Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) maar verdient goed en heb leuke collega's
(en vind het gezellig om zo af en toe uit het hok te ontsnappen om met de bewoners te babbelen
)
) én doe ik tevens 'hier thuis' op het land (bieten) onkruid trekken vréselijk rotwerk
Verder 'help' ik m'n moeder wat op school (werkt op een middelbare school). En dat is 't zo'n beetje
Aranel schreef:Ik ga van 3 tot 31 augustus in een bejaardentehuis werkenIn de schoonmaak
Niet erg leuk maar ik heb fijne tijden (halve dagen), nooit in de weekenden en het verdient goed! (bijna 5 euro netto per uur ongeveer)
. Echt heel chill werk volgens mij, geen klanten die je tevreden moet houden
Je hebt er een aantal bij die er met de neus boven op zitten en álles volgen wat je doet en er altijd commentaar over hebben 'heb je wel onder het kleedje schoongemaakt'? 'die stoel heb je verplaatst!' 
Aranel schreef:Ik ga van 3 tot 31 augustus in een bejaardentehuis werkenIn de schoonmaak
Niet erg leuk maar ik heb fijne tijden (halve dagen), nooit in de weekenden en het verdient goed! (bijna 5 euro netto per uur ongeveer)
verdien alleen 2 euro meer en ben ook 18..?? Welshcobfan schreef:Bejaarden zijn de lastigste klanten hoor!Je hebt er een aantal bij die er met de neus boven op zitten en álles volgen wat je doet en er altijd commentaar over hebben 'heb je wel onder het kleedje schoongemaakt'? 'die stoel heb je verplaatst!'
Gelukkig stalen zenuwen, maar er zijn wel eens vakantiewerkers weg gebleven omdat ze er gek van werden hahahaha
Gelukkig is het merendeel wel tevreden en makkelijk
(ik heb meer met bejaarden dan met kinderen) Gelukkig ben ik ook heel geduldig dus dat scheelt! Relaxed schreef:Gewoon mijn bijbaan in de apotheek, maar nu ivm vakantie wat extra. Zit er nu net tot morgenochtend 8 uur, altijd erg makkelijk geld verdienen