zien dat je hem niet nodig hebt.
Het is moeilijk maar door je een beetje van hem af te zetten en je eigen ding te doen kun je het beter los laten.
Ik heb een beetje het idee dat hij je aan het lijntje houd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:42

Als hij na 2 maanden al zegt dat zijn gevoel ineens weg is, zou ik hem loslaten en verder gaan..

Dan is het gevoel er gewoon niet op de juiste manier en dit zal ook niet zomaar veranderen.. :) Ik heb dit zelf al een paar keer meegemaakt dat ik verliefd was en dat dit ineens verdween, ik stopte er dan direct mee, het veranderde namelijk echt niet..

Ik zou als ik jou was afstand nemen van deze jongen tot hij wel weet wat hij wil, JIJ bent straks degene die keer op keer op keer word gekwetst, omdat HIJ niet weet wat hij wil.. Losmaken en het hem zelf uit laten zoeken ;) Dat zou mijn advies zijn :) Nu doet het even zeer, maar je komt er straks wel sterker uit :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 09:41

LAat hem lekker even los en doe je eigen ding, in je profiel te zien je bent een leuke meid en als ik je verhaal lees is hij ergens toch nog wel heel gek op je maar misschien wordt het hem allemaal te veel momenteel?

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 12:34

Dankje iedereen :) idd loslaten nu proberen.. Laten zien dat ik hem niet echt nodig heb..
Ik heb gisteravond nog een goed gesprek met hem gehad, dan wel via pc maar dat boeide me eigenlijk niet. Want hij sprak me aan.. Weer zoiets. Maar hij wet het nog steeds allemaal niet. Maar ik heb gelukkig nog alles er nog even uit kunnen gooien in goede zin uiteraard ;) en dat lucht op! Met als hoofdpunt dat ik het gewoon niet kan plaatsen.
Hij twijfelt aan zichzelf, hij zei van als we het nu wel weer zouden proberen kan ik dat niet tegenover jou maken om geen geldige reden te hebben waarom dit al zo gelopen is. Waarop ik dus zei dat hij het zelf ook niet weet dut dat is niet zo!
Ik laat hem nu gewoon.. Als ie weer wil komen komt hij maar.. Maar ik houd me eerst koest. Het maalt namelijk ook nog erg in zijn hoofd rond, dus hij heeft echt de tijd nodig.. Waarop ik niet ga wachten.. Maar nu heeft ie weer even wat om overna te denken.
Want ik had dat ook altijd van dat ik altijd zelf dachtvan oeh voel ik nog wel wat en zit het nogwel goed. maar dat werkt dus niet en zolang het leuk is is het leuk, en anders ist gewoon over als het niet meer leuk is.. Die knop heb ik omgezet.. Maar die heeft hij geloof ik nog niet gevonden.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 00:19

He's just not that into you...

Is een hele aflevering van Sex and the City aan besteed. Als een man je niet belt of alleen soms en niet echt zijn best doet voor een relatie en het allemaal een beetje vaag laat is er maar 1 mogelijkheid: Hij vind je gewoon niet zo leuk.
Dus loslaten idd, hoe moeilijk dat soms ook is!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:20

Hij houd je alleen maar warm, zodat hij jouw terug kan nemen als hij daar weer zin in heeft.
Meid wacht er niet op, op dit moment is het het niet waard.

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 19:45

jaa idd.. Ik heb hem inmiddels al uit mijn hoofd kunnen zetten. Van het weekend leuk opstap geweest en hoofd lekker leeg gemaakt.. Dus ik kan er weer tegen aan! En heb er een dikke streep door gezet!

Bedankt voor jullie steun

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:31

oh wat herken ik jou verhaal verdomd goed!
2 maanden geleden, de beste vriend van m'n zusje haar vriend meegenomen naar een trouwfeest, diezelfde avond lagen we in elkaars armen... enkele weken is het héél erg goed gegaan. Hij was helemaal hoteldebotel van mij en ik van hem... Nog nooit eerder had hij en ik zulke sterke gevoelens gehad voor iemand... Op een dag kreeg ik een mail van hem dat hij met me wilde babbelen... hij vond dat het nogal vlug ging (wat ook zo was). Dus wij spreken af om de volgende dag naar de stad te gaan en daar kreeg ik een koude douche... hij zei dat zijn gevoelens helemaal waren verdwenen en dat hij me zag als een goede vriendin. Hij wist zelf ook niet hoe dat was kunnen gebeuren en hij kon niet verklaren waardoor het gekomen is. Hij zei dat elk woord dat hij gezegd heeft, elke mail die hij stuurde echt gemeend waren op die moment, maar nu in waarde verloren had. Ik moest hem tijd geven en misschien zouden we wel weer kunnen daten.
Hij is een enorme denker... zijn hoofd werkt vaak zijn hart tegen en zijn probleem is dan ook dat hij wegloopt voor zijn problemen en ze alsmaar op de lange baan schuift... Nu zijn we 2 maanden verder en net voor hij op vakantie vertrok kreeg 'k nog een mail van hem waarin hij uitlegde dat hij zijn agenda zo gevuld had zodat hij niet kon piekeren en de volgende dag al héél vroeg op vakantie trok. Hij hoopte niet in een te diepe leegte te vallen en zijn hoofd te kunnen leegmaken, maar hij moest eest zijn verontschuldigingen aanbieden omdat hij me zolang aan het lijntje gehouden had. Voor hem was ik echt waar hij sinds zijn 12de al van droomde, wat hij wenste elke keer hij een vallende ster zag of een kaars op zijn verjaardagstaart uitblies. Hij zei dat hij wilde dat hij het kon verklaren, maar dat hij dat niet kon en dat het hem enorm speet dat het niets is kunnen worden. Hij vroeg me ook te begrijpen dat hij liever een poosje geen contact wilde... Het doet nog steeds zo'n pijn, want mijn gevoelens voor hem zijn/waren echt sterk. Ik heb hem nu al een poosje niet meer gezien... Heb hem een mail terug gestuurd en hem duidelijk gemaakt dat ik duidelijkheid wil... ik wil weten wat hij dan wel wil bereiken met die mail... wil hij nu zeggen dat hij geen contact meer wil? Mij goed, hoe pijnlijk ook, maar dan hoeven we elkaar voor mijn part nooit meer te zien, wil hij vrienden blijven, evengoed maar dan hoop ik dat we alles eens deftig kunnen uitpraten.

Ik weet ook niet goed wat te doen... enerzijds wil ik hem tijd geven om alles rustig op een rijtje te zetten, maar anderzijds wil ik hem overtuigen dat het WEL iets kan worden als we zouden proberen, maar ik vrees gewoon dat hoe meer ik probeer, hoe meer ik hem zal verliezen... Dus 'k laat het nu even op z'n beloop en hoop dat hij vroeg of laat alsnog contact zoekt.

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 20:15

je hebt pb