Ziggo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nanna

Ziggo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:38

Wij hadden aan Ziggo doorgegeven dat we (i.v.m. verhuizing op 1 augustus) op 31 juli afgesloten moesten worden van internet, telefoon en de tv.
Nu hebben ze het verkeerd gedaan en in de plaats van 31 juli ons op 13 juli afgesloten.
De televisie en de huistelefoon doen het niet meer en binnenkort gaat ook internet eraf.
We hebben al met Ziggo gebelt, maar ze kunnen het niet meer veranderen.
Het enige wat ze zouden kunnen doen is ons weer aansluiten maar dan hebben we pas vanaf 25 juli internet/tv en telefoon, en dat kan dan pas ergens midden in augustus afgesloten worden dus dan hebben we in ons nieuwe huis een tijd geen verbinding.
Ik baal er zo van! Geen tv valt nog te doen, maar dan ook geen internet en telefoon vind ik toch wel iets te.
Voel me helemaal afgesloten van de buiten wereld.
En maandag gaat mijn vriend op vakantie, hij zou zijn laptop meenemen omdat ze op de camping draadloos internet hebben,
zo kon ik hem nog af en toe spreken omdat ik hem 5 weken niet zie. Dat kan nu dus ook niet meer.

Sorry voor mijn zeur verhaal, maar ik wilde het even kwijt.

Anoniem

Re: Ziggo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:42

Nou ik vind helemaal niet dat je zeurt hoor. Lijkt me heel vervelend! Slordig foutje ook van Ziggo :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:27

Pfff Sicko......dat bedrijf heeft echt patent op 'foutjes' volgens mij.
Vraag me af of ze ooit überhaupt iets wél goed doen.

Ik ben al met al meer dan 4 maanden bezig geweest om mezelf uit de online telefoongids te krijgen ( tig keer bellen, 100 verschillende verhalen van medewerkers en zie via dat keuzemenu de juiste persoon maar eens te krijgen, heb je ook een dagtaak aan!)

Ik zou in ieder geval een keiharde klachtenbrief schrijven en weet ik het, iets van korting eisen, de eerste paar maanden van je nieuwe aansluiting o.i.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 01:17

Ik heb mij een maand of twee geleden ook laten afsluiten bij Zieko, (Je heb een maan dopzegthermijn) en hier doet de radio het nog gewoon, net als internet.
Ik heb ze begin deze week opgebeld of dat wel goed gaat en ik niet van plan ben nog langer te betalen.
Ze zeiden dat het klopte het signaal nog wel enkele weken op mijn adres zou blijven worden uitgezonden.
Ziek dan dat dit bij jullie zo stipt geregeld is.
Ook ziek dat ze niet op twee aansluitingen iets kunnen regelen je betaald er toch voor?
(Je begrijpt het wel ik ben klaar met die firma)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 07:04

Zipgo bedoel je :P
Breek me de bek niet open :(
Wat een drama bedrijf :(
En die mensen van de klantenservice, zijn ook zo vriendelijk :=

Met ons bedrijf hebben wij hetzelfde gehad, fax, telefoon en internet pats boem uit de lucht, foutje van de KPN :(
Eraf halen was een eitje, terug zetten now way he.
Wij kregen ter compensatie 2 maande gratis dongels :=
De telefoon konden ze nog wel terug zetten!!!

Dus TS ik zou een compensatie eisen bij ZIPGO bijvoorbeeld een gratis dongel zodat je iig kan interneppen :)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:43

miep1979 schreef:
En die mensen van de klantenservice, zijn ook zo vriendelijk :=

Toen ik laatst belde omdat mijn tv het niet deed moest ik van die jongen van de klantenservice mijn buurjongen erbij halen, zodat hij de aansluiting weer kon maken :Y). Toen ik dat belachelijk vond, en vroeg of ie me niet gewon even telefonische wilde helpen, wilde hij dat niet en hing op....

Ziggo is een ramp...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:47

Pfoe Ziggo.. Ja ook problemen mee gehad.
Mijn internet bestel 10 werkdagen zou het binnen zijn. Na 16 werkdagen nog niets. Ik gebeld zegt zo'n jongen ja het kan soms wat langer duren he, maar hij is onderweg. Nouja oke ik weer afwachten echter een maand later nog niets. Ik weer bellen ja mevrouw moet opnieuw naar u toegezonden worden dan heeft u het binnen 10 werkdagen binnen.. Naja toen was het gelukkig wel gelukt maar een goede start is het niet.

TS: Erg vervelend.. :(:)

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 09:50

Euh.. Ziggo is inderdaad een ramp..
Ik heb nu zo'n 5 x achter een rekening aangebeld..
En tot heden nog niks ontvangen, en dit terwijl we al ongeveer een half jaar aangesloten zijn
Het enige wat we betalen is 10 euro in de maand voor dat kaartje van digitale televisie...
*Zucht*
Zal volgende week nog eens even bellen...
Word er inmiddels wel gek van..
Krijg iedere keer te horen.. jaa mevrouw volgende maand krijgt u uw rekening..
Niet te geloven dat je achter je eigen rekeningen aanbellen moet..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 17:18

Nou voor ons lang leve de ziggo :D

Wij zijn aangesloten bij de KPN voor i-net / digitenne / telefoon. Maar dankzij ZIGGO hebben wij op onze televisie boven op de slaapkamer GRATIS televisie...Want ZIGGO heeft het gewoon weg niet door blijkbaar...En kunnen wij gewoon fijn GRATIS genieten van de kabel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 17:53

__Possie__ schreef:
En kunnen wij gewoon fijn GRATIS genieten van de kabel
:D

Hadden buren van mij ook, 3.5 jaar hadden ze al gratis internet van Zieko....Tot ze dr achetr kwamen tijdens een check, kregen ze wel even een naheffing van €2100 euro en een boete omdat ze het niet gemeld hadden.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 17:55

Chiqa schreef:
Hadden buren van mij ook, 3.5 jaar hadden ze al gratis internet van Zieko....Tot ze dr achetr kwamen tijdens een check, kregen ze wel even een naheffing van €2100 euro en een boete omdat ze het niet gemeld hadden.

Maar kunnen ze dat wel maken? Als jij (in dit geval je buren) gewoon zegt dat je dat internet nooit hebt gebruikt/het niet wist oid. Kunnen ze dan nog gewoon een naheffing sturen, en ben jij dan echt verplicht om die te betalen? Kortom hebben je buren het ook echt moeten betalen?
Ben gewoon benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 18:02

Ja mijn buren moesten heb gewoon betalen, ze konden aan het downloaden zien dat ze wel degelijk gebruik maakten van hun diensten.....Ook moesten ze de radio ed betalen dat zij bij de boete in omdat ze konden zien dat er een signaal werd uitgezonden tijdens het verbruik.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 18:03

In het begin na de overstap van KPN naar Ziggo heb ik eens een week internetuitval tevens telefoonuitval gehad. Dat was niet leuk :( Heb wel korting op de volgende rekening gehad omdat ik ze mobiel moest bellen. Nu al een tijd geen problemen meer (afkloppen ;) ).

Iermand had het over een half jaar geen rekeningen, maar die kun je op internet zien. MijnZiggo heet dat. Ik krijg een melding per email en daarna een papieren factuur.

De klantenservice vind ik enorm verbeterd.

Ik hoor ook wel over problemen bij KPN m.b.t. aan- en afsluiten.

Ik heb zo'n 3 in 1 pakket dus als er een grote storing is kun je niks meer, alleen nog mobiel bellen.

@Nanna, iedere bibliotheek heeft een internetruimte. Daar kun je in ieder geval met je vriend chatten of emailen.

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 17:37

Gelukkig doet internet het nog steeds, maar dat zou ook nog afgesloten worden.
Van mij mag het nog wel even duren voordat ze ook internet afsluiten.
Volgende week woensdag is de verhuizing, dus ik hoop dat ik daar ook zo snel mogelijk weer internet heb.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:32

Ik lees dit topic toevallig, en wij hadden précies hetzelfde.. Wij zijn overgestapt naar KPN en mijn we opgezegd begin Mei en ze sluiten zo vrolijk een halve maand van tevoren de telefoon af..
En als je daarover gaat klagen komen ze met zo'n rotexcuus..

Ben blij dat we er vanaf zijn, gezeik met die rotziggo elke keer |o

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:39

Misschien kun je aan je buren vragen of die draadloos internet hebben en of je de resterende tijd met hun mee kunt surfen.
Wel balen hoor, maar helaas zijn er meerdere kabelbedrijven die zo'n geweldige adminsitratie hebben.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:48

Wij gaan verhuizen en zitten nu nog in een huurhuis. Wij hadden via Ziggo een extra zender pakket en alleen dat wilden we opzeggen (anders zitten de onderburen en komende bewoners straks zonder tv). Het duurde echt heeeeel lang voordat we eindelijk duidelijk hadden gemaakt dat ALLEEN de extra zenders eraf moesten. Daarna moesten we alvast zorgen dat we vanaf 1 oktober in ons nieuwe huis weer tv hebben. Dat kon niet doorgegeven worden eind juni, dat moesten we ergens in juli regelen en ze bleven maar zeuren over dingen die totaal niet op onze situatie van toepassing waren!

Uiteindelijk hebben we een brief gekregen waarin iets had moeten staan over de afsluiting, alleen het enige wat wij eruit op konden maken was dat er ergens over gebeld was en het ging over betalingen. Terwijl wij juist afgesloten wouden worden!! Wij weer bellen, bleek het gewoon een standaard brief te zijn en dat het wel goed doorgekomen was, maar nergens in de brief staat iets over het cancelen van het extra pakket.

Later weer gebeld omdat we weer opnieuw aangesloten moeten worden in ons nieuwe huis, dat kon nu dan wel en ik heb ook met een erg vriendelijke meneer gesproken, die niets aan me aan het opdringen was. Hij wist zelfs te vertellen dat na de datum van het afsluiten, het signaal er vaak nog op blijft staan en dat de kans groot is, dat wij in onze gehele verbouwingsperiode wel gewoon tv signaal kunnen ontvangen, terwijl ons abonnement pas per 1 oktober in gaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:49

geen grote problemen met ziggo hier
ben er eigenlijk wel blij mee, die internet snelheid blijft maar omhoog gaan ;)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:50

Ik ben over het algemeen niet echt blij met Ziggo, vaak genoeg (ong 1x per dag, soms meer) valt i'net uit. Met een beetje mazzel ook tv en telefoon. Ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dat je niet zeurt dus.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:53

Wij hebben internet via Alice, snel en goedkoop en in het nieuwe huis gaat ook de telefoon via Alice (onbeperkt gratis bellen naar vaste nummers voor 10 euro p/m), maar weet niet hoe dat is... Vind Ziggo voor het alles in 1 pakket erg duur! Maar ik moet zeggen dat ik nooit problemen met de ontvangst van tv heb! Dus vandaar de keuze om wel lekker tv bij Ziggo te houden, kun je ook makkelijk doortrekken naar de andere tv's in je huis.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 20:03

Ziggo kost voor alles in 1 39,95, dat is toch niet duur???? Heb je dus ook digitale tv. En dat kastje kostte bij mij niks.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 20:25

Digitale tv kost niets, wij hebben zo'n kastje voor 20 euro gekocht, kaartje erin en even bij Ziggo doorgeven dat je digitaal signaal wilt. Maar dat omzetten kost niets!

Bij alice betaal ik 30 euro voor 20m/bits internet en onbeperkt bellen naar vaste nummers. Als je bij Ziggo kijkt wat 20 mbits internet kost... En bij ziggo kun je alleen gratis bellen naar andere Ziggo abonnees, de rest word in rekening gebracht. Dus op die manier zijn wij goedkoper uit.